search
menu

موزه های مانیل

[ پنهان کردن ]
چرا باید از موزه های مانیل بازدید کنیم؟
موزه هنر و علم دانشگاه سانتا توماس
موزه سه بعدی مانیل، موزه هنر در جزیره ( the Art In Island museum)
موزه ملی تاریخ طبیعی
موزه ملی مردم شناسی
موزه آیالا
موزه ملی هنرهای زیبا
موزه ذهن
Museo Pambata

چرا باید از موزه های مانیل بازدید کنیم؟


موزه های مانیل جزو جاذبه های پرطرفدار برای مسافران و توریست هایی است که به شهر مانیل در فیلیپین سفر می کنند. معمولا هنگام مسافرت به کشورهای خارجی باید اطلاعات کافی در زمینه مکان ها و جاذبه های آن منطقه داشته باشید، بنابراین بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما در مورد آن کشور اطلاعاتی کسب کنید و به طور کامل بدانید که کدام قسمت از مناطق تفریحی و تاریخی ارزش دیدن دارند. اگر می خواهید به یک کشور آسیایی برای تفریح و ریلکس کردن سفر کنید، پیشنهاد ما شهر مانیل پایتخت فیلیپین است.
در این مقاله نیز می خواهیم در مورد Manila Museums برایتان بنویسیم تا با خیال راحت به این شهر سفر کنید و از موزه های زیبایش بازدید کنید. به جرات می توان گفت شهر مانیل یکی از مهم ترین شهرهای دیدنی آسیایی در دنیا است. این شهر به عنوان پایتخت در ساحل شرقی خلیج مانیل قرار گرفته و جزو شهرهای پرجمعیت دنیا محسوب می شود. در شهر مانیل اقوام و نژادهای مختلفی مانند چینی، اسپانیایی، آمریکایی، ژاپنی، مالایی و هندی زندگی می کنند. نام دیگر شهر مانیل فیلیپین، مروارید شرق نام گذاری شده است که دلیل این نامگذاری نیز به خاطر وجود نقش های دیدنی و زیبا در مکان های دیدنی مانیل است.

موزه هنر و علم دانشگاه سانتا توماس


اگر به مغازه های آنتیک فروشی یا به اجناس قدیمی علاقه مند هستید، بهتر است به موزه هنر و علم دانشگاه سانتا توماس در شهر مانیل سر بزنید زیرا این موزه حال و هوای بسیار دیدنی دارد و وسایل موجود در این موزه همانند مانند ماشین زمان شما را به قرن ۱۷ میلادی می برند. همچنین در این موزه می توانید آثار هنری، طرح های بصری و تجهیزات علمی را تماشا کنید. پس در سفرتان به شهر مانیل بازدید از این موزه زیبا را در اولویت قرار دهید و از تماشای آنتیک های این کشور لذت ببرید.
موزه های مانیل

موزه سه بعدی مانیل، موزه هنر در جزیره ( the Art In Island museum)


در این موزه، بازدید کنندگان به جای تماشای آثار هنری، خودشان بخشی از نقاشی می شوند، حتی تا حدی که بازدیدکنندگان می توانند از آثار هنری بالا بروند و ایده های منحصر به فردشان را روی آثار اجرا کنند. به عنوان ابتکاری نوین که در هیچ جایی از جهان دیده نشده این موزه به تنهایی می تواند بازدیدکنندگان را به سوی خود جذب کند. در این موزه خبری از قوانین موزه ها نیست. به راحتی می توانید برای برقراری تعامل با آثار هنری و لذت بردن از این آثار در کنارشان عکس بگیرید. در این موزه بیش از ۲۰۰ نقاشی سه بعدی توسط ۴ طراح گرافیکی و ۱۸ هنرمند کره ای در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است.
موزه های مانیل

