search
menu

هتل Liel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Liel
امکانات و خدمات عمومی هتل لیل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Liel


هتل لیل یکی از هتل‌های چهار ستاره و شیک شهر تفلیس گرجستان است. هتل Liel برای اقامتی به‌صرفه، راحت و خاطره‌انگیز بسیار مناسب است و با امکانات و تجهیزات عالی که هتل لیل تفلیس فراهم کرده‌است، سفری به‌یادماندنی برای شما در دفتر خاطرات ذهنتان ثبت خواهد‌شد. برای آنکه در شهر زیبای تفلیس به راحتی تردد کنید؛ از حمل و نقل عمومی در تفلیس استفاده کنید که شما را به آسانی به هر نقطه‌ای از شهر می‌برد و هتل لیل هم به چندین ایستگاه مترو نزدیک است. قابل ذکر است که هتل Hotel Liel تا جاذبه‌های دیدنی تفلیس فاصله زیادی ندارد و به‌راحتی می‌توانید با ماشین و یا مترو و اتوبوس از جاذبه‌های معروف شهر تماشایی تفلیس بازدید کنید. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما تفلیس رزرو کنید؛ باید به فرودگاه بین‌المللی تفلیس بروید و سپس از آنجا مسافت ۲۱ کیلومتری را تا هتل لیل طی کنید. اگر می‌خواهید از یکی از بزرگترین کلیساهای شهر تفلیس بازدید کنید؛ حتما به کلیسای جامع تثلیث تفلیس بروید.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیل


هتل Liel هتلی فوق‌العاده راحت و مناسب برای اقامتی آسوده و بی‌دغدغه است. هتل لیل تفلیس برای راحتی هرچه بیشتر مسافران دارای امکانات خوبی است از جمله: لابی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل و محوطه‌ و باغی سرسبز و دنج. انواع خدمات عالی و با کیفیت بالایی که در هتل لیل تفلیس به آنها دسترسی دارید و برای آن تعبیه شده‌اند که اقامت مسافران با آسودگی و آسایش باشد؛ شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان، ارائه و فروش بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، اجاره خودرو، فکس، فتوکپی، نگهداری از چمدان، میز معرفی و فروش تور برای علاقه‌مندان به گشتن در شهر با برنامه مشخص و راهنمای تور مجرب. همچنین خدمات نظافتی هتلHotel Liel تفلیس شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. اگر قصد دارید با حیوانات خانگی خود سفر کنید؛ خبر خوب این است که همراه داشتن حیوانات خانگی با خود با پرداخت مبلغی، در هتل لیل تفلیس مجاز است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو دارید؛ از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل لیل استفاده کنید تا با خیالی آسوده و به آسانی بین هتل و فرودگاه تردد کنید. کارکنان مجرب هتل لیل تفلیس علاوه بر زبان گرجستانی، می‌توانند با زبان انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل Hotel Liel دارای اتاق‌هایی متنوع و شیک است که با وسایلی چشم‌گیر طراحی و آماده شده‌اند تا اقامتی شیرین، راحت و خوش برای مسافران مهیا باشد. اتاق‌های هتل لیل تفلیس بدین شرح است: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل با بالکن که چشم‌اندازی چشم‌نواز از شهر دارد، اتاق‌های باجت دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و امکاناتی که در اتاق‌های هتل Liel قرار دارند شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که داخل اتاق‌های هتل لیل تفلیس نمی توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از مزیت‌های هتل لیل تفلیس این است که باغ و حیاطی سرسبز، باصفا و دنج دارد که برای گذراندن ساعاتی خوش و فراموش‌نشدنی در کنار خانواده و دوستان بسیار ایده‌آل است زیرا می‌توانید پیک‌نیک کنید و خوراک‌های کبابی میل کنید، بر روی صندلی‌هایی راحت زیر چتر‌های آفتاب‌گیر بنشیند و از هوای مطلوب لذت ببرید، با همسفران خود گپ بزنید و اوقاتی شاد را سپری کنید. هتل Liel تفلیس کلاس‌های آشپزی برگزار می‌کند، دوچرخه اجاره می‌دهد، بدمینتون در اختیار مسافران قرار می‌دهد و تورهای پیاده‌روی برگزار می‌کند تا مسافران اقامت و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنند و خاطراتی لذت‌بخش را از هتل لیل به یادگار داشته باشند.

رستوران هتل


رستورانی در هتل لیل قرار دارد که فضایی دلنشین و خاص دارد و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را ارائه و سرو می‌کند. خوراک‌های رژیمی و مخصوص کودکان هم در رستوران هتل لیل قابل درخواست است.

فاصله هتل لیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید تفلیس مال: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آسترا تفلیس: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سیتی مال گلدانی: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید صبا: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس تفلیس: ۲۳ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است