search
menu

هتل Hotel Adamo Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Adamo Tbilisi
امکانات کلی هتل آدامو تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدامو تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Adamo Tbilisi


هتل ۴ ستاره آدامو در منطقه تاریخی تفلیس، اقامتی دلپذیر و خوش ذوق با مناظر دیدنی زیبا را به میهمانان ارائه می‌دهد. این هتل در مرکز شهر واقع شده است. موقعیت مکانی و خدمات آن برای همه میهمانان راحت است. تمام جاذبه‌های اصلی از جمله باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، کاخ ریاست جمهوری، کلیسای جامع ارمنی سنت جورج، کلیسای جامع تثلیث تفلیس و پل صلح در مجاورت آن قرار دارند، که این خود مزیت بزرگی را به هتل می‌دهد. تئاتر اپرا و باله تفلیس ۲.۵ کیلومتر با هتل آدامو فاصله دارد، در حالی که تئاتر روستاولی در ۲.۶ کیلومتری هتل قرار دارد.
کسانی که تمایل به خرید دارند می‌توانند از گالریا تفلیس و بازار درای بریج دیدن کنند. میهمانان دارای ارتباطات حمل و نقل عالی هستند زیرا ایستگاه متروی روستاولی حدود ۴۵۰ متر با هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس را داشته باشید، هتل Hotel Adamo Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر زیبا خواهد بود.

امکانات کلی هتل آدامو تفلیس


این ملک دارای ۳۸ اتاق است. اقامتگاه‌های مناسب برای خانواده، رستوران، بار، باغ، انباری برای وسایل و آسانسور در این هتل ارائه شده است. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس را نیز برای میهمانان فراهم می‌کند. کارکنان میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات میهمانان هستند. ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در دسترس است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. همچنین توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای تهیه بلیط ورودی جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از طریق میز تور اقدام کنید. میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. هتل مجهز به دتکتور دود است.
برای امنیت بیشتر به هنگام تفریح اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید تا با خیالی آسوده به گشت و گذار بپردازید. نظافت، روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در هتل Hotel Adamo Tbilisi در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل کارآزموده و با تجربه هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی از میهمانان استقبال کرده و به خوبی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ورود به این هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. تخت کودک برای کودکان زیر ۵ سال به صورت رایگان و برای کودکان بالای ۵ سال با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel Adamo Tbilisi عبارتند از:
• اتاق خانوادگی دارای بالکن
• اتاق توئین استاندارد
• سوئیت
• سوئیت اکسکیوتیو
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین دارای بالکن
• اتاق دبل دارای بالکن
• اتاق دبل اقتصادی دارای بالکن
این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، صندوق امانات، میز کار، بالکن خصوصی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی مجهز به دوش را ارائه می‌دهد. در هتل آدامو همه اتاق‌ها شامل ملحفه و حوله هستند. اتاق‌های عایق صدا دارای منظره کوه هستند. برای راحتی میهمانان، ماشین ظرفشویی، قهوه ساز و چای ساز در اتاق‌ها وجود دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


این اقامتگاه یک صبحانه قاره‌ای یا à la carte ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند به رستوران The View در محل بروند تا از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. بار هتل Hotel Adamo Tbilisi نیز با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان است.

فاصله هتل آدامو تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است