search
menu

هتل Crystal Palace Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crystal Palace Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل کریستال پالاس تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کریستال پالاس تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Crystal Palace Hotel Tbilisi


هتل کریستال پالاس تفلیس، هتلی در منطقه شهر قدیم تفلیس است که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی تفلیس واقع شده و تا مرکز شهر و مراکز خرید تفلیس فاصله کمی دارد. این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تامین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. مهمانانی که هتل کریستال پالاس تفلیس را در سفر به تفلیس برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند ضمن تجربه اقامت دلنشین، به بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس از قبیل خانه اپرای تفلیس، تئاتر روستاولی، موزه های تفلیس، کاخ ریاست جمهوری تفلیس، کلیساهای تفلیس و ... دسترسی آسان داشته باشند. بناهای جذاب تاریخی تفلیس با معماری منحصر به فرد و زیبایشان میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان به سمت خود جذب می‌کنند. شهربازی متاتسمیندا تفلیس یکی از هیجان انگیزترین جاذبه‌ها به حساب می‌آید که می‌توانید در اواخر بهار و تابستان از آن بازدید کنید. پس از پشت سر گذاشتن یک روز پر جنب و جوش در تفلیس، استراحت در هتل کریستال پالاس تفلیس و برخورداری از امکانات گوناگون آن خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان کاردان، خوش برخورد و مجرب هتل Crystal Palace Hotel Tbilisi به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کریستال پالاس تفلیس


در هتل کریستال پالاس تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، روم سرویس، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی با پرداخت هزینه معین پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل کریستال پالاس تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از کوچه و خیابان تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته است. رنگ‌های به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل کریستال پالاس تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کریستال پالاس تفلیس با تاریک شدن هوا تفریحات شبانه همراه برنامه‌های شاد و مفرح آغاز شده و لحظات خوشی برای مهمانان می‌سازند.

رستوران هتل


همه روزه در رستوران هتل کریستال پالاس تفلیس وعده صبحانه از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح به صورت بوفه‌ای سرو می‌گردد. مهمانان می‌توانند از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه امتحان کنند.

فاصله هتل کریستال پالاس تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ریکه تفلیس: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۳ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روستاولی تفلیس: ۳٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است