search
menu

مراکز خرید مانیل

[ پنهان کردن ]
مراکز خرید مانیل
مرکز خرید SM Mall of Asia
مرکز خرید SM Megamall
مرکز خرید Green Belt
مرکز خرید Glorietta
مرکز خرید Trinoma

مراکز خرید مانیل


مانیل، پایتخت کشور فیلیپین جاذبه های فراوانی دارد و مراکز خرید یکی از آن ها است. امروزه، مراکز خرید تنها برای انجام خرید و فروش نیستند بلکه محلی برای آشنایی با سبک زندگی مردم محلی و معماری آن کشور هستند. مراکز خرید مانیل نیز در بین گردشگران و به خصوص مردم محلی جایگاه ویژه ای دارند و به همین دلیل هم مورد توجه گردشگران قرار گرفته اند. اکثر گردشگرانی که تعاریف مراکز خرید مانیل را شنیده اند، بلیط هواپیما مانیل را برای بازدید از آن ها خریداری کرده اند. مردم فیلیپین پس از ترک محل کارشان به مراکز خرید می روند. از فروشگاه ها بازدید می کنند، با یکدیگر به صحبت می پردازند و خود را به صرف یک فنجان قهوه دعوت می کنند. مراکز خرید مانیل رویدادها و مراسم زیادی را میزبانی می کنند و در زندگی مردم فیلیپین نقش پررنگی دارند و در اکثر اوقات خوش مردم سهیم هستند. از این رو بد نیست با مراکز خرید مانیل آشنا شوید و در سفر به فیلیپین از آن ها بازدید کنید. قطعا تجربه بسیار خوبی برایتان خواهد بود.
مراکز خرید مانیل

مرکز خرید SM Mall of Asia


مرکز خرید اس ام مال که بین مردم محلی با نام اس ام موا شناخته می شود، چهارمین مرکز خرید بزرگ فیلیپین است و چندین بخش مختلف و یک محوطه برای پیاده روی دارد که از آن خلیج مانیل به هنگام غروب خورشید بسیار تماشایی است. این مرکز خرید بزرگ از چهار ساختمان اصلی با نام های بازار اصلی، بازار سرگرمی، ساختمان های پارکینگ شمالی و جنوبی تشکیل شده است. تمام این ساختمان ها توسط مسیرهای عابر پیاده به یکدیگر متصل شده اند. در این مرکز خرید فروشگاه های متعدد از برندهای معروف جهان، مغازه ها، فودکورت ها، سرگرمی ها، تفریحات و آموزش هایی برای بازدید کنندگان فراهم شده اند. اولین تئاتر IMAX فیلیپین در این مرکز خرید برگزار شده بود. در بازدید از مرکز خرید اس ام مال می توانید از تفریحاتی چون اسکیت روی یخ، اسکیت رویال، پارک تفریحی، مرکز علمی، سالن کنسرت و همچنین سالن کنفرانس بهره مند شوید. به علاوه، مراسم ۱۶۵ مین دوره دختر شایسته دنیا در این مرکز خرید میزبانی شده و برگزار گردیده بود.
مراکز خرید مانیل

مرکز خرید SM Megamall


مرکز خرید اس ام مگامال در منطقه تجاری اورتیگاس واقع شده و دارای دو ساختمان Mega Building A و Mega Building B است که توسط یک پل به یکدیگر متصل شده اند. با گذشت زمان و گسترش بازار، سه ساختمان دیگر به این دو ساختمان اضافه گردید و مرکز خرید اس ام مگامال به دومین مرکز خرید بزرگ فیلیپین تبدیل شد. ساختمان سوم این مرکز خرید مگا آتریوم است و بین ساختمان های اول و دوم قرار دارد. این ساختمان دارای رستوران ها کافه های متعددی است. ساختمان C نیز در ابتدا به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می گرفت، اما بعدها با افزایش تقاضا برای فروشگاه های بیشتر، به فروشگاه و مغازه تغییر کاربری داد. ساختمان D نیز که آخرین ساختمان است، مرکز مد و زیبایی بوده و انواع برندهای معروف را به فروش می رساند. در مجموعه بزرگ مرکز خرید اس ام مگامال تفریحاتی چون زمین اسکیت، بولینگ و سینما وجود دارند.

مرکز خرید Green Belt


مرکز خرید گرین بلت متعلق به آیالا مالز است و ۵ ساختمان مختلف دارد. مغازه های برند فروشی، مغازه های معمولی و رستوران ها اکثرا در ساختمان های گرین بلت ۱ و ۲ وجود دارند. در گرین بلت ۴ و ۵ نیز برندهای تاپ جهانی نظیر Louis Vuitton ، Gucci، Marc Jacobs و ... شعبه دارند. گرین بلت ۳ بیشتر برای تفریح و سرگرمی است و امکاناتی چون سینما و پارک تفریحی دارد. همچنین یک کلیسای کوچک در این ساختمان وجود دارد.
مراکز خرید مانیل

مرکز خرید Glorietta


مرکز خرید گلوریتا در منطقه تجاری ماکاتی واقع شده و دارای ۵ بخش مختلف است. در این بخش ها مغازه ها، رستوران های فانتزی، فست فودها، بازی ها، سالن سینما، سرگرمی و مراکز تناسب اندام و سلامتی پراکنده شده اند. در مرکز و وسط مرکز خرید گلوریتا فضایی طراحی شده است که مراسم ها و جشن ها در این محل برگزار می شوند. مرکز خرید گلوریتا در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ برنده جایزه سال بهترین بازار شده بود.
مراکز خرید مانیل

مرکز خرید Trinoma


مرکز خرید ترینوما یک مرکز تجاری بزرگ است که از طرفین توسط مسیرهای عابر پیاده به مرکز خرید SM City North Edsa متصل می شود. گشت و گذار در بین این مراکز خرید به قدری سرگرم کننده و جالب است که تا بچرخید می بینید که روز تمام شده است. این مرکز خرید نیز شامل فورشگاه ها و بخش های گوناگون و متعدد است اما بیشتر به خاطر سبک فضاهای باز که آبشار، آبنما و باغ هایی دارند، معروف شده و توجه و خشنودی بازدید کنندگان را جلب می کند. لذت خرید کردن در چنین محیط باصفایی البته که چندین برابر و شیرین است. نزدیکی مرکز خرید ترینوما به ایستگاه مترو یکی از مزیت های آن است و پس از ساعات اداری تعداد زیادی از کارمندان را در این مرکز خرید می توان مشاهده کرد.
مراکز خرید مانیل
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است