search
menu

پارک آبی آکوا باتومی

پارک آبی آکوا باتومی یکی از بزرگ ترین پارک های آبی می باشد همچنین آکوا پارک باتومی (Aqua Park Batumi) یکی از اماکن تفریحی مهم در کشور گرجستان به حساب می آید.

اپارک آبی آکوا باتومی در ۳ کیلومتری مرکز شهر باتومی واقع شده است همچنین پارک آبی آکوا باتومی در یکی از بلوار های تازه تاسیس شهر و در خیابان شریف و در مجاورت با دریای سیاه، حدودا در فاصله ۳۰ کیلومتری از سواحل آرام و شنی شهر قرار گرفته است.

پارک آبی آکوا باتومی یکی از مهم ترین مکان های تفریحی شهر باتومی به شمار می آید، به همین خاطر هر ساله در فصل تابستان پذیرای گردشگران فراوانی می باشد. پارک آبی آکوا باتومی در سال ۲۰۱۳ میلادی افتتاح گشت و در آن انواع وسایل سرگرم کننده و مهیج آبی برای تمامی افراد با سلیقه های مختلف تعبیه شده است، از این وسایل مهیج می توان به سرسره های آبی سر باز، سر بسته، سرسره های تونلی، سرسره هایی با تیوپ و بی تیوپ و سرسره های U شکل اشاره کرد، تمامی این وسایل با طراحی های زیبا در این فضای بزرگ قرار گرفته است. لازم به ذکر است که هر سرسره منتهی به استخری کاملا امن و مهیج می شود.
پارک آبی آکوا باتومی

پارک آبی آکوا باتومی علاوه بر سرسره های مهیج نام برده امکانات فراوان دیگری اعم از بخش ماساژ و سونا و بخش بدنسازی، سرزمین کودکان، موج مصنوعی و انواع استخر های مهیج دارد.

در این مجموعه تفریحی بخشی از فضا را برای مجموعه ورزشی اعم از ماساژ، سونا و بدن سازی در نظر گرفته شده است و تمام امکانات لازم برای ورزش بدن سازی را در این مجموعه فراهم آورده اند. در پارک آبی آکوا باتومی، انواع و اقسام وسایل بازی آبی برای تمامی سنین، به خصوص کودکان تعبیه شده است، به همین خاطر این مجموعه آبی به دلیل دارا بودن بخشی مخصوص کودکان گردشگران بیشتری را که با تور گرجستان به این کشور سفر می کنند را به خود جذب می کند. پارک آبی آکوا باتومی بخشی مخصوص کودکان دارد که گردشگران بیشتری را که با تور باتومی به این شهر سفر می کنند را به خود جذب می کند. در این پارک آبی باتومی به نیاز تمام رده های سنی توجه شده و بازی های متعددی برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات جالب پارک آبی باتومی می توان رودخانه و استخر موج مصنوعی اشاره کرد، گردشگران در این پارک آبی زیبا و مهیج می توانید در این رودخانه مواج به ورزش رفتینگ بپردازند و اوقات خوشی را برای خود ایجاد کنند. این رودخانه به استخری سرازیر می شود که در آن استخر هم با پمپ های بزرگ آبی، موج تولید می شود. در این پارک آبی باتومی چهار استخر مختلف با کاربرد های متفاوت وجود دارد که هر کدام مخصوص تفریحی خاص می باشد، در این پارک استخری برای استراحت و ریلکس شدن، استخری برای تماشای موسیقی زنده و استخر مخصوص کودکان وجود دارد و در کنار این استخر ها امکانات برای آفتاب گرفتن و انواع خدمات ماساژ و مکانی برای ریلکسیشن فراهم شده است.

از چهار استخر موجود در این پارک آبی باتومی، دو استخر مختص بزرگسالان و یک استخر برای کودکان طراحی شده است. استخر های این مجموعه از همه نظر خارق العاده است به همین منظور به تمامی گردشگرانی که با تور گرجستان به این منطقه زیبا سفر می کنند پیشنهاد می شود از این مجموعه تفریحی و ورزشی بازدید کنند.
پارک آبی آکوا باتومی
نکته لازم به ذکر دیگر آن است که هزینه بلیط پارک آبی آکوا باتومی برای بزرگسالان ۳۰ لاری گرجستان، برای دانشجویان ۲۰ لاری گرجستان و برای کودکان زیر ۷ سال رایگان می باشد.

پارک آبی آکوا باتومی علاوه بر امکانات تفریحی و ورزشی بیان شده از امکانات دیگری همچون اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، گیت هایی برای راهنمایی گردشگران و غیره می توان نام برد و از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام ورود به پارک آبی باتومی به آن ها توجه کرد، همراه نداشتن مواد خوراکی و بررسی قوانین پوششی پارک می باشد.

با تمامی این تفاسیر این پارک دارای تمامی امکانات استاندارد در قسمت استخر و سرسره های خود می باشد که گردشگران می توانند بدون نگرانی از آسیب های احتمالی در این محل به تفریح و شنا بپردازند. به گردشگران تور باتومی پیشنهاد می شود اگر به این شهر سفر کردند، حتما از این پارک آبی باتومی بازدید کنند، بازدید کنندگان این مجموعه تفریحی باید توجه داشته باشند که این پارک آبی در کنار بازی و تفریحات آبی، سرگرمی ‌های دیگری از جمله برنامه‌های نمایشی و هنری نیز برای بازدیدکنندگان به اجرا گذاشته می‌شود.
پارک آبی آکوا باتومی

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

1
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
mohammad arjmandi
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۷‌

به نظر من فوق العاده بود
people_outlineدوستان
todayمرداد