search
menu

هتل Copthorne Lakeview Hotel Dubai, Green Community

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Copthorne Lakeview Hotel Dubai, Green Community
امکانات و خدمات عمومی هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Copthorne Lakeview Hotel Dubai, Green Community


هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی، یکی از بهترین هتل‌‌های ۴ ستاره‌ای است که در سفر به دبی می‌توانید رزرو کنید و از خدمات آل (All- Inclusive) برخوردار شوید. همان‌طور که از نام هتل پیداست، این هتل مشرف به دریاچه قرار دارد و چشم انداز تماشایی و جذاب به مهمانان ارائه می‌دهد. امکانات لوکس و بی‌نقص هتل اقامتی دلنشین و راحت برای مهمانان فراهم می‌کنند و تمام انتظاراتی که مهمانان از اقامتشان در دبی دارند، برآورده می‌کنند. کارکنان مجرب، خوش برخورد و کاردان هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی تمام تلاش خود را برای تأمین اقامت شیرین و به یاد ماندنی انجام می‌دهند و در تمام شبانه روز در خدمت مهمانان هستند. اگر دوست دارید در سفر به دبی اقامت لوکس با هزینه مناسب و با موقعیت مکانی خوب تجربه کنید، حتماً هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی را در اوایل لیست هتل‌هایی که بررسی می‌کنید، قرار دهید. با بررسی شرایط هتل و امکاناتش به راحتی می‌توانید تصمیم‌گیری کنید؛ اما مطمئن باشید از رزرو این هتل پشیمان نمی‌شوید.
هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده است. در یک طرف هتل Copthorne Lakeview Hotel Dubai, Green Community دریاچه قرار دارد و اطراف آن با فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، کافه و رستوران‌های متعدد احاطه شده است. دسترسی به جاهای دیدنی دبی از این هتل آسان است و وجود تنوع وسایل حمل و نقل در این مورد به مهمانان کمک می‌کند. گردشگران معمولاً برای سهولت در جابجایی و هزینه معقول از مترو استفاده می‌کنند. می‌توانید راهنمای کامل نقشه خطوط مترو دبی را مطالعه کنید و از ایستگاه‌ها و نحوه خرید بلیط مترو مطلع شوید. جاذبه‌های دبی بسیار جذاب و شگفت‌انگیز هستند و هر گردشگری را متحیر و هیجان‌زده می‌کنند. تماشای عظمت و ابهت بناها و آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده، برج‌های متحیرکننده، تفریحات بی‌نظیر و هیجان‌انگیز، فرهنگ و سبک زندگی مردم همه در نوع خود خاص و بی‌همتا هستند. گردشگران بی‌شماری سالانه از سراسر دنیا به دبی سفر می‌کنند تا از این شگفتی‌ها و تجربه زندگی لوکس لذت ببرند.
معمولاً گردشگران در دبی از جاذبه‌هایی چون جزایر مصنوعی دبی، پارک آبی وایلد وادی دبی، پیست اسکی دبی و ... بازدید می‌کنند؛ اما اولین جایی که معمولاً در اولین روز از سفرشان مراجعه می‌کنند، برج خلیفه دبی است. بازدید از برج خلیفه و آب نمای موزیکال که با همراهی موسیقی به رقص درآمده و همه را مجذوب خود می‌کند، بسیار زیبا و جالب است. در مراکز خرید دبی انواع برندهای لوکس و جهانی را می‌توانید بیابید و خریداری کنید. مراکز خرید دبی را با دیگر فروشگاه‌ها یا پاساژها اشتباه نگیرید؛ زیرا که این مراکز خرید با امکانات و معماری مجلل و باشکوهشان جزو جاذبه‌های دبی به حساب می‌آیند. اگر قصد خرید هم نداشته باشید، پیشنهاد می‌شود از آن‌ها بازدید کنید.
البته که دبی مقصدی لوکس و گران‌قیمت است و احتمالاً هزینه‌های بالا و فضایی‌اش شما را بترساند، اما با یک برنامه‌ریزی خوب و رزرو اقامتگاه مناسب می‌توانید هزینه‌های سفرتان را مدیریت کنید و از تفریحات جذاب دبی جا نمانید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی


در هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرها و کشورهای نزدیک امارات به جای خرید بلیط هواپیما دبی با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های خانواده، سوئیت‌های جونیور و اگزکتیو، اتاق‌های دلوکس کینگ، سوپریور کینگ، توئین دلوکس، توئین سوپریور، توئین پرمیوم و ... هستند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. چشم انداز اتاق‌ها را محوطه هتل، استخر و دریاچه تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها قرار گرفته‌اند. مهمانان برای استراحت، تنفس هوای تازه و تماشای چشم انداز و غروب خورشید از این فضا استفاده می‌کنند. مهمانان به هنگام رزرو می‌توانند درخواست اتاق با چشم انداز زیبا بدهند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن است و ترکیب رنگ‌های ملایم و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم باکیفیت و مطلوب در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت، پارکت‌های چوبی و یا سرامیک پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، اتو، تخته اتو، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی یک استخر روباز برای بزرگ‌سالان و یک استخر روباز برای کودکان طراحی شده است. استخر در طول سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان رایگان است. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب چیده شده‌اند. مهمانان از شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم و آفتابی بسی لذت می‌برند. همچنین، یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند. برای کودکان دلبندتان نیز زمین‌های بازی در فضای باز و سرپوشیده طراحی شده تا کودکان بتوانند در آن‌ها به بازی پرداخته و سرگرم شوند.

رستوران هتل


در هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی چندین رستوران در حال فعالیت هستند و هرکدام غذاهای باکیفیت و خوشمزه برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز در رستوران‌های هتل به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند و شامل غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی، خاورمیانه و ... هستند. در کنار استخر نیز یک بار نوشیدنی جات وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل کاپتورن لیک ویوو گرین کامیونیتی دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه متروی ابن بطوطه دبی: ۷ کیلومتر
فاصله تا هیدن بیچ دبی: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک میراکل گاردن دبی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ابن بطوطه دبی: ۱۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا آب نمای پالم دبی: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا برج العرب دبی: ۱۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است