search
menu

هتل Nice Place Apart Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nice Place Apart Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nice Place Apart Hotel Tbilisi


هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس، یکی از مقرون به صرفه‌ترین هتل‌های سه ستاره در تفلیس محسوب می‌شود که با فراهم آوردن امکانات مطلوب و دارا بودن موقعیت مکانی مناسب از جمله هتل‌های توصیه شده برای اقامت در شهر تفلیس به شمار می‌رود. بطور مثال با بیست دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توان از کلیسای جامع تثلیث تفلیس و قلعه تاریخی ناریکالا بازدید کرد. بعلاوه در صورتی که با خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر می‌کنید، خوب است بدانید که فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس با ماشین فقط بیست دقیقه‌ است. بعلاوه در هتل نایس پلیس آپارت تفلیس خدمات ترانسفر فرودگاهی به شرط پرداخت هزینه مازاد از سوی مهمانان نیز فراهم است و همین امر یکی از مزایای مفید اقامت در این هتل ارزان به ‌شمار می‌آید. جالب است بدانید که مهمانان این هتل مجاز هستند تا حیوانات خانگی دوست‌داشتنی خود نظیر گربه و سگ را با خود به هتل بیاورند و قوانین منع ورود حیوانات اهلی در این هتل اعمال نمی‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس


اگر چه امکانات و خدمات رفاهی هتل نایس پلیس آپارت تفلیس در حد و اندازه امکانات هتل‌های لوکس تفلیس نیست اما با درنظر گرفته هزینه مقرون به صرفه اقامت در واحدهای اقامتی این هتل، امکانات ارائه شده در این هتل در سطح رضایت بخشی قرار دارد. از جمله امکانات هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس می‌توان به خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل، خدمات تهیه تور و بلیط، اتاق چمدان، خدمات خشکشویی، خدمات لاندری، سیستم تهویه مطبوع هوا و پارکینگ اشاره داشت. گفتنی است در این هتل وجود امکاناتی نظیر ویلچیر، آسانسور و مسیرهای مجهز به رمپ، امکان اقامت آن دسته از افرادی که دارای معلولیت جسمانی خاصی هستند را فراهم کرده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


تعداد واحدهای اقامتی Nice Place Apart Hotel روی هم رفته نه باب اتاق است که در انواع مختلف سوئیت‌ها و واحدهای آپارتمانی دلوکس و سوپرییر هستند. برخی از این سوئیت‌ها دارای بالکن‌های کوچکی هستند که تماشای نمای شهر تفلیس از آن ارتفاع را لذت‌بخش می‌کنند. علاوه بر آن جهت ایجاد آرامش در فضای اقامت مهمانان و جلوگیری از ورود صداهای مزاحم به اتاق‌های هتل، تمامی واحدهای هتل به عایق‌های صوتی تجهیز شده‌اند. لازم به ذکر است که استعمال سیگار در اتاق‌های این هتل مانعی ندارد و هتل از قوانین اتاق‌های سیگارممنوع که در بیشتر هتل‌ها اعمال می‌شود، برخوردار نیست. اتاق‌های هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس از امکانات مختلفی برخوردارند که از میان آنها می‌توان مواردی نظیر اینترنت پر سرعت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، دمپایی، یخچال، سرویس بهداشتی اختصاصی در داخل اتاق، لوازم آشپزی و لوازم بهداشتی ضروری را ذکر کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هرچند در هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس خبری از امکانات تفریحی ویژه و لوکس نیست، اما با وجود موقعیت مکانی مناسب این هتل، مهمانان امکان دسترسی راحت به اماکن تفریحی شهر و گشت و گذار در تفلیس را دارند. بطور مثال برای بازدید از مکان‌های دیدنی معروف تفلیس نظیر کلیسای جامع سنت جورج، قلعه ناریکالا، پل صلح، میدان آزادی و پارک ریکه تنها به یک پیاده‌روی ۳۰ دقیقه‌ای از هتل نایس پلیس آپارت نیاز است. گفتنی است اغلب گردشگران از شهرت آب‌های گرم تفلیس و خواص درمانی آن اطلاع دارند، اگر شما هم علاقمند به استفاده از آب‌های گوگردی تفلیس هستید حتما به حمام و سالن اسپا کرلی آبانو سولفور نیز سری بزنید. فاصله این سالن اسپا با هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس بصورت پیاده تنها ۱۳ دقیقه است.

رستوران هتل


هتل Nice Place Apart تفلیس فاقد رستوران می‌باشد؛ با این حال وعده صبحانه به درخواست مهمانان و به شرط پرداخت هزینه مازاد، از سوی هتل برای مهمانان تهیه می‌شود تا بدین طریق مهمانان صبح‌ها بعد از بیدار شدن برای تهیه صبحانه دچار زحمت نشوند. برای وعده غذایی ناهار و شام نیز مهمانان هتل می‌توانند از امکانات درون اتاق‌ها مانند ظروف خوراکپذی جهت طبخ غذا استفاده کنند. بعلاوه آنها می‌توانند از رستوران‌های متعددی که در حوالی هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس قرار گرفته‌اند جهت سفارش غذا در وعده‌های غذایی مختلف استفاده کنند.

فاصله هتل آپارتمان نایس پلیس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام و سالن اسپا کرلی آبانو سولفور: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت جورج: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک پریک: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است