search
menu

معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

[ پنهان کردن ]
کافه کتاب چیست؟
باغ کتاب تهران؛ گل سرسبد مکان های مطالعه گروهی در تهران
کافه کتاب پاتوق جوانی
کافه کتاب نیمکت؛ بهترین کافه برای درس خواندن
کافه کتاب رف
کافه کتاب لاله زار
کافه کتاب ترنجستان
کافه کتاب کراسه
کافه کتاب آمه
شهر کتاب فرشته
کافه کتاب اکباتان
شهر کتاب مرکزی
کافه کتاب ققنوس
کافه کتاب فراموشی
کافه کتاب کربن
کافه کتاب دریمر
کافه کتاب دارالخلافه
کافه کتاب نزدیک
کافه کتاب نیکو
تهران بزرگ پر از جاهایی دنج است که جان می‌دهند برای فرار از هیاهوی شهر! جاهای دیدنی شهر تهران بی نهایت است و سفر به این شهر برای شما جذاب خواهد بود.کافه کتاب های تهران تنها یک گزینه از این مکان‌ها به شمار می‌آیند. کافه‌هایی که تعدادشان هم کم نیست و هر کدام با فضای باصفا خود روح زندگی ما را برای لحظاتی چند جلا می‌دهند. اگر دوست دارید بدانید که چه کافه کتاب‌هایی در پایتخت قرار دارند این مقاله از سفرمارکت را از دست ندهید.

کافه کتاب چیست؟


قبل از هر چیز بد نیست بدانیم که اصلا کافه کتاب چیست؟ کافه کتاب در واقع کافه‌ای با قفسه‌های پر از کتاب است که به افراد این امکان را می‌دهد تا ضمن نوشیدن یک فنجان قهوه کتاب بخوانند؛ درواقع با دیگر کافه‌ها و رستوران های تهران متفاوت است.. شما در تمام ساعتی که در کافه کتاب حضور دارید می‌توانید خود را با مطالعه و میل کردن یک نوشیدنی لذیذ سرگرم کرده و از تک تک لحظاتتان در آنجا لذت ببرید. امروزه کافه کتاب‌ها در تهران و دیگر شهرهای ایران طرفداران زیادی دارند و هرکه بخواهد لحظاتی آرامش با طعم قهوه داشته باشید حتما سری به این گونه کافه‌های دوست داشتنی می‌زند. در ادامه به شما می‌گوییم که در شهر تهران کدام کافه کتاب‌ها معروف‌ترند.
معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

باغ کتاب تهران؛ گل سرسبد مکان های مطالعه گروهی در تهران


با اسم کتاب همه ما یاد باغ کتاب تهران می‌افتیم که در کل کشور مشهور است. این مجموعه وسیع که در محله عباس آباد قرار دارد به عرضه کتاب برای سنین مختلف می‌پردازد و فضایی عالی برای کودکان دارد. محیط آنجا به نحوی طراحی شده که هم کودکان و هم بزرگسالان از بودن در آنجا لذت می‌برند. غرفه‌های کتاب، مجسمه‌های شخصیت‌های کارتونی و فضاهای کودکانه در آنجا حسابی هر بازدیدکننده‌ای را به وجد می‌آورد. علاوه بر همه این‌ها چندین کافه در باغ کتاب تهران وجود دارد که به ارائه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع می‌پردازند و انرژی از دست رفته افراد را به آن‌ها پس می‌دهند. یکی از کافه‌های محبوب این مجموعه لمکده نام دارد که می‌توانید با خیالی آسوده در آنجا لم داده و علاوه بر کتاب خواندن از خوراکی خود لذت ببرید.
معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

کافه کتاب پاتوق جوانی


یکی دیگر از کافه کتاب های تهران پاتوق جوانی نام دارد که جایی عالی برای دورهمی‌های دوستانه است. در این کافه نقد فیلم، نقد کتاب، بازی‌های فکری و چالش‌های گوناگون برگزار می‌شود که همگی مهیج و خاطره‌انگیزند. همچنین کافه پاتوق جوانی چیدمان آرامبخشی دارد و باعث می‌شود تا از بودن در انجا لذت ببرید و آرامش کسب کنید. اگر دوست دارید تا صبحانه‌تان در فضایی متفاوات میل کنید کافه کتاب پاتوق جوانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کافه در علی آباد شمالی در خیابان سهند واقع شده و در مجتمع گل نرگس می‌توانید آن را پیدا کنید.

