search
menu

هتل لوتوس کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لوتوس کیش
امکانات عمومی هتل لوتوس کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لوتوس کیش
رستوران هتل لوتوس کیش
فاصله هتل لوتوس کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل لوتوس کیش


هتل لوتوس کیش یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی سه ستاره در جزیره زیبای کیش است که در میدان امیرکبیر در مقابل بازارچه مروارید قرارگرفته است. این هتل سه ستاره چندین سال قبل به هتل لاله معروف بوده و در سال ۱۳۹۰ موردبازسازی قرار گرفته است، همچنین این هتل به هتل لوتوس تغییر نام داده است. امروزه هتل لوتوس کیش با ارائه امکاناتی متنوع و خدماتی متعدد لقب یکی از بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین هتل‌های کیش را از آن خود کرده است. گفتنی است که هتل لوتوس کیش دارای سه‌ طبقه و ۷۲ واحد اقامتی است. نکته جالبی که در هنگام ورود به هتل لوتوس کیش توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند و معماری منحصربه‌فرد و جالب این هتل است، همین امر سبب می‌شود تا تا به فکر خرید بلیط چارتری کیش شوند. معماری این هتل به سبک معماری بناهای دوران هخامنشیان طراحی‌شده و حس ورود به کاخ‌های ایران باستان را برای گردشگران تداعی می‌کند. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی در شهر کیش واقع‌شده است. فاصله این هتل تا تفریحگاه‌ها و جاذبه‌های مختلف گردشگری کیش سبب شده است که میهمانان هتل قادر باشند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اماکن مختلفی نظیر اسکله تفریحی کیش، پارک درخت سبز، باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب‌انبار سنتی، بولینگ مریم، حافظیه و پدیده شاندیز دسترسی داشته باشند. امکانات متنوع، خدمات مختلف، کادر مجرب و از همه مهم‌تر هزینه اقامتی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی این هتل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا هتل لوتوس کیش را به یکی از بهترین اماکن اقامتی کیش تبدیل کرده است، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری رویایی برای خودتان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل لوتوس کیش


بخش اعظمی از هتل لوتوس را فضای سبز زیبایی فراگرفته است که میهمانان هتل در طول اقامت خود می‌توانند در این قسمت به گشت‌وگذار بپردازند. باوجوداینکه این‌که هتل لوتوس پارکینگ اختصاصی ندارد، اما از امکانات بی‌نظیری مانند نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، فضای سبز، اتاق چمدان و غیره برخوردار بوده و خدمات مختلفی چون خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، خدمات بیدارباش و خشک‌شویی را به میهمانان هتل ارائه می‌دهد. همچنین لابی هتل لوتوس کیش به اینترنت پرسرعت وای فای متصل است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لوتوس کیش


انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته. تمامی واحدهای اقامتی موجود در این هتل شیک و تمیز هستند و هرکدام دکور زیبایی داشته و همگی به تجهیزات موردنیاز اقامتی مجهز هستند. علاوه بر این امکانات، هر واحد اقامتی در این هتل اسباب و تجهیزاتی نظیر یخچال، آباژور، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفاء حریق، مبلمانی شیک و تختخوابی نرم مجهز شده است. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

رستوران هتل لوتوس کیش


در هنگام صبح میهمانان می‌توانند به رستوران هتل لوتوس سر زده و با انرژی مضاعف روزی پرتکاپو و زیبا را شروع کنند. جالب است بدانید که رستوران هتل لوتوس کیش کادری کارآزموده و فضایی دل‌نشین و آرامش‌بخش دارد، همچنین با ظرفیت ۱۳۵ نفر غذاهای خوش‌طعم ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. همچنین طیف وسیعی از غذاهای لذیذ دریایی و سنتی را برای میهمانان طبخ و آماده کرده و نیاز میهمانان را برطرف می‌کند.

فاصله هتل لوتوس کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کوه نور: ۳۸۰ متر
فاصله تا کارتینگ: ۶۵۰ متر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است