search
menu

هتل 2nd Floor Tbilisi Boutique Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 2nd Floor Tbilisi Boutique Hotel
امکانات هتل سکند فلور تفلیس بوتیک
خدمات هتل سکند فلور تفلیس بوتیک
واحدهای اقامتی هتل سکند فلور تفلیس بوتیک
فاصله هتل سکند فلور تفلیس بوتیک تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل 2nd Floor Tbilisi Boutique Hotel


هتل سکند فلور تفلیس بوتیک یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر تفلیس گرجستان است. این هتل در فاصله بسیار نزدیکی از مهم‌ترین میدان شهر تفلیس، یعنی میدان آزادی قرار دارد و به همین سبب دسترسی به تمام نقاط تماشایی و دیدنی این شهر را برای مسافران آسان می‌کند. سالن کنسرت تفلیس که یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تفریحات موجود در این شهر است تا هتل تنها ۱۱ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و بنابراین مسافران می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و خاطرات شگفت‌انگیز و فوق العاده‌ای را در طول سفر برای خود رقم بزنند. تفلیس شهری پر زرق و بر است که در بین گردشگران خوش ذوق و خوش گذران شهرت فراوانی دارد.
این شهر سرشار از اماکن تفریحی، تاریخی و تماشایی مشهور است که بدون شک گشت و گذار در آن‌ها برای مهمانان خاطراتی وصیف ناپذیر را به همراه خواهد داشت. شهربازی متاتسمیندا تفلیس، پل صلح تفلیس، کلیسای جامع تثلیث تفلیس، صومعه جواری و… تنها بخشی از اماکن گردشگری و معروف موجود در شهر تفلیس هستند که مسافران می‌توانند در زمان اقامت از آن‌ها بازدید کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در 2nd Floor Tbilisi Boutique Hotel اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل سفری دوست داشتنی و جذاب را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل سکند فلور تفلیس بوتیک


بوتیک هتل سکند فلور تفلیس به عنوان یک هتل ۳ ستاره امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند و هم می‌توانند اقامت راحتی را در شهر تفلیس به مهمانان هدیه دهند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و مسافران می‌توانند در صورت تمایل صبحانه خود را در هتل میل نمایند. در فواصل ۳ تا ۴ دقیقه‌ای از این هتل، رستوران‌های متعددی قرار دارند که مهمانان می‌توانند صرف غذا در آن‌ها را تجربه کنند. فضای داخلی این هتل دارای طراحی زیبا و دل نشینی است که سبب می‌شود مهمانان در زمان اقامت احساس خوبی داشته باشند. هتل مجهز به وای فای است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت رایگان و پر سرعت بهره‌مند شوند. تمام اتاق‌های موجود در این هتل غیرسیگاری هستند و از این جهت مشکلی برای اقامت مهمانان وجود نخواهد داشت. 2nd Floor Tbilisi Boutique Hotel دارای پارکینگ نیز است که در صورت تمایل به کرایه اتومبیل، می‌توانید از امکانات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنید.

خدمات هتل سکند فلور تفلیس بوتیک


پرسنل 2nd Floor Tbilisi Boutique Hotel علاوه بر زبان گرجی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و همین مسئله برقراری ارتباط با کارکنان را برای مسافران آسان‌تر می‌کند. در این هتل میز پذیرش ۲۴ساعته وجود دارد و در تمام ساعات شبانه روز به خوبی از مهمانان استقبال می‌شود. هتل دارای خدمات نظافتی روزانه است و بنابراین خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی آسوده می‌سازد. خدمات تور در هتل به مهمانان ارائه می‌شوند و مسافران می‌توانند در صورت تمایل از این خدمات برای تجربه سفری زیباتر بهره‌مند شوند. سرویس اتاق در هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و مهمانان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشته باشند غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. دانستن این نکته ضروری است که حداقل سن ورود به بوتیک هتل سکند فلور تفلیس ۱۸ سال است و مسافران زیر ۱۸ سال نمی‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

واحدهای اقامتی هتل سکند فلور تفلیس بوتیک


واحدهای اقامتی موجود در 2nd Floor Tbilisi Boutique Hote دارای فضایی بزرگ و آرامش بخش و با امکانات رفاهی مناسب هستند که برای یک اقامت مقرون به صرفه گزینه مناسبی به حساب می‌آیند. در این هتل فقط دو نوع واحد اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دولوکس با منظره کوه و سوئیت استودیو خانوادگی اشاره کرد. تلویزیون، اتو، میز اتو، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و… از جمله امکاناتی هستند که در واحدهای اقامتی بوتیک هتل سکند فلور تفلیس در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

فاصله هتل سکند فلور تفلیس بوتیک تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا میدان انقلاب رز: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا آکادمی ملی علوم گرجستان: ۶ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله تفلیس: ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا میدان آزادی: ۱۷ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل دانشگاه دولتی تفلیس: ۲۰ دقیقه پیاده روی
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است