search
menu

معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

[ پنهان کردن ]
رستوران Ocean Basket Mall of Qatar
رستوران Seasonal Tastes
رستوران Market By Jean-Georges
رستوران Al Terrace
رستوران Horatii Tiramisu Lounge
رستوران Spice Market
رستوران Teatro
رستوران Paper Moon
رستوران Qalamkarri
رستوران Hunters Room & Grill
رستوران Claw BBQ
رستوران Sabai Thai Restaurant
رستوران Al Liwan Restaurant
رستوران Il Galante
رستوران IKA South American
رستوران Rodizio – The Brazilian Churrascaria
رستوران Al Shurfa Arabic Restaurant
وقتی به عملکرد کشورهای حوزه خلیج فارس طی سال‌های گذشته نگاه می‌کنیم، چیزی جز پیشرفت نمی‌بینیم. این پیشرفت‌ها شامل بخش‌‌های مختلفی مانند عملکرد موفق در جذب گردشگر از اقصی نقاط دنیا، موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی و مسائل از این قبیل می‌شود. کشور قطر که به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای منطقه در چند سال گذشته شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ دسامبر سال ۲۰۱۰ توانست مجوز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کند و آماده پذیرایی از مسافران ایستگاه جام جهانی شود. اما مسئله میزبانی شایسته صرفا به فوتبال و بحث‌های مربوط به فوتبال محدود نمی‌شد؛ بلکه باید شرایط حضور مسافران در سطح جامعه و نیز تفریح آنها لحاظ می‌شد و در دستور کار قرار می‌گرفت.
در همین راستا، ۸ استادیوم اختصاصی برای این مسابقات احداث شد. شهر دوحه، به امکانات مورد نیاز همچون هتل‌ها، رستوران‌ها و انواع اماکن تفریحی مجهز شد تا مهمانان بتوانند با آسایش حداکثری از لحظات خود لذت ببرند. نکته جالب توجه درباره شهر دوحه فارغ از رستوران‌های آن، نزدیکی مرکز این شهر به استادیوم‌های میزبان مسابقات کشورمان، ایران است. رستوران‌های این شهر علاوه بر ارزان بودن، دارای کیفیت بالایی هستند و همواره نظرات مثبتی دریافته کرده‌اند. ارائه انواع غذاهای دریایی، گیاهی و غیره از جمله نقاط قوت رستوران‌ها محسوب می‌شود. رستوران‌های شهر دوحه قطر با ارائه انواع خوراکی‌های بین المللی که مربوط به کشورهای مختلف دنیا هستند، سعی بر آن دارد تا مهمانان با صرف غذاهای مربوط به کشور و فرهنگ خود، از حال و هوای غربت در کشور قطر دور بمانند و به تفریح بپردازند. با خرید تور جام جهانی قطر، می‌توانید از خدمات رستوران‌های ارزان شهر دوحه قطر استفاده کنید و لحظات جذاب و به یاد ماندنی داشته باشید.
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Ocean Basket Mall of Qatar


کشور قطر به دلیل مجاورت با دریا و امکان صیادی در این مناطق، دارای رستوران‌های متعددی است که غذاهای دریایی ارائه می‌کنند و رستوران Ocean Basket Mall of Qatar هم یکی از بهترین رستوران‌های ارزان دوحه قطر در این حوزه محسوب می‌شود. انواع غذاهای دریایی در این رستوران به مهمانان ارائه می‌شود که بسیار زیاد مورد استقبال نیز قرار می‌گیرد. همچنین، رستوران Ocean Basket Mall of Qatar به خاطر سوشی‌های درجه یک خود محبوبیت خاصی کسب کرده است. در این رستوران، شرایط لازم برای دسترسی معلولان نیز تدارک دیده شده است و این عزیزان می‌توانند با خیال راحت از حضور در چنین مکان مجللی لذت ببرند. همچنین، در رستوران Ocean Basket Mall of Qatar صندلی‌های مرتفع مناسب کودکان نیز وجود دارد تا خانواده‌ها در کنار هم به صرف غذا بپردازند.
آدرس: Inside Mall of Qatar, Al-Rayyan Qatar
تلفن: 97444902944+
ساعت کار: دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ الی ۲۳، جمعه از ساعت ۱۳ الی ۲۴، شنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۷

