search
menu

هتل Falcon Apartments -300 Aragveli Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Falcon Apartments - 300 Aragveli
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان فالکن-۳۰۰ آراگولی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل فالکن -۳۰۰ آراگولی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Falcon Apartments - 300 Aragveli


اگر قصد دارید در هتل آپارتمانی شیک، اقتصادی و راحت در شهر زیبا و تماشایی تفلیس در کشور گرجستان اقامت کنید؛ هتل آپارتمان فالکن-۳۰۰ آراگولی انتخابی بسیار ایده‌آل برای شما است. هتل Falcon Apartments در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته‌است و به معروف‌ترین جاهای دیدنی تفلیس نزدیک است و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه از جاذبه‌های مشهور بازدید کنید و سفری خوش و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. مسافرانی که بیشتر از دو فرد هستند و می‌خواهند در کنار هم در آپارتمان‌ها راحت باشند، خود با سلیقه شخصی آشپزی کنند و یا آزادی بیشتری را در طول مدت اقامت خود در هتل داشته باشند، می‌توانند هتل آپارتمان فالکن-۳۰۰ آراگوالی تفلیس را برای اقامت انتخاب کنند. در صورتی که بخواهید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید؛ باید از فرودگاه بین‌المللی تفلیس را تا هتل آپارتمان فالکن، تنها در ۱۴ کیلومتر طی کنید تا به هتل آپارتمان فالکن ۳۰۰ آراگولی برسید. در طول مدت زمانی که در شهر دیدنی و تاریخی تفلیس، در هتل آپارتمان فالکن تفلیس اقامت دارید، حتما از حمام های سلطنتی تفلیس بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان فالکن-۳۰۰ آراگولی


برای آنکه در هتل Falcon Apartments - 300 Aragveli اقامتی خوش و آسوده را تجربه کنید؛ امکانات و خدماتی عالی و مناسب در اختیار شما قرار دارد. در هتل آپارتمان فالکن ۳۰۰ آراگولی تفلیس می‌توانید از امکاناتی رایگان مانند اینترنت وای فای و پارکینگ در فضای باز استفاده کنید. برای راحتی هرچه بیشتر مسافران در هتل آپارتمان فالکن تفلیس، صبحانه‌ای متنوع، لذیذ و به صورت بوفه، برای میل کردن در داخل آپارتمان‌ها مهیا است. از جمله خدمات خوبی که در هتل آپارتمان فالکن ۳۰۰ آراگوالی فراهم است و می‌توانید پس از مراجعه به لابی و پذیرش ۲۴ ساعته درخواست کنید؛ شامل خدمات اتاق، خدمات شاتل، نظافت روزانه، لباسشویی و خدمات معرفی و فروش تور برای علاقه‌مندان به گشت‌وگذار در شهر با برنامه مشخص. کارکنان مهمان‌نوازی که در هتل آپارتمان اقتصادی فالکن تفلیس مشغول به کار و خدمات‌‌رسانی هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل آپارتمان فالکن ۳۰۰ آراگولی استفاده کنید تا با سهولت بیشتری جهت تردد مواجه شوید.

اتاق های هتل


هتل Falcon Apartments - 300 Aragveli تفلیس، هتل آپارتمانی است که مسافران می‌توانند اقامتی دوستانه و یا خانوادگی را در اتاق‌ها و آپارتمان‌هایی فوق‌العاده راحت و با چیدمانی زیبا و چشم‌نواز داشته باشند و همگی در کنار یکدیگر اقامتی شیرین را داشته باشند. هتل آپارتمان فالکن ۳۰۰ آراگولی، آپارتمان‌هایی جادار و راحت دارد که برای اقامت چهار فرد طراحی شده‌اند. آپارتمان‌های هتل فالکن تفلیس دارای دو اتاق خواب هستند که در یکی یک تخت دابل کینگ و در دیگری دو تخت تویین قرار دارد. همچنین هر آپارتمان شیک هتل آپارتمان فالکن آشپزخانه‌ای مجهز و اتاق نشیمنی مجلل و دنج دارد.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات متنوع و خوبی در آپارتمان‌های هتل فالکن ۳۰۰ آراگولی تفلیس قرار داده شده‌است تا اقامتی بدون نگرانی و کمبود را داشته باشید. هتل Falcon Apartments - 300 Aragveli در اتاق‌‌خواب‌ها و اتاق‌ نشیمن هر آپارتمان‌ تجهیزاتی دارد از جمله: تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، مبلمان، تلفن، صندلی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی رایگان حمام شامل حوله، شامپو و صابون، تلفن، کمد لباس، جارو برقی، اتو و تجهیزات مخصوص اتو کردن، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع و میز و صندلی ناهار‌خوری. همچنین در آشپزخانه به وسایلی مانند یخچال، گاز، چای و قهوه ساز، سینک ظرفشویی، مایکروویو و بسیاری لوازم دیگر آشپزخانه، پذیرایی و آشپزی دسترسی دارید. قابل ذکر است که در داخل آپارتمان‌های هتل آپارتمان فالکن تفلیس می‌توانید به آسانی و بدون مشکل سیگار بکشید.

فاصله هتل فالکن -۳۰۰ آراگولی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید گالریا تفلیس: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۱۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است