search
menu

هتل Harmony Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Harmony Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل هارمونی تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل هارمونی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Harmony Hotel Tbilisi


هتل هارمونی از هتل‌های میان‌‌رده در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل برای زوج‌های جوان گزینه مناسبی به شمار می‌رود و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی در میان همه توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا همین امر سبب می‌شود تا با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنند و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب هتل Harmony Hotel Tbilisi دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری در شهر تفلیس بسیار آسان است، با توجه به این شهر تفلیس مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است و بازدید از آن‌ها به همه گردشگران و توریست‌ها توصیه می‌شود. برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از موزه ملی گرجستان، حمام‌های سلطنتی تفلیس، قلعه ناریکالا تفلیس، کلیسای جامع تثلیث تفلیس و چندین جای دیگر. همچنین به دلیل موقعیت خوب این هتل حدوداً ۱.۶ کیلومتر تا تئاتر روستاولی و ۱.۸ کیلومتر تا سالن باله و اپرای تفلیس فاصله خواهید داشت. علاوه بر آن‌ها میدان آزادی با ۲.۴ کیلومتر فاصله و سالن کنسرت تفلیس با ۲.۱ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده‌اند که جزو مشهورترین جاهای این شهر به شمار می‌روند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی تفلیس است و با ۱۸ کیلومتر فاصله از هتل هارمونی از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل هارمونی می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و آزاد بودن ورود حیوانات اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هارمونی تفلیس


از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان نیز برای مسافرانی در نظر گرفته‌شده است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. لازم به ذکر است که محوطه این هتل را باغ زیبایی تشکیل داده که از تماشایش سیر نخواهید شد. پذیرش در این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. خدمات دیگر در لابی این هتل عبارت‌اند از صرافی برای تبدیل ارز و روم سرویس برای سرو انواع نوشیدنی و خوراکی در داخل اتاق‌ها. یکی از مزیت‌های هتل هارمونی در شهر تفلیس آزاد بودن ورود حیوانات خانگی است که برای این کار باید در هنگام رزرو درخواست دهید و هزینه موردنظر را پرداخت کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در هتل Harmony Hotel Tbilisi انجام می‌گیرند. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و گرجی تسلط دارند، با مسافران به‌راحتی ارتباط برقرار کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند. ممکن است برخی از مسافران علاقه‌مند به گشت‌وگذار با ماشین باشند که در این صورت می‌توانند از لابی هتل Harmony Hotel Tbilisi ماشین کرایه کرده و با رانندگی خودشان به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به باغ و شهر دارند. اتاق‌های هتل هارمونی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، حمام اختصاصی و میز کار در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. برخی از واحدهای اقامتی شامل بالکن بوده و در داخل اتاق‌های هتل Harmony Hotel Tbilisi می‌توانید از تختخواب‌های استاندارد با ملافه‌ها و بالش‌های تمیز و مرتب بهره‌مند شوید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به این امر توجه داشته باشند و در محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران سیگار بکشند. لازم به ذکر است تمامی اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند.

فاصله هتل هارمونی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است