رستوران Seasonal Tastes


اگر گیاهخوار یا وگان هستید و دنبال رستورانی اختصاصی به منظور صرف این دسته از خوراکی‌ها می‌گردید، رستوران Seasonal Tastes می‌تواند یک انتخاب درست برای شما محسوب شود. یکی از نقاط قوت این رستوران که همواره مورد توجه قرار گرفته است، اهمیت عوامل و کارکنان این مجموعه به نظافت و بهداشت است. البته لازم به ذکر است که این مورد در بقیه رستوران‌ها نیز به خوبی رعایت می‌شود. کارکنان این رستوران در دوران کرونا با استفاده از ماسک و ضد عفونی کننده‌های دست، موجب تکوین آرامش خاطر از بهداشت غذا در مهمانان شدند. ساعات فعالیت رستوران Seasonal Tastes به گونه است که می‌تواند در هر سه وعده غذایی به مهمانان خود خدمات مورد نیاز را ارائه دهد. این رستوران دارای امکانات و خدمات مختلفی همچون رزرو میز قبل از حضور در رستوران، پارکینگ اختصاصی، صندلی مخصوص کودکان، دسترسی معلولان با ویلچر، اینترنت بی‌سیم رایگان و غیره هست.
آدرس: Salwa Road, Fereej Bin Mahmoud, Zone 23, Doha Qatar
تلفن: 97433598514+
ساعات کار: هر روز از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰ الی ۱۵، ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰

رستوران Market By Jean-Georges


همیشه نمی‌توان کیفیت غذا و نحوه برخورد کارکنان را به عنوان فاکتورهای اساسی برای باارزش بودن یک رستوران قلمداد کرد؛ بلکه محیط زیبا و دلنشین نیز می‌تواند در کنار موارد مذکور جزو محاسن یک رستوران لحاظ شود. در رستوران Market By Jean-Georges، شما می‌توایند در فضایی دنج و در عین حال جذاب، انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی مانند ناپلی، کامپانیایی و غیره را میل کنید. علاوه بر آن، این رستوران دارای سوشی‌های لذیذی است که حداقل ارزش یک بار تست کردن را دارد و جزو غذاهای پیشنهادی خود رستوران نیز به شمار می‌رود. رستوران Market By Jean-Georges در تمامی ایام هفته از ساعت ۶ و نیم صبح تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند و صرف غذا در هر سه وعده غذایی امکان پذیر است. فارغ از سه وعده اصلی، شما می‌توانید میان وعده‌ای خوش طعم بین صبحانه و ناهار در این مکان میل کنید. اهمیت به بهداشت و نظافت نیز همیشه جزو اولویت‌های اصلی این مجموعه بوده و در واقع یکی از دلایل موفقیت رستوران به شمار می‌رود. سایر امکانات این رستوران نیز شامل پارکینگ اختصاصی، صندلی مخصوص کودکان، امکان دسترسی معلولان، اینترنت رایگان و موسیقی زنده می‌شود.
آدرس: W Doha Hotel & Residences West Bay, Doha 19573 Qatar
تلفن: 97444535135+
ساعات کار: یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۶ الی ۲۴، چهارشنبه تا شنبه از ساعت ۶:۳۰ الی ۲۴
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Al Terrace


یک تیر با دو نشان؛ قطعا تجربه فرهنگ و غذای یک کشور در کشوری دیگر حس جالبی دارد. در همین راستا، اشاره به رستوران Al Terrace که انواع غذاهای گرجی را در کشور قطر ارائه می‌دهد، خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است، در کنار غذاهای گرجی، انواع غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود. یکی از نکات مهم و همچنین مثبت درباره جاهای دیدنی الریان قطر و رستوران های آن این است که به بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری‌های واگیردار اهمیت ویژه‌ای قائل هستند؛ بدون تردید دلیل اصلی این موضوع علاوه بر سلامت مهمانان، آمادگی هر چه بیشتر برای میزبانی رویداد بین المللی مهمی همچون جام جهانی است. به همین منظور باید گفت ،در رستوران Al Terrace هم این مسئله در زمره‌ی اولویت‌های برتر قرار گرفته است و قطعا در آینده نیز قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید بعد از سفارش، غذای خود را در بیرون از رستوران میل کنید. اینترنت رایگان، موسیقی زنده و امکان دسترسی معلولان نیز از جمله امکانات این رستوران به شمار می‌روند.
آدرس: Souq Waqif Al Mirqab Boutique Hotel - Souq Waqif Boutique Hotels by Tivoli, Doha 1274 Qatar
تلفن: 97470473687+
ساعات کار: هر روز از ساعت ۷ الی ۱۰:۳۰ و ۱۲:۳۰ الی ۲۳:۳۰
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Horatii Tiramisu Lounge


