search
menu

سواحل مانیل

[ پنهان کردن ]
ساحل پاتار وایت Patar White Beach, Bolinao, Pangasinan
ساحل بوروت Burot Beach, Calatagan, Batangas
بوروان Borawan, Quezon
ناگساسا Nagsasa, San Antonio, Zambales
لایا Laiya, Batangas
اگر به دنبال مکانی برای گذران تعطیلات بهار هستید، محلی نزدیک به بهشت در واقعیت وجود دارد که در کشور فیلیپین واقع شده است. حقیقت اینجاست، وقتی قدم به شهر مانیل می گذارید، دیگر نیازی به شهرهای دیگر ندارید، همین مانیل سرشار از جاهای دیدنی تاریخی و طبیعی است که از تماشایشان سیر نخواهید شد. اگر از مردم محلی پرس و جو کنید، بی شک اولین مکان برای بازدید را سواحل شگفت انگیز خواهند گفت، این سواحل در خارج از شهر قرار دارند که به راحتی به وسیله ماشین می توانید دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی چند مورد از این سواحل می پردازیم:
سواحل مانیل

ساحل پاتار وایت Patar White Beach, Bolinao, Pangasinan


این ساحل بی نظیر، ساحلی سفید با شن و ماسه کرم رنگ همراه با آب های بکر است. این بهشت تنها ۵ ساعت با شهر مانیل فاصله دارد و بر خلاف سواحل دیگر در فیلیپین نسبتا دست نخورده مانده است. ساحل پاتار به عنوان مقصدی محبوب برای کسانی است که می خواهند از شلوغی شهر مانیل و محل اقامت خود دور باشند. جای تعجب نیست، زیرا این ساحل دارای شن و ماسه های بی نظیری است و آب های این مکان محلی برای شنا به شمار می رود. خود ساحل نیز به اندازه کافی طولانی است و فعالیت هایی مانند والیبال یا فریزبی انجام می گیرد. همچنین برای دسترسی به این ساحل زیبا می توانید از مترو استفاده کنید که یکی از انتخاب های برتر مسافران همین وسیله است. مطمئن باشید ساحل پاتار محل خوبی برای استراحت است.
همچنین یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند برای آخر هفته خود برنامه داشته باشند، زیرا محلی است که هم دسترسی آسانی دارد و هم اینکه شنا، بازی و تماشای غروب آفتاب جزو لذتبخش ترین فعالیت ها محسوب می شود. بدین جهت این ساحل در تعطیلات آخر هفته شلوغ می شود؛ پس اگر قصد پیک نیک دارید، بهتر است در اواسط هفته به اینجا سر بزنید و به یاد داشته باشید که از شهر مانیل غذا و نوشیدنی تهیه کنید ودر نهایت نیز با تمیز کردن زباله های خود به طبیعت زیبای این ساحل آسیب نزنید. همچنین همراه داشتن موبایل و دوربین در این ساحل فراموش نشود تا لحظات ناب خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که در برخی از روزها ممکن است دریا موج دار باشد، در این شرایط بهتر است از شنا کردن بپرهیزید.

ساحل بوروت Burot Beach, Calatagan, Batangas


ساحل بوروت یکی از بهترین سواحل در نزدیکی شهر مانیل به شمار می رود. شن این ساحل بیشتر مایل به رنگ کرم بوده و جذابیت سحرانگیزی دارد که توریست ها را به سوی خود جذب می کند. یکی از موارد جالب در این ساحل اینست که نیازی به پول خرج کردن ندارید و به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی می توانید تفریح کنید. با اینکه در نزدیکی شهرهای لیان و ناسوگبو قرار دارد اما همواره مورد توجه گردشگران مانیل قرار گرفته است. سواحل کالاتاگان را نباید نادیده گرفت، زیرا برای توریست ها اقامتگاه هایی سرشار از آرامش تعبیه کرده اند. اکنون بهترین زمان برای بازدید از این ساحل است، زیرا سازندگان آسمان خراش ها تصمیم بر این دارند با ساخت و ساز در این منطقه ساحلی بوروت را به ساحل ریزورت اختصاصی تبدیل کنند، همچنین فاصله میان شهر مانیل تا این ساحل نیز ۳ ساعت است و به راحتی دسترسی خواهید داشت.
سواحل مانیل

