search
menu

هتل My Little House On Kostava Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره My Little House On Kostava Tbilisi
امکانات و خدمات آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستاوا تفلیس
واحدهای اقامتی آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستاوا تفلیس
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستاوا تفلیس

درباره My Little House On Kostava Tbilisi


آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستوا تفلیس یک ساختمان کوچک و جمع و جور است که می‌تواند برای اقامت مسافران شهر تفلیس گزینه مناسبی باشد. واحدهای اقامتی این آپارتمان دقیقا شبیه به یک خانه کوچک و نقلی هستند که تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. مهم‌ترین ویژگی این هتل موقعیت مکانی بسیار عالی آن است که بدون اغراق می‌توان گفت اقامت در آن شما را از بسیاری از رفت و آمدهای اضافه برای خرید کردن، تفریح کردن و بازدید از اماکن دیدنی بی‌نیاز می‌کند. مهمانان این آپارتمان می‌توانند هر شب با یک پیاده روی بسیار کوتاه به سیرک بزرگ تفلیس دسترسی داشته باشند و سرگرمی‌های شبانه فوق العاده‌ای را در زمان سفر خود به این شهر تجربه کنند. سالن کنسرت تفلیس نیز از این آپارتمان تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد و مسافران می‌توانند در زمان اقامت بهترین تجربه رفتن به کنسرنت‌های متنوع را در شهر تفلیس برای خود به یادگار بگذارند. تفلیس شهری با طبیعت فوق العاده بی‌نظیر است که با داشتن پارک‌های سرسبز متنوع و رودخانه‌ای که از وسط شهر عبور می‌کند توانسته لقب عروس شهرهای قفقاز را از آن خود کند.
این شهر یکی از معروف‌ترین شهر‌های توریستی کشور گرجستان است که در بین مسافران خارجی و علی الخصوص مسافران ایرانی شهرت فراوانی دارد. نزدیکی به کشور ایران، آب و هوای فوق العاده و وجود اماکن جذاب به همراه امکان تفریحات هیجان‌انگیز سبب شده است که این شهر در بین گردشگران ایرانی طرفداران فراوانی داشته باشد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در آپارتمان My Little House On Kostava Tbilisi و گشت و گذار در اماکنی مانند پل صلح تفلیس، صومعه جواری، حمام‌ های سلطنتی تفلیس، موزه‌ های تفلیس و… سفری متفاوت و فوق العاده را در این شهر تجربه کنید.

امکانات و خدمات آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستاوا تفلیس


برای رزرو آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستاوا تفلیس نیازی به کارت اعتباری نیست و پرسنل هتل برای تایید رزرو مهمانان یک ایمیل به آن‌ها ارسال می‌کنند. برنامه ریزی در این آپارتمان به گونه‌ای است که در صورت تغیر برنامه مسافرت خود می‌توانید با لغو رایگان در اکثر اتاق‌ها تایید فوری دریافت کنید. تمامی اقدامات بهداشتی برای اطمینان از سلامت مسافران در این آپارتمان جدی گرفته می‌شود و علاوه بر اینکه کارکنان از تمامی پروتکل‌های بهداشتی طبق دستور مقامات محلی پیروی می‌کنند، فرآیند بررسی سلامت مهمانان نیز در این هتل انجام می‌گیرد. در تمامی اتاق‌های این آپارتمان وای فای در دسترس است و مسافران می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.
آپارتمان دارای پارکینگ نیز است و در صورتی که تمایل دارید با کرایه یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر تفلیس به گشت و گذار و تفریح بپردازید، می‌توانید از امکانات پارکینگ آپارتمان نیز بهره‌مند شوید. در این آپارتمان تراس آفتابگیر وجود دارد که فضایی دلنشین و آرام را برای استراحت روزانه مسافران فراهم می‌کند. علاوه بر آن پرسنل آپارتمان My Little House On Kostava Tbilisi به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، گرجی و روسی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند که همین مسئله می‌تواند اقامت در هتل را برای مسافرانی که تنها به زبان انگلیسی تسلط دارند آسان‌تر کند.

واحدهای اقامتی آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستاوا تفلیس


واحدهای اقامتی موجود در آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستاوا تفلیس شامل آپارتمان‌های یک خوابه هستند که برای رفاه مسافران در زمان اقامت با امکانات متنوعی تجهیز شده اند. تمام واحدهای اقامتی دارای آشپزخانه با امکاناتی مانند کتری برقی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، لوازم آشپزی و… هستند که امکان پخت و پز و مدیریت وعده‌های غذایی را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. از دیگر امکانات موجود در واحدهای اقامتی آپارتمان My Little House On Kostava Tbilisi می‌توان به حمام خصوصی، سیستم گرمایشی، پنکه، تلویزیون صفحه تخت، میز ناهار خوری، فرش و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا آپارتمان مای لیتل هوس آن کاستاوا تفلیس


فاصله هتل تا سالن کنسرت تفلیس: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان قهرمانان: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا سیرک تفلیس: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان آزادی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه لاک پشت: ۲.۷ کیلومتر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است