همواره در کشورهای مختلف جهان، رستوران‌هایی که غذاهای بین المللی ارائه می‌کنند، مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرند. در رستوران Horatii Tiramisu Lounge، شما می‌توانید علاوه بر صرف غذاهای عربی که مختص کشور قطر است، انواع غذاهای فرانسوی و ایتالیایی نیز میل کنید. هر چند غذاهای دیگری نیز وجود دارند که به سایر کشورهای دنیا مرتبط هستند و سرو می‌شوند، اما این رستوران به لذیذ بودن غذاهای سه مورد فوق یعنی عربی، فرانسوی و ایتالیایی شهرت دارد. موفقیت رستوران Horatii Tiramisu Lounge صرفا به بخش‌ غذاهای خوشمزه خود محدود نمی‌شود و باید گفت، فضای داخلی این رستوران به خاطر شیک بودن و داشتن محیطی آرام، همواره نظرات مثبت بسیاری از افراد را جلب کرده است.
آدرس: Alhazm Mall, Doha Qatar
تلفن: 97444836983+
ساعات کار: جمعه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ و بقیه ایام هفته از ۹ تا ۲۴

رستوران Spice Market


اگر دنبال رستورانی اختصاصی برای غذاهای آسیایی مانند سوشی، تمپورا و غیره هستید، قطعا رستوران Spice Market همان جایی هست که شما می‌خواهید. در این رستوران، انواع غذاهای ژاپنی با بالا ترین کیفیت ارائه می‌شود و شما می‌توانید در آنجا غذا میل کنید. یکی از نکات جالب توجه درباره رستوران Spice Market موقعیت مکانی بسیار خوب آن است. این رستوران علاوه بر مجاورت با دریا یک حسن دیگر نیز از منظر موقعیت مکانی دارد. رستوران Spice Market با ورزشگاه بین المللی خلیفه که میزبان بازی نخست تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، فاصله کمی دارد. در نتیجه شما می‌توانید با رزرو بلیط هواپیما، از هر دو مکان مذکور دیدار کنید و از سفر به قطر لذت ببرید.
آدرس: West Bay W Doha Hotel, Doha 19573 Qatar
تلفن: 97444535135+
ساعات کار: هر روز از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و ۱۷ الی ۲۴

رستوران Teatro


احتمالا در بین مطالب مربوط به رستوران‌های مذکور، به عدم وجود رستورانی که غذاهای هندی و چینی ارائه می‌دهد، پی برده بودید. در رستوران Teatro، شما می‌توانید انواع غذاهای هندی مانند چیکن تیکا ماسالا، پالاک پنیر هندی و انواع غذاهای چینی همچون دامپلینگ، خوراک مرغ کونگ پائو و غیره میل کنید. علاوه بر این موارد، انواع غذاهای ژاپنی و تایلندی نیز در این رستوران سرو می‌شود. رستوران Teatro، با ارائه کلکسیونی از غذاهای جنوب و شرق آسیایی، در لیست بهترین رستوران های ارزان دوحه قرار می‌گیرد. این رستوران دارای امکاناتی نیز هست که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. رزرو میز قبل از حضور در رستوران، پارکینگ اختصاصی و ولت پارکینگ، صندلی مخصوص کودکان، امکان دسترسی معلولان با ویلچر، اینترنت بی‌سیم رایگان و بقیه موارد، از جمله خدمات رستوران Teatro محسوب می‌شوند.
آدرس: West Bay Conference CentreStreet 85 City Centre Rotana Doha, Doha 25522 Qatar
تلفن: 97444458888+
ساعات کار: جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۲۳ و بقیه ایام هفته از ساعت ۱۶ الی ۲۳

رستوران Paper Moon


یکی دیگر از رستوران‌هایی که انواع غذاهای غیر عربی سرو می‌کند، رستوران Paper Moon است. منوی این رستوران به انواع غذاهای ایتالیایی و علی الخصوص پیتزا اختصاص دارد. در واقع، به دلیل توانایی ارائه پیتزاهای هم تراز با پیتزاهای کشور ایتالیا، رستوران Paper Moon یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی شهر به شمار می‌رود. لازم به ذکر است، این رستوران دارای امکانات خوبی علاوه بر غذاهای لذیذ هست. اینترنت رایگان، موسیقی، پارکینگ و امکان دسترسی معلولان از جمله امکانات رستوران محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با صرف غذا در این رستوران، تجربه غذای درجه یک ایتالیایی در قطر را تجربه کنید.
آدرس: Jaidah Square, Doha po 30463 Qatar
تلفن: 97440166000+
ساعات کار: ۱۲ الی ۲۴

