search
menu

هتل Premier Inn Dubai Al Jaddaf

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Premier Inn Dubai Al Jaddaf
امکانات و خدمات عمومی هتل پریمیر این الجداف دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریمیر این الجداف دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Premier Inn Dubai Al Jaddaf


هتل پریمیر این الجداف دبی، از هتل‌های ۳ ستاره زیبا در منطقه الجداف دبی است که با فراهم کردن امکانات رفاهی و خدمات متنوع سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمان‌ها دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی به بسیاری از جاهای دیدنی دبی ازجمله مرکز تجارت جهانی دبی، بهترین پارک ‌های دبی، کافه‌ها و رستوران‌ها دسترسی آسان دارد. انواع وسایل حمل و نقل عمومی در دبی فعالیت می‌کنند. مهمانان می‌توانند متناسب با بودجه‌شان از آن‌ها استفاده نمایند. دبی مقصدی لوکس و جذاب است که در تمام فصول سال از سراسر دنیا گردشگر جذب می‌کند. از بدو ورود به دبی از شکوه و ابهت بناها و آسمان خراش‌های نفس‌گیر، برج‌های متحیرکننده، تفریحات بی‌نظیر و هیجان‌انگیز، فرهنگ و سبک زندگی مردم و ... که در نوع خود منحصر به فرد و یونیک هستند، شگفت‌زده می‌شوید. عکاسی مقابل برج خلیفه دبی و همچنین تماشای آب نمای موزیکال از اولین کارهایی هستند که مهمانان در روز اول سفرشان به دبی انجام داده و لذت می‌برند. کسانی که عاشق خرید، به‌ویژه خرید از فروشگاه‌های برند و لوکس هستند، می‌توانند از مراکز خرید دبی بازدید کنند. گرچه مراکز خرید دبی تنها مکانی برای خرید نیستند، بلکه با امکانات و معماری مجلل و باشکوهشان جزو جاذبه‌های دبی به حساب می‌آیند. اگر اهل استخر و آب بازی هستید، بازدید از پارک آبی وایلد وادی دبی به شدت توصیه می‌گردد. بهتر است یک روزی را هم به گردش سافاری در دبی اختصاص داده و از این تجربه جذاب و متفاوت لذت ببرید. در پایان روز استراحت در هتل پریمیر این الجداف دبی و استفاده از امکانات گوناگون آن خستگی کل روز را از تنتان رفع خواهد کرد. کارکنان زحمتکش و مجرب هتل Premier Inn Dubai Al Jaddaf نیز تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان اقامت خوشی تجربه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پریمیر این الجداف دبی


در هتل پریمیر این الجداف دبی انواع خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای هم‌جوار به جای خرید بلیط هواپیما دبی با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه وندینگ نوشیدنی و خوراکی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، مرکز تجاری و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات کاری، تحویل سفارش‌های مارکت، غذاهای بسته‌بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی، سواحلی و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب و فضای سبز طراحی شده‌اند تا مهمانان برای استراحت و تنفس هوای تازه از آن‌ها استفاده کنند.
لازم به ذکر است، در هتل پریمیر این الجداف دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل پریمیر این الجداف دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های خانواده، دبل و توئین استاندارد است و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. اتاق‌ها دکوراسیون بسیار شیک و مدرن دارند و ترکیب رنگ‌های هماهنگ و جذاب فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم زیبا در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است؛ مگر اینکه مهمانان هنگام رزرو هتل اتاق non-smoking انتخاب نکرده باشند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل پریمیر این الجداف دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. ضمناً، در اکثر واحدهای بزرگ فضای نشیمن و خواب مجزا هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل پریمیر این الجداف دبی دارای یک استخر روباز دارد که در اطراف آن تخت‌ها و چترهای آفتاب وجود دارند. مهمانان می‌توانند برای شنا و گرفتن حمام آفتاب از آن استفاده کنند. یک سالن بدن‌سازی نیز برای مهمانانی که به ورزش و تناسب‌اندام حتی در سفر اهمیت می‌دهند، در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور روزانه و مرتب انجام دهند. همچنین، مهمانان می‌توانند ساعاتی که در هتل هستند، به بازی بیلیارد یا دارت بپردازند.

رستوران هتل


در هتل پریمیر این الجداف دبی، صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل منوی انگلیسی و ایرلندی است. وعده‌های ناهار، شام و برانچ نیز به صورت منوی آلاکارته برای مهمانان سرو می‌شوند و شامل انواع غذاهای بین‌المللی، چینی، هندی، خاورمیانه‌ای، آسیایی، اروپایی، پیتزا، گریل و باربکیو هستند. در بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند.

فاصله هتل پریمیر این الجداف دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قاب دبی: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۹٫۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی: ۱۰٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است