search
menu

هتل Best Western Tbilisi Art Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Tbilisi Art Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن آرت تفلیس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن آرت تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Tbilisi Art Hotel


هتل بست وسترن آرت، هتلی مجلل و چهار ستاره است که در شهر زیبا و تماشایی تفلیس در کشور گرجستان واقع شده‌است. هتل Best Western Tbilisi Art Hotel در کنار رودخانه متکواری تفلیس قرار دارد که از طبقات بالایی هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا و چشم نواز از رودخانه، مناظر سرسبز اطراف و شهر نمایان است که جلوه‌ای خاص به فضا و نمای هتل بخشیده است. اگر علاقه‌مند باشید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی به بازدید از شهر تفلیس بروید؛ خبر خوب این است که هتل بست وسترن تفلیس به چندین ایستگاه مترو و قطار نزدیک است. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما تفلیس رزرو کنید؛ خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی تفلیس تا آرت هتل بست وسترن تفلیس حدود ۱۷ کیلومتر است که با ماشین به راحتی می‌توانید این مسیر را طی کنید. شهر دیدنی تفلیس دارای جاذبه‌های فراوانی است که هر یک جذاب‌تر از دیگری هستند و گردشگران را به خود جذب می‌کنند. یکی از جاذبه‌های تفلیس، حمام های سلطنتی تفلیس است که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن آرت تفلیس


هتل بست وسترن تفلیس امکانات و خدماتی عالی و مناسب با اقامت سرشار از آسودگی و آرامش دارد تا مسافران خاطره‌‌ای خوش از اقامت در هتلی لوکس و راحت در ذهن‌های خود به یادگار بگذارند. در هتل Best Western Tbilisi Art Hotel تفلیس به لابی شیک، رستورانی باشکوه، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، سالن کنفرانس، اتاق جلسات، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر و آسانسور دسترسی دارید. همچنین در هتل بست وسترن آرت تفلیس از سالن ورزشی و بخش اسپا استفاده کنید تا شادابی و طراوت را به خود هدیه کنید. برای فراهم کردن سفری خوش و بدون کمبود، هتل بست وسترن آرت تفلیس خدماتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که از این قبیل هستند: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات شاتل، امکان اجاره خودرو، ارائه و فروش بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، نگهداری از چمدان، میز ارائه و فروش تور و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی و اتو. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل بست وسترن آرت تفلیس استفاده کنید تا ترددی آسان داشته باشید. قابل ذکر است که کارکنان مجرب آرت هتل بست وسترن تفلیس علاوه بر زبان گرجستانی، توانایی صحبت کردن به چندین زبان زنده دنیا را مانند انگلیسی،‌ آلمانی، فرانسوی، روسی، ترکی و هلندی دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


۴۵ اتاق متنوع در هتل بست وسترن آرت تفلیس قرار دارد که چیدمان و طراحی چشم‌نواز و راحت دارند که برای اقامتی آسوده مناسب هستند و همگی در طبقات بالایی هتل بست وسترن تفلیس قرار دارند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Best Western Tbilisi Art Hotel بدین شرح هستند: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق دلوکس کینگ با یک تخت کینگ، اتاق دلوکس دو نفره با دو تخت سینگل، اتاق استاندارد کینگ با یک تخت کینگ، سوئیت با یک تخت کینگ و سوئیت با دو تخت سینگل. از جمله وسایل و امکاناتی که داخل اتاق‌های زیبا و راحت هتل بست وسترن آرت تفلیس قرار دارند می‌توان مواردی را گفت از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل Best Western Tbilisi Art Hotel نمی توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه مسافران سفری مفرح و دلپذیر را تجربه کنند؛ هتل بست وسترن آرت تورهای پیاده‌روی را ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های هتل بست وسترن آرت تفلیس این است که نمایشگاه‌های هنری موقتی را برگزار می‌کند که برای دوستداران هنر، فرصتی مناسب است. برای آنکه خستگی‌های زندگی اخیر زندگی خود را از بین ببرید و ساعاتی را به سلامتی و آرامش خود اختصاص دهید؛ حتما به بخش اسپا و سالن ورزشی هتل بست وسترن تفلیس بروید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید. از تراس هتل Best Western Tbilisi Art Hotel چشم اندازی حیرت‌انگیز و گیرا از شهر، رودخانه و فضایی باصفا و سبز مشخص است که ارزش تماشا و خیره‌شدن را دارد.

رستوران هتل


رستوران باشکوه هتل بست وسترن آرت تفلیس دارای فضایی دلنشین و مجلل است که برای میل کردن خوراک‌هایی متنوع و لذیذ که به سبک آشپزی گرجستانی و بین‌المللی تهیه شده‌اند بسیار ایده‌آل است. در صورت درخواست شما،‌ خوراک‌های مخصوص کودکان و خوراک‌های رژیمی هم در هتل Best Western Tbilisi Art Hotel مهیا است.

فاصله هتل بست وسترن آرت تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۸۵۰ متر
فاصله تا دریاچه لاک پشت تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کارواسلا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۴ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است