موزه ملی تاریخ طبیعی


موزه تاریخ طبیعی و انسان ‌شناسی مانیل جزو اماکن پربازدید کشور فیلیپین به حساب می آید و موزه ملی خود از سه ساختمان تشکیل شده است، این موزه ها عبارتند از موزه هنرهای زیبا، موزه مردم شناسی و موزه تاریخ فیلیپین که در فاصله اندکی از یکدیگر قرار دارند. موزه تاريخ طبيعی و قوم شناسی کشور فيليپين نیز که ساختمان اوليه آن در سال ۱۹۰۱ ساخته شده است و موزه ملی در حال حاضر از ۱۲ رشته در زمينه های انسان شناسی، باستان شناسی، هنر، زمين شناسی، آموزش و پرورش، افلاک نما، جانورشناسی، گياه شناسی، مرمت، شيمی و تشکيل شده و جمعا دارای ۱۹ شعبه است.

موزه ملی مردم شناسی


این موزه دولتی یکی از مهم ترین نقاط فرهنگی کشور محسوب می شود که بازدید از این موزه به شما توصیه می گردد. در این موزه می توانید نمایشگاه هایی از هنر مردم محلی، فرهنگ، تکنولوژی و سازه‌های سنتی را تماشا کنید. در بخش ‌های تاریخی این موزه نیز می توانید اطلاعاتی از گذشته و وسایل باستانی یافت شده را ببینید، توجه داشته باشید برای بازدید همه روزه بجز دوشنبه ها می توانید مراجعه کنید.
موزه های مانیل

موزه آیالا


موزه‌ آیالا نیز در منطقه‌ تجاری مانیل واقع شده است و به ‌عنوان یکی از برترین مراکز هنر معاصر با الهام از تاریخ فیلیپین شناخته شده است. این موزه مربوط به تجهیزات و وسایل پیشرفت فیلیپین در دوره‌های مختلف است و دارای یک کتابخانه باستانی و چندین مورد از آثار باستان شناسی، تجارت سرامیک و پارچه است. بی شک این موزه برایتان بسیار جذاب خواهد بود، زیرا مسیر پیشرفت کشور فیلیپین را در یک نگاه خواهید دید. همچنین در این موزه نمایشگاه های دائمی و موسمی برگزار می شوند که در هر سفرتان با نمایشگاهی جدید روبرو خواهید شد. در ضمن این موزه کاملا به صورت خصوصی اداره می شود و برای ورودی باید هزینه پرداخت کنید، در ضمن بازدید از این موزه در تمام طول هفته امکان پذیر است.

موزه ملی هنرهای زیبا


این موزه شامل نقاشی ها و شاهکارهای هنرمندان مشهوری مانند خوان لونا و گیِرمو تولنتینو است. آثار هنری موجود در این موزه همگی نئوکلاسیک هستند و در واقع فرهنگ فیلیپینی را به نمایش گذاشته اند. علاوه بر آثار هنری هنرمندان مشهور می توان به وجود آثار مدرن و معاصر مانند مجسمه ها و آثار هنر چاپ در قرن بیست و یک اشاره کرد.
موزه های مانیل

موزه ذهن


این موزه مختص کسانی است که عاشق علم و تجهیزات علمی هستند. بازدید از این موزه به شدت به شما پیشنهاد می شود، زیرا در کنار نمایشگاه های مختلف درگیر فعالیت هایی خواهید شد که ذهنتان را به چالش خواهد کشید. در این موزه تا حدی انتخاب‌ متنوع است که حتی می تواند تبدیل به یک پارک علمی باشد و فقط هزینه‌ ورودی این موزه نسبت به بقیه موزه ها کمی بیشتر است، البته هنگام بازدید خودتان متوجه این گرانی خواهید شد.
موزه های مانیل

Museo Pambata


برای علاقه مندان به هنر در شهر مانیل موزه ای به نام پامباتا وجود دارد، توریست ها همواره از این موزه استقبال می کنند و از تماشای آثار موجود لذت می‌برند. علاوه بر اینکه در این موزه آثار هنری زمان های گذشته فیلیپین به نمایش گذاشته شده است، نمایشگاه های متعددی نیز در زمینه آثار هنری مدرن به چشم می خورند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است