کافه کتاب نیمکت؛ بهترین کافه برای درس خواندن


این کافه پاتوق دانشجویان دانشگاه تهران است. در واقع دانشجویان این دانشگاه ارادت خاصی به کافه نیمکت دارند و می‌توان آنجا را مرکز نوابغ تهران دانست. کافه کتاب نیمکت فضایی آرام دارد و با داشتن کتاب‌های متنوع این امکان را به شما می‌دهد تا از میل کردن یک خوراکی لذیذ و مطالعه کتاب لذت ببرید. منو این کافه نیز تنوع خوبی دارد و تقریبا هر خوراکی که باید در یک کافه وجود داشته باشید در آنجا سرو می‌شود. انواع سالاد، شیک، شیرینی، قهوه و صبحانه در کافه کتاب نیمکت درست می‌شود که مشتریان را راضی نگه می‌دارند. لذا اگر به دنبال یافتن جایی برای دورهمی‌های خود هستید، این کافه می‌تواند گزینه خوبی به شمار آید. برای رفتن به کافه کتاب نیمکت باید خود را میدان انقلاب رسانده و در خیابان ۱۶ آذر به آنجا می‌رسید.

کافه کتاب رف


اگر عاشق فضاهای سنتی و با حال و هوای قدیمی هستید ما به شما کافه کتاب رف را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه چیدمانی قدیمی دارد و به محض ورود به آن خود را در خانه‌ای چند صد ساله می‌بینید که شما را به روزهای دور تهران قدیم می‌برد. حتی می‌توان بوی دیوارهای قدیمی با چای کمرباریک قندپهلو را در این کافه حس کرد. کافه کتاب رف دو محیط رو باز و بسته دارد و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید در حیاط آنجا نشسته و هوای تازه لذت ببرید. میز و صندلی‌های چوبی، پنجره‌های رنگی، تابلوهای قدیمی و گلدان‌های رنگارنگ آنجا حسابی حال و هوایتان را عوض می‌کنند. با این همه ویژگی لذت‌بخش کافه رف لازم شد تا حتما سری به آنجا بزنید. آدرس این کافه بسیار راحت است و برای رفتن به آن باید خود را به نیاوران رسانده و در خیابان نیاوران بعد از خیابان مژده در بن بست شریعتی آن را پیدا کنید.
معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

کافه کتاب لاله زار


مگر می‌شود در محدوده بازار تهران کافه کتاب وجود نداشته باشد؟ یکی از بهترین کافه کتاب های تهران لاله زار نام دارد که دقیقا پشت مترو سعدی واقع شده است. این کافه دنج سال‌هاست که در این نقطه از شهر به افراد سرویس‌دهی می‌کند و پرسنل حرفه‌ای آنجا خوراکی‌های لذیذی آماده می‌کنند. کافه کتاب لاله زار فضایی مناسب برای فرار از شلوغی شهر است و اگر خواهان جایی پر از آرامش هستید توصیه می‌کنیم که حتما سری به آنجا بزنید. در این کافه چای، انواع کیک و قهوه سرو می‌شود که کیفیت خوبی دارند و شما را راضی نگه می‌دارند. کافه کتاب لاله زار در خیابان سعدی و چهارراه مخبرالدوله قرار دارد و در پشت ایستگاه مترو سعدی در کوچه نقاش باشی می‌توانید آن را بیابید.

کافه کتاب ترنجستان


اگر شیفته کافه‌های کم نور و ساکت هستید ما به شما یکی از بهترین کافه کتاب های تهران یعنی ترنجستان را پیشنهاد می‌کنیم. در انجا می‌توانید خود را به یک قهوه لذیذ و چیزکیک خوشمزه مهمان کرده و از فضای آرام آن لذت ببرید. پنجره‌های قدی، نورپردازی زیبا و چیدمان دنج یکی از ویژگی‌های خوب کافه کتاب ترنجستان است که مشتریانش را راضی نگه داشته است. در طبقه همکف این کافه نیز یک نمایشگاه صنایع دستی قرار دارد که به فروش اقلام مختلف می‌پردازد. لذا بد نیست تا پس از صرف یک میان وعده خوشمزه سری هم به آنجا بزنید. کافه کتاب ترنجستان در خیابان انقلاب بین ابوریحان و فلسطین واقع شده و دسترسی به آن راحت است.
معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

