search
menu

هتل Upstairs Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Upstairs Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل آپ استرز تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپ استرز تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Upstairs Hotel Tbilisi


هتل آپ استرز تفلیس، هتل ۳ ستاره در یکی از موقعیت‌های مکانی خوب شهر زیبای تفلیس است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل تا میدان آزادی و جاهای دیدنی تفلیس فاصله کمی دارد و مهمانان می‌توانند چه با پای پیاده و چه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در تفلیس از جاذبه‌های معروف چون کلیساهای تفلیس، شهربازی متاتسمیندا تفلیس، باغ وحش تفلیس و ... بازدید کنند. این هتل برای گردشگرانی که دوست دارند اقامت مناسب و مقرون به صرفه و در عین حال راحت و دل‌نشین تجربه نمایند، مناسب است. شما می‌توانید در سفر به تفلیس پس از گشت و گذارهای فراوان در شهر در هتل آپ استرز تفلیس استراحت و خستگی کل روز را از تنتان رفع کنید. کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Upstairs Hotel Tbilisi به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپ استرز تفلیس


در هتل آپ استرز تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای و پرسرعت رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات کودک و کودکیاری، اتو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس، مبلمان مخصوص فضای باز، محوطه مخصوص پیک نیک وجود دارند که مهمانان در اوقات فراغتشان می‌توانند از آن‌ها استفاده و همراه خانواده و دوستانشان اوقات خوشی سپری کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی بدون دریافت هزینه پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل آپ استرز تفلیس وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های خانواده، دبل، دبل دلوکس و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. مبلمان مخصوص فضای باز در بالکن‌ها قرار داده شده‌اند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و متناسب به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها فضای دنج به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در این هتل اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آپ استرز تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. برخی اتاق‌ها دارای فضای کوچک آشپزخانه هستند که تمام لوازم و امکانات لازم برای غذاخوری و آشپزی در آن‌ها مهیا گشته‌اند. داخل آشپزخانه‌ها یخچال، ماکروویو، کابینت، سینک ظرف‌شویی، محصولات پاک و تمیز کننده، ظروف پذیرایی، ماشین لباسشویی، میز ناهارخوری و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند در صورت تمایل، مواد غذایی اولیه را از مارکت تهیه و خودشان داخل واحدشان به تهیه غذا بپردازند.

رستوران هتل


رستوران هتل آپ استرز تفلیس در وعده صبحانه غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه برای مهمانان تدارک می‌بیند. صبحانه همه روزه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه‌ای سرو می‌گردد. همچنین، مهمانان می‌توانند غذایشان را در تراس رستوران و در مقابل چشم انداز زیبایی از شهر نوش جان کنند.

فاصله هتل آپ استرز تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۳٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است