search
menu

هتل آپارتمان فارابی کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فارابی کیش
امکانات عمومی هتل فارابی کیش
انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل فارابی کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل فارابی کیش


هتل دو ستاره فارابی در جزیره زیبای کیش واقع‌شده است. این هتل‌آپارتمان در میان هتل‌های کیش به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و تمیزی اتاق‌ها و برخورد کارکنان و نزدیکی به جاهای دیدنی و گردشگری در طول سال مملو از مسافر می‌شود. مطمئناً با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیمای کیش یکی از بهترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد و اقامتی خوب و به یاد ماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد. این هتل‌آپارتمان دارای ۲ طبقه و ۱۲۵ اتاق است و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. در سال ۱۳۹۶ نیز برای ارائه خدمات با کیفیت خوب مورد بازسازی کامل قرارگرفته است. با توجه به اینکه این هتل فاصله کمی تا دریا دارد، همین امر سبب جلب‌توجه مسافران زیادی می‌شود و در تمامی فصل‌های سال مسافران زیادی برای اقامتشان این هتل زیبا را انتخاب می‌کنند. درصورتی‌که سفرتان به جزیره کیش کاری باشد یا برای سفرهای دو نفره و خانوادگی عازم این جزیره می‌شوید، انتخاب این هتل پیشنهاد می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی مانند کشتی یونانی، برج ایفل، آب انبار سنتی، خانه ایران جزیره کیش بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل فارابی کیش


از جمله امکانات عمومی موجود در این هتل پارکینگ اختصاصی است تا مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی‌شان سفر می‌کنند، خیالشان از بابت پارک ماشین آسوده باشد. در لابی این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای بهره‌مند شوید که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. اتاق چمدان در لابی هتل فارابی دایر شده است و زمانی که مسافران اتاق خود را تحویل داشته باشند ولی تا ساعت پروازشان فاصله وجود داشته باشد، با خیال راحت می‌توانند چمدان و وسایلشان را به این قسمت بسپارند. همچنین خدمات خشک‌شویی نیز در لابی هتل دایر شده است.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از سوئیت دوخوابه چهار نفر، سوئيت یکخوابه سه تخته، سوئیت یکخوابه چهارتخته و اتاق دوتخته دوبل. دقت داشته باشید که واحدهای موجود در این هتل دارای ظرفیت اضافی نیستند، بنابراین در هنگام رزرو نسبت به تعداد نفرات و ظرفیت واحد موردنظر دقت داشته باشید. در داخل واحدهای اقامتی موجود در این هتل نیز می‌توانید از خدماتی نظیر چای‌ساز، مایکرویوو، مبلمان، آشپزخانه مجهز و حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. همچنین در داخل همه اتاق‌ها خدماتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز تعبیه‌شده‌اند. با توجه به قوانین هتل‌آپارتمان فارابی ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر است، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به ساعت پروازتان دقت داشته باشید تا نهایت استفاده را از این هتل ببرید. لازم به ذکر است که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان دو تا شش سال نیز نصف بها دریافت می‌گردد. برای کودکان بالای شش سال نیز به طور کامل محاسبه می‌شود.

رستوران هتل


در رستوران هتل فارابی برای ۳۰ نفر ظرفیت وجود دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام میل کنید. خدمات و سرویس‌دهی پرسنل در رستوران رضایت مسافران را کسب کرده است. در صورت تمایل می‌توانید علاوه بر این رستوران به رستوران‌های نزدیکی هتل سر بزنید که رستوران نهنگ سفید با ۵۰ متر فاصله از این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل فارابی کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار مریم: ۲۳۰ متر
فاصله تا اسکله تفریحی کیش: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان آبشار: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا حافظیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است