کافه کتاب کراسه


در کوچه پس کوچه‌های خیابان انقلاب یکی از بهترین کافه کتاب های تهران قرار دارد که به کافه کراسه مشهور است. این کافه دکوراسیون خاصی دارد و برای زیبایی آن چندین میلیون تومان هزینه شده است. میزهای کافه کراسه با طرح‌های کاشی کاری سنتی تزئین شده‌اند و جلوه باشکوهی به کافه داده‌اند. همچنین ظروف سرو غذا در این کافه جذابیت بصری خاصی دارند و اشتهای شما را بیشتر باز می‌کنند. به همین دلیل عموم مشتریان از بودن در کافه کراسه لذت می‌برند. این کافه در خیابان انقلاب و در خیابان قدس واقع شده و در خیابان پورسینا آن را می‌یابید.

کافه کتاب آمه


اگر عاشق محیط‌هایی مانند کتابخانه هستید ما به شما کافه کتاب آمه را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه قفسه‌های بزرگ کتاب را در خود جای داده که در نگاه اول شما را یاد کتابخانه‌های قدیمی می‌اندازد. لذا تنوع کتاب در کافه آمه بسیار زیاد است و می‌توانید ساعت‌ها در آنجا مطالعه کرده و نوشیدنی میل کنید. پرسنل این کافه تجربه سال‌ها کار در حوزه تهیه خوراکی و نوشیدنی دارند و خوشمزه‌ترین‌ها را تقدیمتان می‌کنند. به همین دلیل با حضور در کافه آمه می‌توانید خستگی را از تنتان به در کنید. برای رفتن به این کافه دوست‌داشتنی باید خود را به بلوار کشاورز برسانید و در تقاطع کارگر آن را بیابید.

شهر کتاب فرشته


رسیدیم به یکی از معروف‌ترین و بهترین کافه کتاب های تهران یعنی کافه فرشته! این کافه محبوب دو فضای روباز و بسته دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا در هر فضایی که دوست دارید نشسته و خوراکی میل کنید. فضای روباز آن بسیار دلنواز طراحی شده و استشمام هوای تازه در انجا روحتان را تازه می‌کند. همچنین فضای بسته کافه با تهویه مناسب جایی عالی برای دورهمی‌ها و پاتوق‌های دوستانه است. از دیگر ویژگی‌های کافه کتاب فرشته می‌توان به میز و صندلی‌های رنگارنگ، چیدمان خارق‌العاده و نورپردازی دلنواز اشاره کرد که انرژی مثبتی را به افراد هدیه می‌دهد. منو این کافه نیز تنوع زیادی دارد و شامل انواع صبحانه، کیک، قهوه، دمنوش، بستنی و غیره است و به سلیقه تمام مشتریان در آنجا احترام گذاشته می‌شود. ناگفته نماند که یک ویژگی دیگر در این کافه است که باعث محبوبیت زیاد آن شده و آن سکوت موجود در آنجاست! سکوتی که سرشار از آرامش است و باعث می‌شود تا برای لحظاتی از دغدغه‌های زندگیتان دور شوید. البته بد نیست بدانید که وسعت کافه فرشته زیاد است و حتی در ساعات شلوغی نیز پیدا کردن یک میز و صندلی در آن کار سختی نیست. آدرس این کافه نیز بسیار راحت است و در خیابان شریعتی پایین‌تر از پل صدر می‌توانید به آنجا برسید. اگر قرار است برای اولین بار به تهران سفر کنید، بهتر است راهنمای سفر به تهران را مطالعه کرده و در بین مقاصد خود شهر کتاب‌ها را هم تعیین کنید.
معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

کافه کتاب اکباتان


در اکباتان این منطقه قدیمی کافه‌ای وجود دارد که به همین نام که فضایی ساده با کتاب‌های خواندنی دارد. کافه کتاب اکباتان یکی از بهترین کافه کتاب های تهران است که فضایی نه چندان شلوغ با خوراکی‌های لذیذ دارد. انواع کیک در این کافه سرو می‌شود که طعمی عالی دارند و مشتریان زیادی را شیفته این کافه کرده‌اند. در کنار آن‌ها انواع قهوه و دمنوش نیز سرو می‌شود که کیفیتی قابل قبول دارند. همچنین در منو کافه کتاب اکباتان انواع سالاد، دسر، بستنی و غیره نیز وجود دارد که توسط پرسنل کاربلد عرضه می‌شوند. به همین دلیل با خیالی آسوده می‌توانید به این کافه دوست‌داشتنی بروید و مطمئن باشید که به خوبی از شما پذیرایی می‌شود. این کافه رو به روی مگامال قرار دارد و بین دو بلوک ۱۵ و ۱۳ می‌توانید به آن برسید.

