search
menu

اقامتگاه سنتی زاویه کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی زاویه کاشان
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی زاویه کاشان
اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی زاویه کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی زاویه کاشان


اقامتگاه سنتی زاویه در شهر تاریخی کاشان قرار دارد. کاشان جزو شهرهایی است که با قدمت طولانی و ارزش های تاریخی و فرهنگی خود همواره مورد توجه مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است، تا حدی که در تمامی فصل های سال مملو از مسافر بوده و با اینکه این شهر دارای هتل های چند ستاره است، اما خیلی از مسافران برای اقامت محل تاریخی و سنتی را ترجیح می دهند تا هم در مرکز بافت قدیمی شهر باشند و هم از معماری ایرانی لذت ببرند.
اقامتگاه سنتی زاویه در خیابان میرعماد و نزدیک به بازار کاشان واقع شده و سالانه مسافران زیادی برای اقامت این محل را انتخاب می کنند. این اقامتگاه برای خیلی از مسافران و گردشگران به دلیل موقعیت خوب و دسترسی به بسیاری از اماکن دیدنی مورد توجه مسافران قرار می گیرد و محبوبیت خاصی دارد که با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر تاریخی می شوند. با توجه به این که قدمت بنای این اقامتگاه سنتی به ۱۵۰ سال پیش بر می‌ گردد، طرفداران زیادی در میان تاریخ دوستان دارد، همچنین لازم به ذکر است که این اقامتگاه در جهت ارائه خدمات برای مسافران در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته و از سال ۱۳۹۸ در خدمت مسافران گرامی است. اقامتگاه سنتی زاویه کاشان بنایی ۲ طبقه با ۱۱ اتاق است که آماده استقبال از مسافران از سراسر کشور است. در این اقامتگاه، عناصر معماری سنتی با مهارت بسیار بالایی بکار رفته است و در همان نگاه اول نظر همه را به سوی خود جلب می کند و نوع خاصی آرامش القا می کند.
همچنین با اندکی رانندگی می توانید از خانه‌ های تاریخی کاشان بازدید کنید یا اینکه برای صرف غذا به رستوران هایی نظیر خانه رز یا سفره‌ خانه سندباد بروید که از طعم غذاهایشان سیر نخواهید شد. بازار کاشان برای خرید صنایع دستی کاشان بسیار مناسب بوده و دسترسی به این بازار نیز بسیار آسان است و حدودا ۱ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد. همچنین چندین خیابان و پاساژ نیز جزو مراکز خرید کاشان هستند و تا این اقامتگاه فاصله اندکی دارند.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی زاویه کاشان


از مزایای این اقامتگاه می توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری شهر کاشان مانند بازار بزرگ، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه تاریخی طباطبایی اشاره کرد. اقامتگاه سنتی زاویه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده خود آماده میزبانی از میهمانان گرامی است. پرسنل مجرب این هتل همواره سعی در راضی کردن میهمانان با انواع سلیقه ها هستند و برایشان خاطره های به یاد ماندنی فراهم می کنند، در واقع در ایجاد فضایی آرام و امن سعی می کنند و برایتان اقامتی بی نظیر فراهم می سازند. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر کاشان می توانید از خدمات تور و گشت غیررایگان این اقامتگاه بهره مند شوید.
همچنین برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ روباز با ظرفیت محدود ۱۰ خودرو و رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. اینترنت نامحدود رایگان نیز در تمامی قسمت های اقامتگاه ارائه می شود. خدماتی نظیر لباسشویی نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این اقامتگاه اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه


انواع اتاق‌ در این اقامتگاه چندین نوع هستند که عبارتند از اتاق یک تخته زیرزمین، اتاق دوتخته توئين زیرزمین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوبل وی آی پی. لازم به ذکر است که اتاق های دوتخته دوبل شامل ظرفیت اضافه بوده و به صورت تخت تاشو ارائه می شود ولی بقیه اتاق ها ظرفیت اضافه ندارد. امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این اقامتگاه می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه، گاوصندوق، اسپلیت، اینترنت رایگان در اتاق، میز و صندلی. همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، شامپو، صابون، خمیردندان و مسواک، دمپایی و سشوار هستند.

رستوران اقامتگاه


کافی‌ شاپی در فضای باز این اقامتگاه دایر گردیده است که هم فضایی دنج برای صرف نوشیدنی های سرد و گرم به شمار می رود و هم از محوطه و حیاط دلنشین این خانه قدیمی لذت خواهید برد.

فاصله اقامتگاه سنتی زاویه کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی کاشان: ۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی تاج: ۳ کیلومتر
فاصله تا خانه طباطبایی ها: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی و عروسک: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ و حمام فین: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است