search
menu

هتل Hotel Isaka Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Isaka Tbilisi
امکانات عمومی هتل ایساکا تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایساکا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Isaka Tbilisi


هتل ایساکا یکی از هتل‌های سه ستاره خوب در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل حدوداً ۴۵۰ متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد، بدین‌جهت دسترسی به نقاط مختلف شهر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی برای مسافران آسان است. همچنین موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که در طول سال موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و تمامی مسافران با رضایت کامل این هتل را به مقصد شهر خود ترک می‌کنند و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق‌تر می‌شوند، تا حدی که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل Hotel Isaka Tbilisi اقدام می‌کنند. این هتل زیبا در مرکز شهر تفلیس واقع‌شده است و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۵ کیلومتر فاصله دارد که دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است. کاخ ریاست جمهوری در عرض ۸ دقیقه پیاده‌روی و کلیسای ترینیتی نیز در کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند.
همچنین جاذبه‌های دیدنی مانند موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس، قلعه ناریکالا تفلیس و کلیسای جامع تثلیث تا هتل ایساکا دسترسی آسانی دارند. امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق ضد سیگاری، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی و بار.

امکانات عمومی هتل ایساکا تفلیس


بخش پذیرش در هتل ایساکا به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. در فضای بیرونی هتل ایساکا نیز مبلمان چیده شده و فضایی برای پیک‌نیک فراهم گردیده شده است، همچنین امکانات باربیکیو با هزینه جداگانه در این هتل ارائه می‌شود. پارکینگ عمومی و رایگان در هتل دایر گردیده که نیازی به رزرو قبلی ندارد. آشپزخانه مشترک در هتل تعبیه‌شده تا در صورت نیاز غذاهای موردنیازتان را در داخل این آشپزخانه طبخ کنید.
حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Hotel Isaka Tbilisi را دارند، فقط به یاد داشته باشید که برای این کار باید در هنگام رزرو هتل درخواست دهید و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در لابی هتل نیز خدماتی مانند اتاق چمدان، خدمات باربری، میز تور و گردشگری و تبدیل ارز فراهم گردیده‌اند. خدمات مربوط به شست‌وشو نیز عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی که هر سه مورد با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. پرسنل با تجربه در این هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی صحبت می‌کنند. برای بچه‌های کوچک‌تر نیز خدمات مربوط به نگهداری از آن‌ها تعبیه‌شده است. درصورتی‌که سفرتان به شهر تفلیس به خاطر کار و تجارت باشد، در مرکز این هتل می‌توانید از فکس و کپی بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به تورهای گردشگری در محل‌های تاریخی و فرهنگی، تورهای پیاده‌روی و اجاره دوچرخه اشاره کرد که هریک از آن‌ها شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل، اتاق دوبل کامفورت، اتاق دوبل سوپرییر با شومینه، اتاق دوبل اکونومی، اتاق تریپل کامفورت. همه اتاق‌های موجود در این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به باغ، کوه و شهر دارند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، وسایل شستشو، کاناپه، میز کار، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و بالکن اشاره کرد. همه اتاق‌های هتل Hotel Isaka Tbilisi ضد صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. اتاق‌های موجود در داخل این هتل روشن بوده و از رنگ‌های گرم در دکوراسیون وسایل استفاده‌شده است. به‌طورکلی تمامی اتاق‌ها دارای چیدمان مدرنی هستند و همگی شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی هستند.

رستوران هتل


چندین کافی‌شاپ و رستوران در فاصله چند قدمی این هتل واقع‌شده‌اند که می‌توانید در زمان سرو غذا به این رستوران‌ها سرزده و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید. درصورتی‌که تمایل به نوشیدن چای و قهوه داشته باشید، در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به بخش مربوطه در هتل مراجعه کنید. در صبحانه‌خوری نیز می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس نوش جان کنید.

فاصله هتل ایساکا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است