شهر کتاب مرکزی


از دیگر کافه کتاب های تهران می‌توان به شهر کتاب مرکزی اشاره کرد که تنوع زیادی در کتاب‌های خود دارد. این کافه مثل یک کتابخانه بزرگ است که تقریبا هر کتابی که بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید. در کنار آن انواع نوشیدنی سرو می‌شود که در کنار مطالعه حس خوبی به شما القا می‌کنند. خوب است بدانید که قهوه‌های شهر کتاب طعم دلپذیری دارند و با عطر جذاب خود هوش از سر شما می‌برند. در کنار آن می‌توانید یک چیز کیک لذیذ سفارش داده و از بودن در کنار دوستانتان لذت ببرید. لازم به یادآوری است که اگر به دنبال پاتوقی برای دورهمی‌ با عزیزانتان هستید شهر کتاب مرکزی گزینه خوبی برای این کار محسوب می‌شود و با فضای وسیع خود میز و صندلی‌های چندین نفره را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کافه کتاب ققنوس


اگر شیفته سفر به گذشته تهران بزرگ هستید چه گزینه‌ای بهتر از کافه کتاب ققنوس! این کافه در واقع یک عمارت قدیمی باشکوه است که شما را به گذشته‌های دور پایتخت می‌برد و با معماری جذابش آرامش را تقدیمتان می‌کند. با حضور در کافه کتاب ققنوس گویی که سوار بر ماشین زمان راهی گذشته شده‌اید و در خانه‌ای با آجرهای قرمز قدم می‌زنید. پنجره‌های قدیمی، چیدمان نوستالژیک، موسیقی سنتی، گلدان‌هایی رنگارنگ و تابلوهای قدیمی همگی در این خانه از روزهای پرفراز و نشیب قدیم برایتان روایت می‌کنند. درباره خوراکی‌های کافه کتاب ققنوس نیز باید بگوییم که تقریبا هرچیزی که یک کافه باید سرو کند در این کافه نیز یافت می‌شود. از انواع قهوه گرفته تا کیک و دسر! ولی بد نیست در این فضای مجلل خود را به یک جرعه چای قندپهلو مهمان کرده و از مطالعه آثار نویسندگان معاصرایران لذت ببرید. کافه کتاب ققنوس در خیابان انقلاب و خیابان وصال واقع شده و در کوچه شفیعی می‌توانید آن را بیابید.
معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

کافه کتاب فراموشی


آیا اهل تمایل دارید همراه با نوشیدن قهوه و مطالعه سیگار بکشید؟! پس کافه کتاب فراموش بهترین گزینه برایتان است. این کافه که در خیابان خردمند جنوبی در کریمخان واقع شده فضایی برای استعمال سیگار در نظر گرفته که مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. به همین دلیل لازم نیست تا نگران نارحتی بقیه از بوی سیگارتان شوید. ویژگی دیگر کافه فراموشی وجود کتاب‌های نو و دست اولی است که مختص کافه خریداری شده و به طور رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرند. گویی که بدون پرداخت هیچ گونه حق عضویت عضو کتابخانه‌ای بزرگ شده باشید! همچنین خوراکی‌های آنجا حسابی انرژی از دست رفته را به شما برمی‌گردانند. ناگفته نماند که کافه فراموشی محلی عالی برای جمع شدن با دوستان است که با فضای خوب خود به نحو احسن از افراد پذیرایی می‌کند.

کافه کتاب کربن


مگر می‌شود درباره بهترین کافه کتاب های تهران صحبت کرد و به کافه کتاب کربن اشاره نکرد؟ این کافه که در محله دزاشیب واقع شده به فروش کتاب می‌پردازد و این امکان وجود دارد تا ضمن خرید کتاب بتوانید یک دسر خوشمزه سفارش دهید. فضای شیک و ایده‌پردازی نوین کافه کتاب کردن باعث شده تا خیلی زود رونق پیدا کند و با وجود عمر نه چندان بلند خود در محله دزاشیب معروف شود. دسترسی خوب، برخورد خوب پرسنل و سرویس‌دهی این کافه نیز به شهرت آن افزوده و امروزه می‌توان افراد زیادی را دید که برای صرف یک میان وعده خوشمزه به آنجا می‌روند.

