search
menu
فیلیپین keyboard_arrow_down close

فیلیپین

label
رزرو هتل
hotel
هتل ها ۱۰۷

درباره فیلیپین

فیلیپن (Philippines) یا به طور رسمی جمهوری فیلیپین، یکی از کشورهای جزیره‌ای (مجمع الجزایر) در جنوب شرق آسیا است. فیلیپین در اقیانوس آرام قرار گرفته و شامل ۷۴۶۱ جزیره است! این هفت هزار جزیره در سه منطقه کلی دسته‌بندی می‌شوند.
پایتخت کشور فیلیپین مانیل و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور، کزون سیتی است. فیلیپین در میان دو دریای چین جنوبی و فیلیپین و در همسایگی کشورهای ویتنام، مالزی و اندونزی قرار دارد.

جمعیت و جغرافیای فیلیپین


فیلیپین به دلیل قرار گرفتن در اقیانوس آرام و جای گرفتن بر روی کمربند آتش‌فشانی هم شاهد زلزله و آتش‌فشان‌های بسیار است و هم تنوع زیستی خیره‌کننده و جنگل‌های انبوه دارد. فیلیپین با ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع مساحت، پنجمین مجمع‌الجزایر بزرگ جهان به شمار می‌رود. همچنین از نظر جمعیتی نیز فیلیپین کشور بزرگی تلقی می‌شود و با بیش از ۱۰۰ میلون نفر جمعیت، دوازدهمین کشور پرجمعیت جهان است.
فیلیپین

تاریخچه فیلیپین


فیلیپین یکی از محل‌های استقرار انسان‌های اولیه است و این قدمت تا ۶۷ هزار سال پیش بازمی‌گردد. کشور فیلیپین محصول مهاجرت انسان‌ها از مناطق دیگر به این جزایر است. مهمترین رویداد در تاریخ کشور فیلیپین در دوره معاصر، استعمار سیصدساله این کشور توسط پادشاهی اسپانیا است. نام این کشور هم از فیلیپ پادشاه اسپانیا آمده است. پس از جنگ جهانی دوم آمریکا این کشور را تحت تسلط داشت تا اینکه در سال ۱۹۴۶، فیلیپین به استقلال رسید.

بهترین زمان برای سفر به فیلیپین


فیلیپین کشوری استوایی است و دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است. به همین سبب از آن دست کشورهایی است که زمستان‌ها زمان بهتری برای سفر به آنها است. بهترین زمان برای سفر به فیلیپین ماه‌های دی و بهمن است.
فیلیپین

جاهای دیدنی فیلیپین


فیلیپین به عنوان کشوری که جزایر بسیاری دارد، دارای سواحل زیبا، آفتابگیر و چشم‌نواز است. همچنین جنگل‌های سرسبز و بارانی این کشور، جای مناسبی برای کسانی است که به گردش در جنگ و محیط‌های سرسبز علاقه دارند. این تفریحات طبیعی در کنار گردش در شهرهای پرجمعیت فیلیپین مانند مانیل، تفریحات زیادی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

دیدنی های فیلیپین