بوروان Borawan, Quezon


نام بوروان از دو ساحل بی نظیر فیلیپین به نام های بوراکای و پالاوان گرفته شده است. شن و ماسه سفید ریز این ساحل دقیقا مانند بوراکای بوده، اما صخره های سنگی آن یادآور ساحل پالاوان است. دسترسی به این ساحل زیبا از شهر مانیل حدودا ۵ ساعت طول می کشد. علاوه بر گشت و گذار در این ساحل، ماجراجویان می توانند از غارهای بی نظیر این منطقه نیز بازدید داشته باشند. کشتی های بندر پادره بورگوس شما را به این جزایر می برند و همه این جاذبه ها را می توانید در یک روز بازدید کنید، اما اگر قصد اقامت در هنگام شب را داشته باشید، بهتر است بدانید محل هایی برای اقامتتان در نظر گرفته شده است. بوروان همانند بهشت است و در فصل تابستان بسیار شلوغ می شود.
ساحل بوروان از شن های ریز تشکیل شده و محلی برای گشت و گذار در طول تابستان به شمار می رود. توجه داشته باشید که عروس دریایی در این منطقه به وفور یافت می شود، اما اصلا جای نگرانی نیست و محل های امنی برای شنا مشخص شده اند.

ناگساسا Nagsasa, San Antonio, Zambales


ساحل ناگساسا بهشتی در زامبالس شناخته شده است و حدودا ۳ ساعت از شهر مانیل فاصله دارد. این ساحل خاکستری بسیار شگفت انگیز بوده و چندین درخت فلفل نیز در این منطقه دیده می شوند. همچنین محلی پر از درختان بامبو و چمنزار بوده و از لحاظ تجاری سالم باقی مانده است، بی شک با رفتن به این بخش از مانیل به آرامش خواهید رسید. ناگساسا به تنهایی یکی از سواحلی است که در سال ۱۹۹۱ زندگی جدیدی در این محل آغاز شده و خلیج هایی مانند آنائوانگین و تالیساین کووز در نزدیکی این ساحل ایجاد شده اند. مردم نیز ساده ترین راه دسترسی به این منطقه را استفاده از قایق می دادند. ناگساسا محبوبیت خاصی در میان توریست ها دارد و در فصل تابستان بسیار شلوغ می شود، طوری که ناگساسا هر ساله میزبان گردشگران زیادتری نسبت به سال های قبلی می شود و این مسافران سعی می کنند تابستان ها با خرید بلیط هواپیما خودشان را به این منطقه می رسانند. در نزدیکی ساحل ناگساسا صخره های معمولی و جنگل بارانی زیادی به چشمتان خواهد خورد، همچنین چندین استراحتگاه نیز در نزدیکی این ساحل وجود دارند و شامل انواع امکانات رفاهی مانند اجاره چادر است که نسبت به اندازه و شرایط این چادرها قیمت های متفاوتی دارند.
سواحل مانیل

لایا Laiya, Batangas


یکی از نزدیک ترین سواحل به مانیل در باتانگاس قرار دارد و برای دسترسی به این ساحل نیازی به سفر طولانی ندارید و در عرض ۲ ساعت دسترسی خواهید داشت. ساحل لایا با شن و ماسه های سفید رنگ همراه با درختان نخل و آب آبی درخشان منظره زیبایی دارد. فعالیت های زیر آب و کوه نوردی جزو فعالیت هایی است که می توانید لذت ببرید. یکی از توسعه یافته ترین سواحل در باتانگاس همینجاست که یکی از شگفت انگیزترین مکان ها در نزدیکی Manila و یکی از پر بازدیدترین سواحل به شمار می رود. این ساحل با استراحتگاه های عمومی و خصوصی برایتان اقامتی عالی به ارمغان می آورند.
استراحتگاه هایی که در امتداد خط ساحلی قرار دارند و فعالیت های مختلفی مانند قایق سواری، جت اسکی، کایاک و والیبال و فریزبی همراه با دوستان، خانواده در این ساحل امکان پذیر است. همچنین می توانید قایق اجاره کرده و بر روی آب های این منطقه به گشت و گذار بپردازید. در صورت خستگی نیز رستوران های زیادی در این منطقه وجود دارند که می توانید دلی از عزا دربیاورید، مطمئن باشید ساحل لایا مکانی است که لحظات نابی را تجربه خواهید کرد.
ما در این مقاله ۵ ساحل نزدیک مانیل را برایتان معرفی کردیم، به یاد داشته باشید که برای دیدن این زیبایی ها نیازی به طی مسافت های طولانی ندارید و فقط کافیست با برنامه ریزی دقیق به سراغ رزرو بلیط هواپیما بروید و همین بهار پیش رو خودتان را به کشور فیلیپین و سواحل بی نظیر شهر مانیل برسانید، مطمئنا یکی از پرخاطره ترین و بی نظیرترین سفرها در طول عمرتان خواهد بود.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است