search
menu

هتل Hotel Kavela Tbilis

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Kavela Tbilis
امکانات کلی هتل کاولا تفلیس
انواع اتاق در هتل کاولا تفلیس
امکانات اتاق های هتل کاولا تفلیس
فاصله هتل کاولا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Kavela Tbilis


هتل ۳ ستاره کاولا با چشم اندازی به شهر و کوه و باغ در شهر تفلیس واقع شده است. این هتل دارای ۱۱۵ اتاق نسبتاً بزرگ و نورگیر است و هتل کاولا تفلیس تا فرودگاه لوچینی ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. هتل کاولا دارای امکانات ورزشی و تفریحی، رستوران و شاتل فرودگاهی است. هتل کاولا در شهر زیبای تفلیس، هتلی متفاوت با امکانات مختلف و هزینه مناسب امکان سفر را برایتان آسان می کند، پس هنگام خرید بلیط هواپیما تفلیس دیگر نگران محل اقامت خود نباشید و در همان لحظه هتل کاولا را نیز رزرو کنید.

امکانات کلی هتل کاولا تفلیس


Hotel Kavela Tbilis در شهر تفلیس شامل امکاناتی مانند صندوق امانات در داخل اتاق ها، اینترنت Wi-Fiرایگان در همه قسمت های هتل، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان، رستوران، کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته و آسانسور و سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو ها است. این هتل تا مرکز شهر حدودا ۴٫۵ کیلومتر و تا ایستگاه متروی Varketili ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد. خدمات پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته در خدمت میهمانانی است که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. در خدمات تور نیز ایده های خوبی برای گشت و گذار در شهر تفلیس برایتان پیشنهاد می کنند. همچنین از امکانات دیگر هتل می توان به فضای سبز، خدمات لابی، نمازخانه، پارکینگ رایگان، سرویس صبحانه در اتاق، محل های تعبیه شده برای سیگار کشیدن اشاره کرد. اتاق های مخصوص خانواده در این هتل برای رفاه حال خانواده ها تعبیه شده است. توجه داشته باشید در صورتی که به همراه خود حیوانات خانگی داشته باشید، با خیال راحت با پرداخت هزینه اضافی می توانید حیوانات را به داخل هتل ببرید. در فضای بیرونی هتل نیز امکانات باربیکیو و تراس وجود دارد. بطری آب به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود ولی اگر فرزندانتان غذای مخصوصی در رژیمشان دارند، باید هنگام رزرو با پرداخت هزینه اضافی مسئولین مربوطه را مطلع سازید. برای سرگرم کردن کودکان کانال های ماهواره ای مخصوص کارتون وجود دارد. خدمات نظافت اتاق ها نیز به صورت رایگان همه روزه انجام می گیرد. خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه اضافی امکان پذیر است. کادر مجرب هتل کاولا در شهر تفلیس به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند. جدیدا به امکانات این هتل ماساژ درمانی نیز اضافه گردیده است که به صورت حرفه ای انجام می گیرد. همچنین سالن زیبایی نیز در هتل کاولا تفلیس دایر است.

انواع اتاق در هتل کاولا تفلیس


اتاق دولوکس دوبل با چشم اندازی از شهر دارای یک تختخواب بزرگ دونفره است و امکان اضافه شدن یک نفر نیز وجود دارد. اتاق اکونومی دوبل یا اتاق توئین شامل دو تختخواب دو نفره و دو کاناپه تختشو است. اتاق خانواده دارای یک تخت دونفره و یک تختخواب دونفره بزرگ است. اتاق استاندارد دوبل نیز شامل یک تختخواب کوئین مناسب زوج ها است.

امکانات اتاق های هتل کاولا تفلیس


این هتل دارای اتاق های شیک و مدرن با تزیینات زیبایی است. در هریک از اتاق ها تخت خواب های استاندارد با ملحفه های تمیز، سرویس های بهداشتی مجزا، حمام با لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت رایگان، حوله و دمپایی به تعداد نفرات، کمد دیواری همراه با جالباسی، سشوار، مسواک، خمیردندان و صابون وجود دارد. همه اتاق های Kavela Hotel دارای بالکن هایی با چشم انداز زیبا از کوه و باغ دارند که با تماشای این مناظر خستگی روزانه تان رفع خواهد شد، همچنین می توانید با رفتن به سونا و ماساژ نیز خستگی در کنید. در بعضی از اتاق ها نیز وان وجود دارد. البته لازم به ذکر است که اتاق ها در این هتل ضد صدا هستند و همچنین سنسورهای دودیاب در همه اتاق ها تعبیه شده است تا مواقع خطر با آژیر همه را مطلع کند.

فاصله هتل کاولا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل کاولا تفلیس تا کلیسای جامع تثلیث: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله هتل کاولا تفلیس تا قلعه ناریکالا: ۶٫۸ کیلومتر
فاصله هتل کاولا تفلیس تا برج ساعت ۶٫۹ کیلومتر
فاصله هتل کاولا تفلیس تا پل صلح: ۷ کیلومتر
فاصله هتل کاولا تفلیس تا موزه ملی گرجستان: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله هتل کاولا تفلیس تا پارک آبی جینو پارادایس: ۱۱٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است