search
menu

هتل خانه دوست کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خانه دوست کاشان
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل خانه دوست کاشان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل خانه دوست کاشان


خانه دوست کاشان یکی از هتل های مجموعه گردشگری بومی خانه نقلی کاشان است که در لا به لای بافت قدیمی شهر واقع شده است؛ از آن خانه هایی که دارای هویت بوده و با حال و هوای سنتی خود شما را به سفر در زمان می برد. مجموعه گردشگری بومی خانه نقلی دارای ۴ خانه است که خانه دوست یکی از آن هاست. این خانه که اثر هنری و شاهکار معماری به حساب می آید در سال ۹۳ مرمت و آغاز به فعالیت کرد. خانه دوست با یاد سهراب سپهری به این نام خوانده شده تا راهنمای سفر به کاشان علاقه مندان به تاریخ و ادبیات و محلی آرامش بخش برای آنان باشد. بد نیست بدانید که اولین تماشاخانه محلی استان نیز در همین خانه افتتاح شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


بعد از خرید بلیط هواپیما کاشان و سفر به این شهر با تمدن بسیار کهنی روبرو می شوید و اقامت در خانه ای قدیمی مثل خانه دوست که ۱۵۰ سال عمر دارد و از دوران پهلوی به جای مانده، می تواند شما را با حال و هوایی تاریخی همراه کند. خانه دوست با معماری هنرمندانه‌ و دکور جذابش شما را از دنیای مدرن امروزی دور کرده و به دنیای خوش رنگ و عطر مراسم گلاب گیری کاشان و حال و هوای خوبش می برد. وارد خانه دوست که می شوید حوض و باغچه ای را می بینید که دور تا دورش تخت های سنتی چیده شده و به انحصار اتاق ها درآمده اند. ایوان و حوضخانه این خانه معماری گیرایی دارند. اگر با خودروی شخصی به خانه دوست کاشان رفته اید، می توانید خودروی خود را در پارکینگ مجاور اقامتگاه پارک کنید. استفاده از این پارکینگ کوچک برای مهمانان رایگان است. هتل خانه دوست رستوران، کافی شاپ و اینترنت رایگان دارد. اینترنت در همه اتاق های آن قابل دسترسی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


مجموعه گردشگری خانه نقلی که شامل خانه دوست، خانه رضوانیان، خانه نقلی و خانه روحانی است در مجموع دارای ۳۵ باب اتاق است که ۹ باب آن متعلق به خانه روحانی در برزک بوده و بقیه در مجاورت هم قرار گرفته اند. از این اتاق ها ۱۱ باب آن در khane Doost lodge قرار دارند و با نام های اتاق آبی، آینه، گل کاشی، سهراب، محراب، طنین، نیایش، نقش و نیلوفر شناخته می شود. اگر در ماه‌های سرد بلیط ارزان هواپیما کاشان خریده باشید، می توانید زیر کرسی های این اتاق ها گرم شده و مشغول خواندن کتاب یا هم‌نشینی با همراهان خود باشید. این اتاق ها برای حفظ معماری سنتی و حال و هوای نوستالژیک خود فاقد حمام و سرویس بهداشتی هستند و باید به صورت عمومی از آن ها استفاده کرد. اتاق ها به شکل کاملا سنتی دکور شده اند و بخاری، تخت و مینی یخچال از جمله امکاناتی هستند که در آن ها گنجانده شده اند.

امکانات رستوران


در همان حیاط خانه دوست از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ صبح، صبحانه سرو می شود و منوی ساده ای برای شام مهمانان نیز تدارک دیده شده است تا در فضای دلنشین حیاط غذای خود را میل کنند و بیش تر با هم انس بگیرند. اینجا می توانید چای سفارش دهید و هنگام غروب و قبل از شام در کنار هم باشید. در پشت بام خانه دوست نیز کافی شاپی دایر است که از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۲۳:۳۰ نوشیدنی های دلچسبی سرو می کند و تا ۲۵ نفر ظرفیت دارد.

امکانات و خدمات دیگر هتل


یکی از مزیت های اقامت در خانه دوست کاشان سرگرم شدن با برنامه های تماشاخانه آن است که می توان از طریق کانال های تلگرامی و اینستاگرم از روز اجرای آن ها مطلع شد. خانه دوست با اینکه فاصله چندانی از جاهای دیدنی کاشان ندارد ولی این مجموعه با ارائه خدمات تاکسی سرویس شبانه روزی دسترسی به نقاط مختلف شهری را برای مهمانان میسر می سازد. در صورتی که قبل از موعد مقرر به خانه دوست رسیدید، می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهید. لاندری، فکس و فتوکپی نیز از دیگر خدماتی هستند که در خانه دوست به مهمانان ارائه می شوند.

فاصله هتل خانه دوست کاشان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۶۵۰ متر
فاصله تا مناره تاریخی زین الدین: ۷۵۰ متر
فاصله تا مجموعه قلعه جلالی: ۹۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۹۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی طباطبایی: ۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است