رستوران Qalamkarri


بسیاری معتقدند که یک رستوران خوب، علاوه بر غذاهای لذیذ و تیم خدماتی منظم و ممتاز، باید دیزاین داخلی زیبایی نیز داشته باشد. رستوران Qalamkarri از این دسته رستوران‌ها است و با خلق فضایی دلنشین و جذاب، آماده پذیرایی شایسته از مهمانان است. در این رستوران، انواع غذاهای آسیایی علی الخصوص غذاهای هندی با بهترین کیفیت عرضه می‌شود. علاوه بر سرو غذاهای آسیایی، انواع خوراکی‌های گیاهی نیز در رستوران Qalamkarri به مهمانان ارائه می‌شود.
آدرس: Al Khaleej Street Banyan Tree, Doha 4928 Qatar
تلفن: 97444103310+
ساعات کار: ۱۲:۳۰ الی ۲۳
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Hunters Room & Grill


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته باشید هر چقدر دل‌تان می‌خواهد غذا بخورید ولی تناسب اندام خودتان را از دست ندهید. رستوران Hunters Room & Grill، درست همان جایی است که این حس را تجربه می‌کنید. منوی رستوران Hunters Room & Grill با انواع غذاهای لذیذ اروپایی پر شده است که حضور در این مکان و صرف غذا می‌تواند تجربه جالبی باشد. رستوران Hunters Room & Grill از جمله رستوران‌های ملقب به استیک هاوس است و خوراکی‌های کبابی را با کیفیت بالا به مهمانانش ارائه می‌دهد. این رستوران به امکانات و خدمات مختلفی نیز همچون اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ، صندلی مخصوص کودکان، دسترسی معلولان، موسیقی زنده و سایر موارد مجهز است.
آدرس: Salwa Road Bin Mahmoud South, Zone 23 - At The Westin Doha Hotel & Spa, Doha Qatar
تلفن: 97433598514+
ساعات کار: ۱۸ الی ۲۴
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Claw BBQ


همه این رستوران‌ها، اهمیت ویژه‌ای به ارائه غذاهای کشورها و فرهنگ‌های خارجی قائل‌اند. رستوران Claw BBQ نیز از آن دسته رستوران‌هایی است که با ارائه انواع غذاهای آمریکایی، دریایی و گیاهی به شهرت خاصی دست یافته است. سطح خوراکی‌های ارائه‌شده در رستوران Claw BBQ به قدری خاص و منحصر به فرد است که برخی از گردشگران و مهمانان معتقدند، کیفیت غذاهای این رستوران تفاوتی با رستوران‌های داخلی آمریکا ندارد. همچنین، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ، تلویزیون و امکان دسترسی معلولان از دیگر نکات مثبت رستوران، فارغ از سایر موارد همچون غذاهای لذیذ، تیم خدماتی ممتاز و غیره به شمار می‌روند.
آدرس: Al Meena Street, Old Salata Double Tree by Hilton Old Town, Doha 20993 Qatar
تلفن: 97440343111+
ساعات کار: ۱۲ الی ۲۴

