search
menu

هتل Hotel Mika Tbilisi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Mika Tbilisi
امکانات عمومی هتل میکا تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل میکا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Mika Tbilisi


هتل‌آپارتمان میکا در شهر تفلیس گرجستان واقع‌شده است. این هتل‌آپارتمان فاصله ۱۰ کیلومتری تا فرودگاه دارد، پس در برنامه سفری خود خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل را در اولویت قرار دهید و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. همچنین این هتل زیبا در فاصله اندکی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری واقع‌شده است که می‌توان گفت به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. همین امر سبب می‌شود تا مسافرانی که هتل Hotel Mika Tbilisi را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند، دسترسی آسانی به جاهای دیدنی مختلف شهر تفلیس مانند قلعه ناریکالا، کلیسای جامع تثلیث، کلیسای سیونی و شهربازی متاتسمیندا داشته باشند. با اقامت در این هتل حدوداً ۸ کیلومتر تا تئاتر روستاولی و میدان آزادی فاصله خواهید داشت، همچنین سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس در ۸ کیلومتری این هتل قرارگرفته است. کلیسای متخی شش کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۱ کیلومتر از این هتل دور است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میکا تفلیس


با توجه به اینکه اینترنت وای فای در این هتل به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، در تمامی قسمت‌ها می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. علاوه بر آن کرایه اتومبیل نیز از خدمات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌رود، ممکن است برخی از مسافران سفر با ماشین شخصی را ترجیح دهند که در این صورت پارکینگ عمومی برای مسافران در نظر گرفته‌شده است. با توجه به اینکه استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد ولی به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با توجه به قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. بخش پذیرش در لابی هتل Hotel Mika Tbilisi به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و از مهمانان با خوش‌رویی استقبال می‌کنند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند. در لابی یک فروشگاه به‌عنوان مینی مارکت برای ارائه انواع وسایل موردنیاز مسافران و سالن آرایشی و زیبایی نیز برای ارائه خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی دایر شده‌ است. در حین اقامت ممکن است به اتوکشی نیاز داشته باشید که با پرداخت هزینه مجزا در قسمت شستشو می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از اتاق کوئین، اتاق کوادروپل با حمام اختصاصی، اتاق توئین یا دوبل با تخت اضافه. از خدمات مربوط به اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد که در تمامی واحدهای اقامتی فراهم گردیده شده است. علاوه بر آن، خدماتی نظیر فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی جزو خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها هستند. در صورت اقامت می‌توانید از تختخواب‌های اضافه با ملافه و بالش‌های تمیز با پرداخت هزینه مجزا بهره‌مند شوید. سایر خدمات عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، یخچال، کتری برقی، میز کار. تمامی اتاق‌های موجود در هتل Hotel Mika Tbilisi عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید بدین مورد توجه داشته باشند. از پنجره اتاق‌ها می‌توان چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا را تماشا کنید یا اینکه از محوطه حیاط لذت ببرید.

فاصله هتل میکا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی تفلیس: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
1
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Nooshin Ghodsi
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۷‌

نمی‌دونم چرا نوشته هتل .مسافر خونه هم نیست .دو تا خانم مسن و بداخلاق اینجا کار میکنند که کل شب در حال حرف زدن و داد زدن هستند ، خیلی هم رفتارشون بی ادبانه هست ،هیچ کسی نیست که اتاق تمیز کنه ، تخت شکسته و ملحفه کثیف ، بد تر از همه که صبحانه هست که فقط نان و کره و چای هست ، تو اتاق کلا یه پریز برق هست که واسه یخچاله یا باید موبایل شارژ کنی ، بیشترین چیزی که هست رفتار زشت و بی ادبانه با ایرانی ها .
people_outlineدوستان
todayبهمن