search
menu

هتل آفتاب شرق کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آفتاب شرق کیش
اماکن نزدیک به هتل آفتاب شرق کیش

درباره هتل آفتاب شرق کیش


هتل آفتاب شرق کیش از هتل‌های ۳ ستاره جزیره کیش است که در یکی از بهترین نقاط این جزیره واقع شده و میزبان بسیار شایسته و مناسبی برای مسافران کیش به حساب می‌آید. این هتل ۳ طبقه با ساختمانی بسیار لوکس و ۴۷ باب اتاق شیک و چشم‌نواز، شرایط بسیار خوبی برای رفاه و راحتی مهمانانش پدید آورده است، بنابراین با خیال راحت می‌توانید با خرید بلیط تهران به کیش عازم این جزیره شوید. هتل آفتاب شرق کیش فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ شروع کرد اما برنامه‌ریزی طولانی مدت دست اندر کاران این هتل برای مدرن کردن فضای آن، باعث انجام بازسازی‌های اساسی بر روی این اقامتگاه در سال ۱۳۹۶ شد.
البته ناگفته نماند که Aftab e Shargh Hotel ستاره سوم خود را در سال ۱۳۹۲ اخذ کرده بود و بازسازی‌های چند سال اخیر این اقامتگاه به در راستای اخذ ستاره چهارم انجام گرفته شده است. دکوراسیون چشم‌نواز و حیرت‌آور هتل آفتاب شرق کیش در کنار سایر امکانات خوب و باکیفیت باعث انتخاب شدن این اقامتگاه توسط اکثر مسافران جزیره کیش می‌شود. فقط تصور کنید اتاق تزیین‌شده‌ای را که با امکاناتی مثل مبل، کمد، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، حمام، لوازم بهداشتی و میز تحریر تجهیز شده و پیش روی شما قرار گرفته است. آیا برای اقامت در چنین اتاق زیبایی ترغیب نمی‌شوید؟ البته این فقط گوشه‌ای از زیبایی‌های هتل آفتاب شرق کیش است. در گوشه دیگر آن، رستورانی قرار گرفته فضایش آکنده از آرامش و آسایش بوده و غذاهایی از تمام نقاط ایران و جهان در منوی آن گردآوری شده است.
بعید به نظر می‌رسد که کسی هوس خوردن غذا در چنین رستورانی را در سر نپروراند. جالب است بدانید که Aftab e Shargh Hotel دارای یک سفره خانه سنتی و باصفا هم هست تا مهمانانی که دوست دارند انواع میان‌وعده‌های سبک، نوشیدنی‌های لذیذ و دسرها و کیک‌های خوشمزه میل نمایند، به این مکان مراجعه کنند. هتل آفتاب شرق کیش دارای امکانات و سرویس‌های دیگری هم هست که از آن جمله می‌توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، آژانس مسافرتی و چایخانه سنتی این اقامتگاه اشاره کرد.
همچنین کافی شاپ این هتل محل مناسبی برای گذراندن اوقات آرامش‌بخش محسوب می‌شود. مهمانان هتل آفتاب شرق کیش می‌توانند از پارکینگ رایگان این هتل نیز نهایت استفاده را ببرند. ضمنا، سرویس‌هایی مثل خدمات تور، خدمات باربری، تاکسی سرویس، نظافت روزانه و خدمات تهیه بلیط نیز توسط کارکنان مجرب این هتل تقدیم مهمانان می‌شود. نکته جالب در مورد هتل آفتاب شرق کیش که اقامت در این هتل را از سایر اقامتگاه‌ها متمایز می‌کند، ایجاد فضای مناسب برای راحتی افراد معلول است. در نتیجه، قشر معلول نیز می‌تواند به راحتی در این هتل اقامت داشته باشد. برآورد تمامی مطالب ذکرشده در مورد هتل آفتاب شرق کیش نشانگر این موضوع هستند که انتخاب این هتل، یکی از بهترین تصمیمات شما در سفر به جزیره کیش می‌تواند باشد. زیرا همه آنچه که در اینجا ذکر شد فقط بخشی از مزایای اقامت در این هتل دوس‌داشتنی هستند و لذت واقعی حضور در چنین مکان دنج و راحتی را نه با خواندن چند جمله بلکه با چند روز اقامت به یاد ماندنی می‌توان درک کرد.

اماکن نزدیک به هتل آفتاب شرق کیش


فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا مجتمع گلف کیش: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا مرکز خرید دیپلمات: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا بازار عرب‌ها: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا بازار پارس خلیج: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا شهر باستانی حریره: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا شهر زیرزمینی کاریز: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا آب انبار سنتی: ۶ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا پارک درخت سبز: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا دهکده المپیک: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا کشتی یونانی: ۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است