رستوران Sabai Thai Restaurant


در بین تمامی رستوران‌های پیشین که به انواع غذاهای بین المللی مختص بود، کمتر پیش آمده بود که رستورانی تماماً به یک کشور و فرهنگ خاص تعلق داشته باشد. رستوران Sabai Thai، جزو این دسته از رستوران‌‌هاست و همه‌ی تجهیزات آن، از میز و صندلی گرفته تا غذاها به کشور تایلند اختصاص دارند و این رستوران را به مکانی متفاوت و منحصر به فرد تبدیل کرده‌اند. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای تایلندی، دریایی و همچنین رژیم‌های گیاهی ارائه می‌شود و در واقع بسیار هم مورد استقبال قرار می‌گیرد. در رستوران Sabai Thai Restaurant محدودیت‌هایی برای کسانی که واکسن تزریق نکرده‌اند، وجود دارد و تنها ۲۰ درصد از ظرفیت سالن غذاخوری به این دسته از افراد اختصاص دارد. علاوه بر آن، باید گواهی تست کرونای منفی طی ۲۴ ساعت قبل از حضور در رستوران را داشته باشید. لازم به ذکر است که رستوران Sabai Thai Restaurant، دارای خدمات و امکانات متنوعی نیز هست. یکی از این موارد ولت پارکینگ و پارکینگ اختصاصی برای خودروهای مهمانان به شمار می‌رود. علاوه بر آن، رزرو میز قبل از حضور در رستوران، اینترنت رایگان، امکان دسترسی معلولان و صندلی مخصوص کودکان از دیگر امکانات این رستوران محسوب می‌شوند.
آدرس: Salwa Road, Fereej Bin Mahmoud, Zone 23 At The Westin Doha Hotel & Spa, Doha 39474 Qatar
تلفن: 97433598514+
ساعات کار: ۱۸ الی ۲۴
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Al Liwan Restaurant


ممکن است که با خودتان فکر کنید، پیدا کردن رستورانی که تمامی فاکتورهای مورد نظرمان را داشته باشد، از فتح مرتفع ترین کوه‌های دنیا هم سخت‌تر است اما در حقیقت، قضیه ساده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. در موارد قبلی دیدیم که رستوران‌های قطر اکثر الزامات یک رستوران شیک را فراهم آورده‌اند و رستوران Al Liwan نیز جزو این دسته به شمار می‌رود. این رستوران با داشتن معماری زیبا و ایجاد محیطی رنگارنگ، آماده پذیرایی از مهمانان است. علاوه بر این مورد، یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره رستوران Al Liwan، غذاهای خوشمزه آن مانند غذاهای دریایی تازه، خوراکی‌های کبابی و دسرهای خوش طعم است. نوع غذاهای این رستوران متنوع است و در واقع، رژیم غذایی مدیترانه‌ای و انواع خوراکی‌های مربوط به منطقه آسیای میانی با بالا ترین کیفیت سرو می‌شود. همچنین، بسیاری از غذاهای بومی که مربوط به کشور قطر هستند نیز در این رستوران به مهمانان عرضه می‌شود. در رستوران Al Liwan اینترنت بی‌سیم رایگان، امکان دسترسی معلولان، پارکینگ و سایر موارد مهم نیز وجود دارد. به دلیل فعالیت زیاد و دایر بودن این رستوران در اکثر ساعات شبانه روز، شما می‌توانید علاوه بر امکان صرف هر سه وعده اصلی، میان وعده‌ی بین صبحانه و ناهار را نیز در این مکان داشته باشید.
آدرس: Ras Abu Abboud St Sharq Village & Spa, a Ritz-Carlton Hotel, Doha Qatar
تلفن: 97444256666+
ساعات کار: هر روز از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰، ۱۸:۳۰ الی ۲۲
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Il Galante


یکی از بهترین رستوران‌های قطر بی شک Il Galante است که با ایجاد فضایی تلفیقی از دنیای مدرن و قدیمی، موفق به جذب مهمانان زیادی را شده است و چه بسا در زمره رستوران‌های مورد علاقه مسافران طی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار بگیرد. غذاهای ارائه‌شده در رستوران Il Galante نیز همچون دیزاین ترکیبی، تلفیقی از بهترین خوراکی‌های بین المللی و کشورهای مختلف است. هر چند که در این بین، غالبا غذاهای ایتالیایی مورد استقبال قرار می‌گیرند و خواهان زیادی دارند. همچنین، رژیم غذایی گیاهی نیز در این رستوران برای گیاهخواران و وگان‌ها موجود است. در رستوران Il Galante، شما می‌توانید هر سه وعده را با صرف غذاهای لذیذ سپری کنید. امکانات رستوران نیز شامل رزرو میز قبل از حضور در رستوران، ولت پارکینگ و سایر موارد از این قبیل می‌شود.
آدرس: Banyan Tree Doha Al Khaleej Street, Doha 4928 Qatar
تلفن: 97444103310+
ساعات کار: ساعت ۶:۳۰ الی ۱۱ و ۱۳ الی ۲۳
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران IKA South American


