search
menu

اقامتگاه بومگردی سرای آقا محمد کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی سرای آقا محمد کاشان
اتاق های اقامتگاه و امکانات آن ها
رستوران اقامتگاه
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله اقامتگاه بومگردی سرای آقا محمد کاشان تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره اقامتگاه بومگردی سرای آقا محمد کاشان


سرای آقا محمد یکی دیگر از خانه های قدیمی کاشان است که با تغییر کاربری به اقامتگاه دلنشینی تبدیل شده که خاطرات خوب گذشته را برای بزرگسالان مرور و جوان ترها را با سبک زندگی ساده و شاد ایرانی آشنا می کند. اقامتگاه بومگری سرای آقا محمد کاشان خانه ای قاجاری است که رگه هایی از معماری پهلوی نیز در آن به چشم می خورد. این خانه در سال ۱۳۹۷ تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت تا با ایجاد امکانات و خدماتی مناسب میزبان گردشگران و مسافرانی باشد که با خرید بلیط هواپیما و یا با خودروی شخصی به قصد شرکت در مراسم گلابگیری کاشان سفر کرده و مهمان این شهر گل و گلاب شده اند.

اتاق های اقامتگاه و امکانات آن ها


این خانه سنتی ۱۷ اتاق دارد که دو نوع از اتاق های آن در زیرزمین خانه و مابقی در طبقه بالایی خانه هستند. اتاق های زیر زمین شامل اتاق یک تخته آویشن و اتاق ۱۰ نفره است. اتاق یک تخته زیر زمین در ورودی خود ۵ پله رو به پایین دارد تا به اتاق برسد و اتاق ۱۰ نفره کف خواب و فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. سایر اتاق های خانه شامل ۲ تخته دابل بابونه، ۲ تخته دابل رازیانه،‌ چهار تخته پونه و نسترن و ۵ تخته بهار نارنج هستند. اتاق های بابونه و بهار نارنج مانند اتاق ۱۰ نفره زیر زمین حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند اما اتاق چهار تخته نسترن علاوه بر سرویس بهداشتی ایرانی سرویس بهداشتی فرنگی هم دارد. به جز این، اتاق ها در سایر موارد امکانات مشترکی دارند: همه اتاق ها همراه صبحانه رزرو شده و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش اند. مهمانان در تمامی اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. صابون، شامپو،‌ حوله،‌ سشوار و دمپایی از دیگر امکانات موجود در اتاق های اقامتگاه هستند. اتاق ها فاقد صندوق امانات، تلویزیون و چای ساز هستند. اقامت در این خانه های سنتی پس از گشت و گذار در بازار کاشان حس خاصی دارد که تنها با خرید بلیط ارزان هواپیما و اقامت در این خانه متوجه اش خواهید شد.

رستوران اقامتگاه


سرای آقا محمد رستوران و چای خانه سنتی ای دارد که مهمانان می توانند در آن انواع غذاهای سنتی ایرانی را سفارش داده و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را نوش جان کنند اما اگر می خواهید گشتی در رستوران های کاشان بزنید، می توانید به رستوران مرشدی بروید که تا اقامتگاه حدود ۲ دقیقه فاصله دارد و با کمی پیاده روی به آن دسترسی خواهید داشت.

امکانات و خدمات کلی هتل


با این که داخل اتاق های اقامتگاه صندوق امانات وجود ندارد اما مهمانان در بخش لابی می توانند به صندوق امانات و امکانات دیگری مانند اینترنت هتل دسترسی داشته باشند. برای اینکه مهمانان بتوانند بدون نگرانی از نابلدی مسیر و پیدا کردن تاکسی با خیال راحت از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کرده و به بازدید از جاهای دیدنی کاشان بروید. سرای آقا محمد فروشگاه نسبتا کوچکی هم دارد که می توانید در صورت تمایل از صنایع دستی آن تهیه کرده و به عنوان سوغات با خود ببرید. سرای محمد به جز تاکسی سرویس،‌ خدمات گردشگری دیگری مانند خدمات تور،‌ آژانس مسافرتی و ترانسفر با هزینه را نیز ارائه می دهد. فکس و خدمات خانه داری از دیگر خدمات هتل است و بخش پذیرش آن به صورت ۲۴ فعال و آماده پاسخگویی به مهمانان است. سرای آقا محمد به لحاظ جغرافیایی در موقعیت مناسبی قرار دارد و دسترسی مهمانان این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی کاشان در حدی آسان خواهد بود که با چند دقیقه پیاده روی به آن ها دسترسی خواهند داشت.

فاصله اقامتگاه بومگردی سرای آقا محمد کاشان تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مسجد و مدرسه آقا بزرگ: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا روستای ابیانه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی طباطبایی: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است