search
menu

هتل Sheraton Baku Intourist

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Baku Airport
امکانات و خدمات عمومی هتل شراتون ایرپورت باکو
اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شراتون این توریست از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Sheraton Baku Airport


هتل شراتون ایرپورت باکو که با نام هتل شراتون این توریست نیز شناخته می‌شود از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر باکو است و تنها ۲۰۰ متر با دریای خزر فاصله دارد. این هتل یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های باکو به حساب می‌آید و از نظر موقعیت مکانی و امکانات و خدماتی در سطح استانداردهای جهانی، گزینه محبوبی بین خریداران بلیط هواپیما باکو محسوب می‌شود. این هتل در نزدیکی موزه فرش باکو واقع شده و قبلا به خاطر نزدیکی به فرودگاه بین المللی حیدرعلی اف با نام شراتون ایرپورت شناخته می‌شد. در سفر به باکو از جاهای دیدنی باکو ازجمله قلعه دختر باکو، پارک هایلند باکو و ... بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل شراتون ایرپورت باکو


پرسنل هتل شراتون متشکل از تیمی حرفه‌ای هستند که در طول اقامت مهمانان، میزبانی شایسته‌ای از آن‌ها دارند. هتل شراتون هر آنچه از یک هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود برای مهمانانش فراهم کرده است؛ از امکانات رفاهی گرفته تا تفریحی و سلامتی. هتل دارای پارکینگ رایگان، مرکز اسپا و سلامتی، باشگاه و خدمات و برنامه‌های تفریحی است و حتی اجازه اقامت حیوانات خانگی مهمانان را هم می‌دهد. در این هتل رسیدگی به امور نظافتی بسیار دقیق بوده و در بدو ورود متوجه پاکیزگی و نظم محیط هتل خواهید بود. ضمنا هتل شراتون ایرپورت باکو غذاهای باکیفیتی در رستوران‌هایش سرو می‌کند.

اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها


هنگام رزرو هتل شراتون این توریست اتاق‌های متنوعی برایتان نمایش داده می‌شود؛ از پنجره برخی از آن‌ها چشم‌انداز دریا و برخی هم طبیعت سرسبز محوطه پشت هتل پیداست و به طبع طبقات بالاتر هتل چشم‌اندازهای بهتری دارند. واحدهای اقامتی این هتل در قالب اتاق و سوئیت ارائه می‌شوند و شامل اتاق‌های دبل، تویین و دلوکس و همچنین سوئیت‌های خزر و تراس‌دار هستند. این اتاق‌ها به سبک مدرن و با متریال‌های متفاوتی دکور شده‌اند. مجموع اتاق‌های هتل ۱۵۰ باب است که در ۵ طبقه هتل واقع شده‌اند و دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، میز کار، مبلمان، مینی‌بار، چای‌ساز، یخچال و گاو صندوق هستند. حمام‌های اختصاصی این اتاق‌ها دارای حوله، سشوار و لوازم بهداشتی بوده و برخی از آن‌ها مجهز به وان هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل شراتون میزبان شایسته‌ای برای مراسم‌های ویژه مهمانان و اهالی باکوست؛ این هتل با داشتن اتاق‌ها و سالن‌های بزرگ در برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی و جلسه‌های کاری مهم در خدمت مهمانانش است. در این هتل موسیقی‌ و برنامه‌های زنده اجرا می‌شود و برنامه‌های سرگرم‌کننده و ساعات شادی نیز در ساعات عصر تا شب برگزار می‌شوند. به غیر از این‌ها مهمانان می‌توانند در تورهای دوچرخه‌سواری، پیاده روی و اسب سواری هتل شرکت کنند. مهمانان برای دریافت خدمات زیبایی و سلامتی از قبیل انواع ماساژ‌، اسکراب‌، ماسک، سونا و اسپا نیز می‌توانند به مرکز سلامتی هتل سربزنند و برنامه ورزشی خود را در باشگاه مجهز هتل ادامه دهند.

رستوران هتل


رستوران “Abakuz” هتل همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب پذیرای مهمانان هتل است و دارای تراس بزرگ و دلنشینی است که برای مراسم‌های خاص مهمانان لوکیشن جذابی به حساب می‌آید. این رستوران انواع غذاهای روسی و بین‌المللی را در منوی خود دارد. ضمنا مهمانان می‌توانند برای صرف صبحانه به همین رستوران مراجعه کرده و به صورت سلف سرویس از خود پذیرایی کنند. رستوران دیگر هتل شراتون نیز در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است و در منوی آن انواع غذاهای لذیذ بین‌المللی به چشم می‌خورد. البته کسانی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند، می‌توانند سفارش مخصوص خود را بدهند. لازم به ذکر است که خدمات روم سرویس نیز در هتل شراتون این توریست باکو ارائه می‌شود.

فاصله هتل شراتون این توریست از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا چرخ و فلک باکو: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش آذربایجان: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک فیلارمونیک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان فواره: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گنجلیک: ۵.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است