در بین رستوران‌های قبلی، جای خالی رستورانی که غذاهای قاره آمریکای جنوبی سرو می‌کند، شدیدا حس می‌شد. اما در این قسمت می‌خواهیم به رستوران IKA South American بپردازیم که بهترین غذا‌های مربوط به قاره آمریکای جنوبی و علی الخصوص کشور پرو را با قیمت مناسب به مهمانان عرضه می‌کند. علاوه بر آن، خوراکی‌های گیاهی نیز در این مکان وجود دارد و با کیفیت بالایی ارائه می‌شود. فارغ از مسائل مربوط به غذا و کیفیت آن، رستوران IKA South American دارای امکانات متنوعی مانند پارکینگ اختصاصی و ولت پارکینگ، اینترنت بی‌سیم رایگان و رزرو میز قبل از حضور در رستوران هست. لازم به ذکر است که در این رستوران نیز همچون بسیاری از رستوران‌های قطر، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.
آدرس: Aba Al Hanin Bil HaninStreet 45 Aleph Doha Residences, Curio Collection By Hilton, Doha Qatar
تلفن: 97433593043+
ساعات کار: تمامی ایام هفته به جز جمعه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۱ و ۱۲ الی ۲۳، جمعه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۱ و ۱۳ الی ۱۶ و ۱۷ الی ۲۳

رستوران Rodizio – The Brazilian Churrascaria


رستوران Rodizio The Brazilian Churrascaria یکی از برترین رستوران‌های قطر به شمار می‌رود که منوی آن پر است از انواع خوراکی‌های گوشتی و کباب‌های بریانی. این رستوران، از جمله استیک هاوس‌های معروف قطر محسوب می‌شود و در حقیقت مختص کسانی است که علاقه شدیدی به گوشت دارند. از آنجایی که این نوع خوراکی‌ها در کشور برزیل طرفداران زیادی دارند، در نتیجه آشپزهای‌شان نیز تبحر خاصی در پخت و پز با کیفیت بالا دارند. رستوران Rodizio – The Brazilian Churrascaria علاوه بر موارد مذکور، امکاناتی نیز دارد. پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی‌سیم رایگان، موسیقی زنده، صندلی مخصوص کودکان و امکان دسترسی معلولان از جمله امکانات این رستوران به شمار می‌روند.
آدرس: Airport Road Crowne Plaza Doha - The Business Park, Doha 22080 Qatar
تلفن: 97450382628+
ساعات کار: تمامی ایام هفته به جز شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۳، شنبه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶ و ۱۸ الی ۲۳
معرفی کامل رستوران های ارزان قطر به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Al Shurfa Arabic Restaurant


مگر می‌شود به کشوری عربی سفر کنیم و مزه لذیذ غذاهای عربی را تجربه نکنیم؟ همه رستوران‌های شهر قطر یک ویژگی خاص دارند و آن هم ایجاد فضایی لوکس و اتمسفری دلنشین برای بهتر جلوه دادن امکانات ظاهری رستوران است. رستوران Al Shurfa Arabic Restaurant نیز از این قائده مسثنی نیست و با ارائه خوراکی‌های لذیذ لبنانی و شرق آسیایی در محیطی لوکس، به شهرت خاصی در شهر دوحه دست یافته است. در این رستوران می‌توانید، با صرف یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین پیش غذاهای عربی یعنی محمره، خاطره خوبی از رستوران‌های عربی داشته باشید. منوی رستوران Al Shurfa Arabic Restaurant دارای انواع خوراکی‌های عربی هست و در واقع تنوع زیادی وجود دارد که مهمانان می‌توانند از میان انبوهی از غذا، آنچه که مورد پسندشان واقع شده را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که در این منو علاوه بر غذاهای عربی، انواع خوراکی‌های گیاهی و کوشر هم وجود دارد. امکان دسترسی معلولان، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون، پارکینگ، صندلی مخصوص کودکان و غیره نیز از جمله امکانات این رستوران محسوب می‌شوند. رستوران Al Shurfa Arabic Restaurant از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند و آماده ارائه خدمات است.
آدرس: Souq Waqif Al Jomrok - Souq Waqif Boutique Hotels, Doha 1274 Qatar
تلفن: 97470473687+
ساعات کار: ساعت ۱۸ الی ۲۴

غذا خوردن علاوه بر اینکه یک نیاز است، اما وقتی با حضور در رستورانی شیک مانند یکی از رستوران‌های فوق این کار را انجام می‌دهیم، می‌تواند جزو لحظات ماندگار در زندگی شود. امیدواریم با خرید بلیط هواپیمای قطر و حضور در رستوران‌های ارزان قطر، بهترین خاطرات‌تان از مسافرت رقم بخورد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است