کافه کتاب دریمر


آیا دوست دارید تا در حیاطی با کاشی‌های سفید و گل‌های رنگارنگ چای بنوشید و کتاب بخوانید؟! پس ما به شما کافه کتاب دریمر را پیشنهاد می‌کنیم که در خانه‌ای قدیمی قرار گرفته به خوبی زینت بخشیده شده است. فضای با صفا، چیدمان ساده و شیک، سرویس‌دهی مطلوب و پرسنل خوش اخلاق همگی از جمله ویژگی‌هایی کافه کتاب دریمر است که باعث شده تا شهرت خوبی در مرکز شهر تهران پیدا کند. حیاط دنج و سالن خوش ساخت آن باعث شده تا این کافه جایی مناسب برای دورهمی‌ها و رویدادهای فرهنگی باشد و همواره می‌توان جلسات نقد فیلم و کتاب را در آنجا دید. همیشه عده‌ای از جوانان برای دورهمی و نقد مسائل مختلف در کافه دریمر حضور پیدا می‌کنند و شور و هیجان خاصی به این فضا می‌بخشند. در منو این کافه دوست‌داشتنی می‌توان انواع رولت، چای، کوکی، شیرینی، دسر، قهوه و غیره را دید که با قیمت قابل قبولی در اختیار افراد قرار می‌گیرند. تمام خوراکی‌های کافه دریمر پخت روز بوده و از کیفیت خوبی برخوردارند. لذا می‌توانید با خیالی آسوده مهمانان خود را به آنجا دعوت کرده از بودن در این فضا لذت ببرید. کافه دریمر در حوالی خیابان ایرانشهر قرار گرفته و طی مدت زمان کمی می‌توانید خود را به آنجا برسانید.
معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

کافه کتاب دارالخلافه


در خیابان حافظ که پا بگذارید با کمی پیاده روی می‌رسید به یکی از اولین کافه کتاب های تهران یعنی کافه کتاب دارالخلافه! این کافه که عمارتی قدیمی در دل کوچه پس کوچه‌ها است گویی که با آرامش پر شده است! درب کوچک آن گواه از پیشینه زیاد ساختمان دارد و پس از وارد شدن به حیاط آن حوض آب و گلدان‌های دور آن نظر شما را به خود جلب می‌کند. ساختمان دو طبقه کافه کتاب دارالخلافه ما را به یاد فیلم‌های قدیمی می‌اندازد و پنجره‌های چوبی آن از گذشته‌های دور بنا روایت می‌کنند. چه بخواهید در حیاط بنشینید و چه در داخل ساختمان پرسنل کافه به شما کمک می‌کنند تا جایی مناسب پیدا کنید. در داخل ساختمان قاب عکس‌های قدیمی ساکنین این بنا و چراغ‌های نفتی کوچک نظر شما را به خود جلب می‌کنند و وسوسه می‌شوید تا بیشتر در این عمارت ماجراجویی کنید. میز و صندلی‌های چوبی، پرده‌های پارچه‌ای، ساعت قدیمی شماطه‌دار، کمدهای چوبی پر از کتاب و لوسترهای قدیمی همه شما را روزهای پرفراز و نشیب تهران قدیم‌ می‌برد و دل کندن از آنجا را سخت می‌کند. منو کافه کتاب دارلخلافه نیز حسابی مشتری پسند است. انواع خوراکی مانند کشک بادمجان و خوراک لوبیا در آنجا سرو می‌شود که برای نهار و یا عصرانه می‌توانند گزینه خوبی باشند. همچنین انواع قهوه، چای، دمنوش و کیک نیز در کافه کتاب دارالخلافه سرو می‌شود که کیفیت و مزه خوبی دارند. این کافه مانند دیگر کافه کتاب‌ها کتبی مختلف در گنجینه و قفسه‌های خود دارد که شما را سرگرم می‌کنند و مطالعه‌شان لذت‌بخش است؛ پس از آن‌ها غافل نشوید.

