search
menu

هتل Hotel Frida Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Frida Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل فریدا تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فریدا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Frida Tbilisi


هتل فریدا تفلیس، هتلی میان رده در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر زیبای تفلیس است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تآمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. مهمانانی که هتل فریدا تفلیس را در سفر به تفلیس برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند ضمن تجربه اقامت دلنشین، به بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس از قبیل پل صلح تفلیس، پارک ریکه تفلیس، کلیسای متخی، تئاتر روستاولی و ... دسترسی آسان داشته باشند.
زیبایی‌های تفلیس به قدری جذاب هستند که احتمالا دو یا سه روز برای بازدید از آن‌ها کافی نخواهد بود. اما اگر می‌خواهید در مدت زمان کم شهر تفلیس را کشف کنید، یک برنامه سفر ۴ روزه به تفلیس تدارک ببینید. مراکز خرید تفلیس متعدد بوده و شامل تمام برندهای معروف و جهانی هستند. می‌توانید پس از خرید و فروشگاه گردی در فود کورت یکی از مراکز خرید از فست فودهای معروف و برند نیز نوش جان نمایید. جذابیت تفلیس بیش از هر چیز دیگری به ادغام شدن بافت تاریخی تفلیس با معماری مدرن است که ترکیب فوق العاده‌ای را خلق کرده است. برای سفر به تفلیس منتظر رسیدن بهترین زمان سفر به تفلیس نباشید! زیرا که تفلیس در هر زمان از سال جذابیت خاص خودش را دارد. همین حالا بلیط هواپیما تفلیس را بخرید و سفری خاطره انگیز تجربه کنید. مطمئن باشید، کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Hotel Frida Tbilisi با تلاش‌های شبانه روزی‌شان اقامتی دلچسب برایتان تامین خواهند کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل فریدا تفلیس


در هتل فریدا تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینک رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند.
علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس و محوطه مخصوص پیک نیک و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان از این خدمات استفاده کرده و لحظات خوشی را کنار دوستان و عزیزانشان سپری کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل فریدا تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای جذاب و فوق العاده نفسگیری از پل صلح و رودخانه کورا تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و زیبای به کار گرفته شده در دکوراسیون فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. در این اتاق‌ها خود را همچون در خانه در امنیت و آسایش احساس می‌کنید. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل فریدا تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


همه روزه در رستوران هتل فریدا تفلیس وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان آماده شده و در ساعات معین سرو می‌گردد. مهمانان می‌توانند از خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع سرد و گرم میل کنند. همچنین، در بار نوشیدنی جات انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها سرو می‌گردند.

فاصله هتل فریدا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری تفلیس: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است