search
menu

هتل ستاره طلایی کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ستاره طلایی کیش
امکانات عمومی هتل ستاره طلایی کیش
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ستاره طلایی کیش تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ستاره طلایی کیش


هتل ستاره طلایی کیش یکی از هتل های دو ستاره در جزیره کیش است. کیش یکی از مقاصد پرطرفدار در کشور است که سالانه گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می شوند و بدین جهت انتخاب محل اقامت مناسب در چنین جایی همواره یکی از دغدغه های مسافران بوده است، ولی با انتخاب هتل ستاره طلایی در زمان خرید بلیط تهران به کیش اقامتی به یاد ماندنی برای خود و خانواده تان رقم خواهید زد و خاطرات شیرینی از این سفر در ذهنتان حک خواهد شد. هتل ستاره طلایی کیش یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ ترین هتل‌ های این جزیره محسوب می شود و به دلیل وجود اندکی فاصله تا مرکز شهر و ساحل ترانسفر رایگان گشت و گذار در اختیار مسافران قرار داده می شود.
البته یکی دیگر از راه های گشت و گذار در میان جاذبه های کیش اینست که اتومبیل کرایه کنید و به راحتی به همه شان دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که دور بودن این هتل بدین معنی نیست که هیچ جاذبه ای در نزدیکی آن وجود ندارد، بلکه پارک آهوان یکی از مناطق گردشگری و تفریحی در کیش است که در کنار این هتل واقع شده و انواع حیوانات و پرندگان در این پارک نگهداری می شوند که مطمئنا از تماشایشان لذت خواهید برد.
یکی دیگر از جاذبه های دیدنی در نزدیکی Golden Star Hotel Kish پارک جنگی بسیار زیبایی است که در کنار هتل قرار دارد و از مزیت های این هتل می توان به محیط تمیز و آرام آن اشاره کرد. همچنین هتل ستاره طلایی کیش در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته است و موقعیت قرارگیری این هتل در جنوب شرقی جزیره و در محدوده فرودگاه بین المللی کیش است که تا مرکز شهر حدودا ۵ کیلومتر فاصله دارد. توجه داشته باشید که این هتل دارای رستوران نیست، ولی برای سفارش غذا می توانید از رستوران های اطراف هتل بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل ستاره طلایی کیش


هتل ستاره طلایی کیش دارای فضای سبز زیبا و آرامش بخشی است که از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد، زیرا به دلیل دور بودن از مرکز شهر و به دور از هرگونه هیاهو و شلوغی چشم انداز بی نظیری رو به درختان پارک جنگلی دارد. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل به مسافران داده نمی شود. این هتل نسبت به قیمت خود امکانات بسیار خوبی در اختیار مسافران قرار می دهد.
پرسنل مجرب این هتل با برخوردی عالی به استقبال میهمانان می روند و در قسمت پذیرش به صورت شبانه روزی در تلاش برای فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران هستند. لابی این هتل مجهز به روزنامه، تلویزیون و اینترنت رایگان محدود، آسانسور برای رفت و آمد به طبقات مختلف، خشکشویی با هزینه، اتاق چمدان هستند. همچنین در لابی هتل ستاره طلایی تاکسی سرویس، خدمات گردشگری و تور دایر است و پارکینگ موجود در این هتل برای مسافرانی مناسب است که با ماشین شخصی سفر می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل زیبای ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق و ۲۲ سوئيت دو خوابه و سه خوابه است. اتاق ها و سوئيت ها به طور روزانه نظافت می شوند و همین تمیزی و مرتب بودن اتاق‌ ها در این هتل مورد توجه خیلی ها قرار می گیرد و گردشگران نسبت به امکانات ارائه شده در این هتل احساس رضایت مندی بالایی دارند. امکانات و تسهیلات رفاهی ارائه شده در اتاق های این هتل عبارتند از یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلفن.
حمام اختصاصی با دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حوله، سشوار و دمپایی نیز در همه اتاق ها وجود دارد. هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان بوده و برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی نیم بها بوده و برای افراد بالای ۱۳ سال نیز هزینه به طور کامل دریافت می گردد. در صورت نیاز به سرویس اضافی تخت و کاناپه تختشو ارائه می شود. به یاد داشته باشید که استعمال دخانیات در تمامی اتاق های این هتل ممنوع است.

فاصله هتل ستاره طلایی کیش تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز غواصی کیش: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آهوان کیش: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی حریره: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا اب انبار دوقلو کیش: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کشتی یونانی: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا موزه کیش: ۱۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است