کافه کتاب نزدیک


یکی دیگر از بهترین کافه کتاب های تهران کافه نزدیک است که توسط اقای فرهاد دولت آبادی پسر محمود دولت آبادی مدیریت می‌شود. این کافه دنج در محدوده کریمخان قرار گرفته است و با دسترسی راحت مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. از ویژگی‌های مثبت کافه کتاب نزدیک می‌توان دکوراسیون جذابش اشاره که رنگ‌بندی به خوبی در آن رعایت شده و چشم را نوازش می‌دهد. چترهای بزرگ زردرنگ، میز و صندلی‌های چوبی و گلدان‌های سرسبز همگی باعث شده‌اند تا حس خوبی به افراد القا شوند و دوباره به این کافه زیبا برگردند. گویی زیبایی و آرامش را هردو در هم تنیده‌اند و به این کافه دوخته‌اند. صدای موسیقی آرام، دیوارهای سفید، طرح‌های آجری، هوای تازه و عطر زمین آب‌پاشی شده در کافه کتاب نزدیک روحتان جلا می‌دهد و وسوسه می‌شوید تا دوباره به آنجا بروید. منو کافه کتاب نزدیک نیز خوراکی‌های متنوعی دارد که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به لاته و امریکانو اشاره کرد. همچنین چیز کیک‌ها، کیک هویج و برگرهای کافه کتاب نزدیک نیز محبوبیت خاصی دارند و با مواد باکیفیت درست می‌شوند. این کافه کتاب مانند دیگر کافه‌ها کتب متنوعی در گنجینه خود دارد و تنها کافیست وقت گذاشته و از بین آن‌ها جذاب‌ترین را انتخاب کنید. بی‌تردید مطالعه یک رمان ایرانی و نوشیدن یک فنجان قهوه ترک خستگی روزمره را از تنتان خارج می‌کند و انرژی جدید به شما هدیه می‌دهد.
معرفی بهترین کافه کتاب های تهران برای مطالعه

کافه کتاب نیکو


اگر با خرید بلیط قطار به پایتخت سفر کرده‌اید و قصد دارید در دل شهر تهران خود را به یک عصرانه لذیذ مهمان کنید توصیه ما به شما کافه کتاب نیکو است. این کافه رویایی دو قسمت فضای باز و بسته دارد که با چیدمان سنتی تزئین شده‌اند. در واقع کل بنا ساختمانی قدیمی است که حالا به فضایی پر جنب و جوش برای مطالعه و دورهمی تبدیل شده است. در کافه کتاب نیکو می‌توان ساعت‌ها نشست و کتاب خواند؛ با دوستان به نقد کتاب پرداخت و خوراکی میل کرد. پرسنل این کافه نیز با اخلاق خوب و حرفه‌ای کاری می‌کنند تا از تک تک لحظاتتان در آنجا لذت ببرید. از جمله خوراکی‌هایی که در کافه کتاب نیکو سرو می‌شود می‌توان به املت، فرنی، شیر برنج، قهوه دمی، سوسیس تخم مرغ و صبحانه ایرانی اشاره کرد که همگی پخت همان روز شمرده می‌شوند. ناگفته نماند که منو این کافه بسیار متنوع است و انواع شیک، نوشیدنی‌های سرد، سالاد، پلو، خوراک و صبحانه را ارائه می‌کند و با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید سفارش خود را بیان کنید. همچنین استعمال سیگار در کافه کتاب نیکو آزاد است و در حیاط آن می‌توانید سیگار بکشید. اگر دوست دارید بدانید که آدرس این کافه کجاست باید بگوییم که در ضلع غربی پارک هنرمندان و خیابان ایرانشهر می‌توانید کافه را بیابید.

کلام پایانی
کافه کتاب های تهران کم نیستند و هرکدام دنیایی از آرامش و تجربه را به مشتریانشان هدیه می‌دهند. اگر دوست دارید تا رفتن به هرکدام از آن‌ها را تجربه کنید تنها کافیست با کمی جستجو در گوگل آدرس دقیق آن‌ها را یافته و راهی شوید. فراموش نکنید که سفرمارکت با بخش مقالات گردشگری تلاش می‌کند تا اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهد و رسالت ما تنها رزرو بلیط هواپیما و یا محل اقامت نیست. برای آگاهی در مورد دیگر خدمات ما بد نیست تا در وب سایت سفرمارکت جستجو کرده و با بخش رزرو تور و غیره نیز آشنا شوید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است