search
menu

هتل Hilton Garden Inn Toronto Downtown

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Garden Inn Toronto Downtown
امکانات تفریحی هتل هیلتون گاردن این تورنتو
رستوران هتل
انواع اتاق های هتل هیلتون گاردن این تورنتو
امکانات اتاق های هتل
جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل هیلتون گاردن این تورنتو

درباره هتل Hilton Garden Inn Toronto Downtown


هتل هیلتون گاردن این یکی از بهترین هتل های سه ستاره شهر تورنتو در کانادا است. هتل Hilton Garden Inn Toronto با ۱۲۰ اتاق در ۶ طبقه در یکی از مناطق تجاری شهر قرار گرفته است.
این هتل دارای خدماتی مانند برگزاری رویدادها، سالن کنفرانس و ۵ اتاق جلسه است، کارکنان هتل هیلتون گاردن این به زبان های کرواتی، فیلیپینی، مجارستانی، صربستانی، فرانسوی، هندی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط دارند. امکان دسترسی به خدمات هتل ۲۴ ساعته است و مغازه های هدیه یا روزنامه فروشی نیز ۲۴ ساعته دایر هستند. هتل هیلتون گاردن این دارای کافی شاپ و کافه است و می توانید از نوشیدنی ها لذت ببرید. دسترسی به اینترنت وای فای در همه نقاط هتل Hilton Garden Inn Toronto Downtown برای خرید بلیط هواپیما و ... امکان پذیر است. برای صبحانه، سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری باید مبلغی جداگانه بپردازید. حتی دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار دارید.
هتل هیلتون گاردن این شامل میز پذیرش، صندوق امانات، خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، انبار چمدان و آسانسور و پارکینگ با هزینه اضافی است. توجه داشته باشید که نمی توانید به هتل هیلتون گاردن این تورنتو حیوانات خانگی همراه خود ببرید. روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل Hilton Garden Inn Toronto Downtown در اختیار شما است. خدمات نظافتی اتاق در این هتل نیز رایگان است و برای ورود و تحویل اتاق از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۱۲ شب و برای خروج باید تا ساعت ۱۱ ظهر اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل هیلتون گاردن این تورنتو


اگر بخواهیم از امکانات تفریحی هتل هیلتون گاردن صحبت کنیم، می توان به استخر داخل سالن، جکوزی و مرکز تناسب اندام اشاره کرد، همچنین می توانید در حوضچه آبگرم ریلکس کرده و خستگی در کنید. در این زمین بازی گلف در دسترس شما است. برای میهمانانی که دارای ماشین شخصی هستند، پارکینگ عمومی هتل آماده استقبال از آنهاست.

رستوران هتل


برای شروع یک روز عالی باید صبحانه ای بی نظیر میل کنید، مخصوصا وقتی در مسافرت هستید باید روزتان را بسیار خوب آغاز کنید تا هنگام شب پر از انرژی به گشت و گذار بپردازید. صبحانه هتل هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ صبح سرو می گردد.
رستوران و کاف Garden Grill: در این رستوران می توانید صبحانه، ناهار و شام میل کنید. پس از گشت روزانه که نوبت شام می رسد، می توانید در رستوران هتل هیلتون گاردن این غذاهای خوشمزه نوش جان کنید، سپس می توانید در قسمت لابی نوشیدنی خوشمزه میل کنید. حتی اگر مایل بودید در اتاقتان غذا میل کنید، این امکان به شما داده می شود تا در ساعات مشخص از روم سرویس این رستوران استفاده کنید.

انواع اتاق های هتل هیلتون گاردن این تورنتو


اتاق کویین دارای دو تخت دو نفره بزرگ همراه با صبحانه رایگان است.
اتاق کینگ شامل یک تخت دو نفره بزرگ و صبحانه رایگان است.
اتاق کینگ با جکوزی دارای یک تخت دو نفره بزرگ و صبحانه رایگان است.
سوییت تکخوابه دارای یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا همراه با صبحانه رایگان است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل هیلتون گاردن این با طراحی های داخلی زیبا و سبکی مدرن چیده شده اند. همه اتاق ها از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند. در تمامی اتاق ها روزنامه و اینترنت رایگان، کمد و رخت آویز، سشوار، اتو، ماکروویو، قهوه و چای ساز، دوش و وان حمام و ملافه های تمیز و حوله در اختیارتان است. در همه اتاق هاس هتل Hilton Garden Inn Toronto Downtown تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون و یخچال کوچک موجود است. خدمات نظافت روزانه در اتاق ها نیز انجام می گیرد. اگر همراه خود اشیای گران قیمت داشته باشید، به هیچ وجه نگران نشوید، زیرا ددر همه اتاق ها گاو صندوق تعبیه شده است. هتل هیلتون گاردن این علاوه بر اتاق شامل سوئیت نیز هست که این واحدها با فضایی دلباز و پرنور به شما احساس خوشایندی خواهد داد.

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل هیلتون گاردن این تورنتو


فاصله هتل هیلتون گاردن این تا برج CN: ۶۵۰ متر
فاصله هتل هیلتون گاردن این تا ورزشگاه راجرز سنتر: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این تا تالار شهر: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این تا قصر کازا لوما: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این تا موزه هنر کانادا: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این تا های پارک: ۶٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است