search
menu

هتل گاردنیا کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گاردنیا کیش
امکانات عمومی هتل گاردنیا کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گاردنیا کیش
رستوران هتل
فاصله هتل گاردنیا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل گاردنیا کیش


هتل گاردنیا کیش، هتلی ۳ ستاره در جزیره زیبای کیش است که فاز اول آن در سال ۱۳۸۷ احداث‌شده و از آن روز تاکنون، میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور و خارج از کشور است، مسافرانی که در طول سال با خرید بلیط هواپیما کیش را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. فاز ۱ هتل گاردنیا کیش شامل ۲۳ واحد اقامتی ویلایی است که این واحدها به صورت اتاق‌های ۲، ۳ و ۴ تخته هستند و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی کامل قرارگرفته است. از مزیت‌های این واحدها می‌توان به قرار گفتن آن در فضای سبز هتل اشاره کرد. فاز ۲ هتل گاردنیا کیش نیز به صورت آپارتمان ساخته‌شده که دارای ۴ طبقه و ۳۶ واحد اتاق مجزا است. این فاز نیز از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. از جمله امتیازاتی که ساکنین هتل گاردنیا کیش از آن برخوردند، در وهله اول می‌توان به نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری و دسترسی آسان به نقاط مختلف جزیره اشاره کرد، برخی از جاهای دیدنی مشهور در جزیره کیش عبارت‌اند از اسکله تفریحی، برج ایفل، شهر زیرزمینی کاریز، چندین مرکز خرید و جاهای دیگر.

امکانات عمومی هتل گاردنیا کیش


پذیرش هتل گاردنیا کیش به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از مسافران گرامی است، پس تنها کافی است به فکر بلیط چارتری کیش باشید و با رزرو این هتل آماده سفر رویایی باشید. مسافران می‌توانند برای سهولت گشت‌وگذار در شهر و با هماهنگی بخش پذیرش اقدام به کرایه اتومبیل نمایند. لابی این هتل زیبا دارای ۵۰ نفر ظرفیت است، ضمناً در لابی هتل گاردنیا تلویزیون قرار داده‌شده تا در زمان انتظار و موقعی که در لابی هستید، با تلویزیون سرگرم شوید. افراد همچنین می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود بیلیارد بازی کنند که این میز به صورت رایگان در لابی هتل قرار داده‌شده است. با توجه به اینکه این هتل پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک ماشینشان باشند. لازم به ذکر است در لابی این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان به صورت نامحدود بهره‌مند شوید. همچنین در لابی این مجموعه می‌توانید از فکس، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، کرایه اتومبیل بدون راننده و صندوق امانات بهره‌مند شوید. محوطه هتل را فضای سبز فراگرفته است که این محوطه می‌تواند بهترین اوقات را برای مسافران فراهم سازد. خدمات تور گردشگری نیز در این هتل دایر گردیده شده تا مسافران را با جاهای دیدنی جزیره کیش آشنا کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گاردنیا کیش


واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق دو تخته ویلایی، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته ویلایی و سوئیت دو خوابه چهار نفره. از جمله امکانات رفاهی ارائه‌شده در تمامی واحدها می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، رخت‌آویز، بالکن، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. مسافران هتل گاردنیا کیش می‌توانند به دلخواه خود واحد‌های ویلایی و اتاق‌هایی از فاز ۲ را برای اقامت خود انتخاب کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت رایگان در هتل گاردنیا کیش سرو می‌شود. مسافران می‌توانند برای صرف ناهار و شام نیز به رستوران این هتل مراجعه نمایند. این رستوران با ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر به صورت همزمان لذیذ‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را به مسافران ارائه می‌دهد. در لابی می‌توانید به کافی‌شاپ سرزده و انواع نوشیدنی و خوراکی را تهیه‌کرده و نوش جان کنید.

فاصله هتل گاردنیا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حافظیه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک سیمرغ: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است