search
menu

هتل Hotel Pushkin Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Pushkin Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل پوشکین تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پوشکین تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Pushkin Tbilisi


هتل پوشکین تفلیس، هتلی ۳ ستاره در شهر زیبای تفلیس، پایتخت گرجستان است که امکانات رفاهی متنوع فراهم آورده و سعی در تامین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر قرار گرفته و به بسیاری از جاذبه‌ها دسترسی آسان دارد. مهمانانی که در سفر به تفلیس می‌خواهند ضمن تجربه اقامت دلچسب، به راحتی در شهر به گشت و گذار بپردازند، می‌توانند هتل پوشکین تفلیس را رزرو کنند.
جاهای دیدنی شهر که شامل خیابان روستاولی، میدان آزادی، پل صلح تفلیس، قلعه ناریکالا تفلیس و ... هستند، در فاصله کمی از هتل پوشکین تفلیس قرار دارند. بافت تاریخی تفلیس و بافت مدرن آن ترکیب بسیار جذابی خلق کرده‌اند. اگر عاشق طبیعت و گل و گیاه هستید، حتما از باغ گیاه شناسی ملی گرجستان بازدید کنید. در تفلیس خاطرات و تجربیات شیرینی در انتظارتان هستند. کارکنان هتل Hotel Pushkin Tbilisi نیز بسیار خوش برخورد، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پوشکین تفلیس


در هتل پوشکین تفلیس امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما تفلیس با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور، اتاق مخصوص سیگار، سالن زیبایی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، لاندری، خشکشویی، کرایه خودرو، دریافت سفارشات مارکت، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل پوشکین تفلیس وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل دبل سوپریور، دبل استاندارد، تک خوابه، دو خوابه و ... هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره زیبایی از فضای سبز تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه دلنشین، دوست داشتنی و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق‌ها دنج و دلنشین بوده و ترکیب‌های رنگی روشن در اسباب و دیزاین اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت و اعلاء پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل پوشکین تفلیس ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۶ الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل پوشکین تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/چای ساز، صندوق امانات، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل همه روزه وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت منوهای بوفه‌ای و آلاکارته سرو می‌شوند. منوی رستوران شامل انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی هستند.

فاصله هتل پوشکین تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای متخی تفلیس: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ریکه تفلیس: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا حمام های گوگرد تفلیس: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است