search
menu

هتل Hotel Royal Georgia Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Royal Georgia Batumi
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال جورجیا باتومی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال جورجیا باتومی تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Royal Georgia Batumi


هتل رویال جورجیا در شهر زیبای باتومی و در فاصله‌ای حدودا ۱ و نیم کیلومتری از ساحل زیبای باتومی قرار دارد و با رستوران، کافه بار و غیره تلاش کرده محیطی مناسب و شایسته برای گردشگرانی ایجاد کند که با خرید بلیط ارزان هواپیما به باتومی سفر کرده‌اند. باتومی به معماری ساختمان‌ها، باغ گیاه‌شناسی و بازارچه‌های محلی‌اش شناخته می‌شود و چنین جاذبه‌هایی باتومی را به مقصدی جذاب برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است. اما آنچه که می‌تواند جذابیت سفر به باتومی را دو چندان کند پیدا کردن اقامتگاهی مناسب است. هرچند که هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی در باتومی ایجاد شده است اما اگر به دنبال هتلی معمولی با خدمات، امکانات و هزینه‌ای مناسب هستید، هتل رویال جورجیا انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال جورجیا باتومی


سواحل باتومی زیبایی وصف‌ناپذیری دارند و بهترین امکانی که هتل جورجیا در این باره به شما ارائه می‌دهد نزدیکی به زیباترین سواحل باتومی است. از طرف دیگر موقعیت هتل به گونه‌ای است که امکان اسکی از درب ورودی و تجهیزات مورد نیاز اسکی را برای اسکی بازان فراهم کرده است. به جرات می‌توان گفت هتل Hotel Royal Georgia Batumi به عنوان هتلی میان رده فراتر از حد تصور ظاهر شده و امکانات و خدماتی در حد هتل‌های رده بالاتر را برای مهمانانش ایجاد کرده است. یکی از قابل توجه‌ترین خدمات هتل، امکانات و خدماتی است که برای مهمانان سالمند و توان یاب ایجاد کرده. این دسته از مهمانان می توانند از راهنمای صوتی، راهنمای خطی بریل، علائم لمسی، زنگ هشدار در سرویس حمام، روشویی متناسب، سرویس‌های بهداشتی هم سطح با ویلچر، دستگیره در سرویس‌های بهداشتی و حمام و رمپ ویژه ویلچر استفاده کنند. ترانسفر فرودگاهی، مینی‌مارکت، فروشگاه، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، چک این/‌چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ بخشی از خدمات و امکانات این هتل هستند.
در هتل جورجیا می‌توانید از خدمات گردشگری مانند خدمات تور و خدمات تهیه بلیط استفاده کنید و در صورتی که بلیط رستوران یا جاهای دیدنی باتومی را می‌خواهید کافی است سری به بخش کانسیرج بزنید، کارکنان این بخش با خوشرویی آماده کمک به شما در این امور هستند. این هتل خدمات نظافتی از قبیل خدمات نظافت روزانه، اتو پرس، خدمات خشک شویی، لباسشویی و واکس زدن کفش را ارائه می‌دهد. اهالی کار و تجارت به خدمات و امکانات کاری- اداری مانند دستگاه فتوکپی، فکس، امکانات برگزاری جلسات و همایش‌ها نیز در این هتل دسترسی خواهند داشت. این هتل برای امنیت و آسایش مهمانانش اهمیت خاصی قائل است و به همین دلیل بخش امنیت هتل رویال جورجیا باتومی شامل کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در محوطه‌های عمومی و محیط بیرونی هتل، زنگ خطر، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات است.

اتاق های هتل


رویال جورجیا با ایجاد انواع مختلفی از واحدهای اقامتی بدون آلرژی، بدون سیگار، اتاق خانواده و سوئیت خانواده تلاش کرده تا نیازهای اقامتی مهمانان خود را تامین کند. مهمانانی که به تنهایی قصد خرید بلیط هواپیما باتومی و سفر را دارند می‌توانند از اتاق‌های سینگل دلوکس این هتل استفاده کنند که دارای بالکن زیبایی هم هستند. برای زوج‌هایی که مهمانان هتل شده‌اند اتاق دلوکس دابل یا اتاق تویین با بالکن در نظر گرفته شده است که دارای یک تخت دابل هستند. برای مهمانانی که به صورت ۳ نفره مسافرت کرده‌اند،‌ اتاق‌های کامفورت تریپل با ۱ تخت سینگل و ۱ تخت بزرگ دابل گزینه مناسبی است. برای خانواده‌های بیش از ۳ نفر اتاق‌های خانواده با ۲ تخت بزرگ دابل و یک تخت سینگل پیشنهاد می‌شود. بد نیست بدانید که اتاق‌های خانواده دارای حمام خصوصی هم هستند. سوئیت‌ها نیز با ۲ اتاق و ۲ محیط نشیمن برای مهمانانی است که همراهانشان بیش از ۴ نفر هستند. سوئیت‌های هتل جورجیا دارای ۱ تخت سینگل،‌ ۲ تخت دابل بزرگ و ۳ تخت دابل فوق بزرگ است. در نشیمن سوئیت‌ها ۲ مبل تخت شو قرار داده شده تا مهمانان مشکلی بابت ظرفیت تخت خواب‌ها نداشته باشند.

امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل رویال جورجیا باتومی همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، آشپزخانه، فضای غذاخوری، کتری برقی و میز تحریرند. حمام خصوصی اتاق‌ها دارای جکوزی، بیده و سشوار به همراه لوازم بهداشتی رایگان و دوش هستند. پنجره واحدهای اقامتی هتل بسته به اینکه در کدام سمت قرار دارند، رو به استخر، دریا و فضای سبز اطراف هتل باز می‌شوند. امکانات و راحتی اتاق‌های هتل تنها زمانی به چشم می‌آیند که خسته از بازدید خیابان‌ها، بلوارها و میدان‌های دیدنی باتومی برگشته و می‌خواهید دقایقی را در اتاق خود استراحت کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


آن ها که صفر تا صد سفر به باتومی را بلدند و جای جای این شهر را مانند کف دست می‌شناسند، می دانند که یکی از پایه‌های اصلی که باعث شود کیف سفر را ببرید امکانات تفریحی و سرگرمی هتل است. هرچند که از هتلی میان رده مانند جورجیا انتظار امکانات فراوانی نیست اما این هتل با ارائه انواع خدمات سرگرمی و تفریحی به خوبی توانسته جای خود را در ذهن و خاطره مهمانانش ثبت کند. از فضای پیک نیک، امکانات باربیکیو، تراس و باغ گرفته تا آموزش اسکی، کلاس های ایروبیک، تیراندازی و تورهای دوچرخه سواری همگی در این هتل با پرداخت کمی هزینه در دسترستان خواهند بود. برای علاقه مندان به ورزش ها و تفریحات آبی فعالیت هایی مانند اسنورکینگ، غواصی، موج سواری، ماهیگیری و سرسره آبی وجود دارد و اگر به بازی‌های داخل سالن علاقه مند باشید برای شما علاوه بر باشگاه ورزشی مجهز، بیلیارد، تنیس روی میز، کارائوکه، دارت و بولینگ در نظر گرفته شده است. اجرای زنده موسیقی، تورها و کلاس‌هایی در رابطه با فرهنگ و آداب و رسوم محلی، اسب سواری، گلف و اتاق بازی از دیگر امکانات سرگرمی این هتل است. برای کتاب بازها نیز کتابخانه‌ای نسبتا کوچک با مجموعه‌ای از کتاب‌های مختلف ایجاد شده است. اگر حال و حوصله ورزش و فعالیت ندارید و ترجیح می‌دهید زمانتان را صرف آرامش و تجدید قوا کنید می‌توانید در کلاس‌های یوگا شرکت کرده و یا از خدمات ماساژ (شامل ماساژ زوجین،‌ ماساژ گردن، ماساژ پا، ماساژ کل بدن و غیره)، اتاق بخار، خدمات اسپا و حمام در فضای آزاد هتل استفاده کنید. برای کودکان نیز خدمات و امکانات تفریحی متناسب با آن‌ها مانند زمین بازی کودک،‌ بازی‌های پازلی، کتاب ها و موسیقی‌های مخصوص کودکان و شبکه تلویزیونی مخصوص کودک ایجاد شده است. همچنین مادران می‌توانند از خدمات پرستاری کودک استفاده کرده و دلبند خود را با خیالی راحت به مربیان آموزش دیده هتل بسپارند و خود به بازدید از جاذبه ها و موزه‌های باتومی بروند.

رستوران هتل


هتل Hotel Royal Georgia Batumi تنها یک رستوران دارد اما همین رستوران در وعده‌های مختلف غذایی از صبحانه و برانچ تا شام، عصرانه و در نهایت آخر شب برای انواع نوشیدنی‌ها در خدمت مهمانان است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای آمریکایی، ترکی، آسیایی و اروپایی است. مهمانانی که رژیم‌های غذایی خاصی دارند قطعا هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی به دنبال رزرو هتل هستند که غذاهایی متناسب با ذائقه آن ها ارائه دهد. این دسته از مهمانان می‌توانند از رستوران درخواست غذاهای حلال، بدون گلوتون، وگان و گیاه خواری را داشته و از اوقات خود در این رستوران لذت ببرند.

فاصله هتل رویال جورجیا باتومی تا اماکن و جاهای دیدنی


دریای سیاه: ۱ کیلومتر
ساحل باتومی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک باتومی: ۱.۹ کیلومتر
موزه باستان شناسی باتومی: ۳.۳ کیلومتر
میدان اروپا: ۴.۲ کیلومتر
مسجد باتومی: ۴.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است