search
menu

بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

[ پنهان کردن ]
چگونه بهترین و برترین هتل را در تهران پیدا کنیم؟
هتل پرشین پلازا تهران
هتل تاج محل تهران
هتل اسپیناس بلوار تهران
هتل هما تهران
هتل بین‌المللی رکسان (نووتل سابق) تهران
هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد
هتل پارسیان آزادی تهران
هتل بزرگ فردوسی تهران
هتل آتانا تهران
هتل اسکان الوند تهران
هتل ولیعصر تهران
هتل بزرگ تهران
هتل هویزه تهران
هتل آساره تهران
هتل آپارتمان وزرا تهران
هتل بزرگ ۲ تهران
هتل رمیس تهران
هتل المپیک تهران
هتل حجاب تهران
هتل نیلوفر تهران
هتل سیمرغ تهران
هتل ویستریا تهران
هتل آرامیس تهران
بهترین هتل‌های چهار و پنج ستاره تهراندر این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی شده است تا راهنمای خوبی برای اطلاع از برترین اقامتگاه‌های لوکس و باکیفیت پایتخت برای مسافران باشد. برخی از بهترین هتل‌های ایران در تهران واقع شده و لابی و رستوران آن‌ها، فرصت خوبی برای گذران آخر هفته‌ها، برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها و نشست‌های پرسنل سازمان‌ها و به‌طور کل، تجدید دیدار با دوستان قدیمی در محیطی مدرن و شیک محسوب می‌شود.
ایران، نزدیک به ۲۰۰۰ هتل دارد و درصدی از آن، در تهران واقع شده است. هتل‌های لوکس تهران در محدوده شهرداری مناطق ۱ تا ۳ قرار گرفته و مدرن‌ترین آن‌ها، اسپیناس پالاس سعادت آباد بوده و ۲ هتل روبروی فرودگاه امام نیز در فهرست هتل‌های شیک و بین‌المللی ایران قرار دارد. برخی از هتل‌های تهران مثل هتل لاله و هتل هما، از قدیمی‌ترین هتل‌های بنام کشور است.
اگر شما مخاطب گرامی، تجربه اقامت یک یا چند روز در شماری از هتل‌های لوکس تهران را داشتید و یا قصد اقامت در هتل‌های تهران را دارید، دیدگاه‌ها و نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. یادتان باشد که رزرو آنلاین هتل سفرمارکت پاسخ‌گوی نیازهای اجاره هتل‌ در تهران و مراکز استان‌های کشور است و امکان رزرو بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های ایران را در هر جای کشور و برخی از کشورهای خارجی نیز برای شما فراهم خواهد کرد. با هتل‌گردی مجله اینترنتی سفرمارکت همراه باشید.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

چگونه بهترین و برترین هتل را در تهران پیدا کنیم؟


برای رزرو هتل تهران به موارد زیر دقت کنید:
- اگر قصد رزرو هتل در تهران به منظور اقامت انفرادی دارید، سعی کنید هتل مربوطه به محل کار یا آزمون یا مقصد مورد نظر شما نزدیک باشد یا حتی‌المقدور، دسترسی شما به اتوبوس و مترو آسان باشد.
- لوکس‌ترین هتل‌های تهران در مناطق شمالی پایتخت قرار دارد. اما این به آن معنا نیست که هتل‌هایی که در مناطق مرکزی شهر قرار گرفته، وضعیت مناسبی برای پذیرایی از مهمانان ندارد.
- اگر قصد دارید تا از مقصدهای گردشگری تاریخی و دیدنی پایتخت دیدن کنید، انتخاب هتل‌ها در محدوده شهرداری مناطق ۱۰ تا ۱۳ توصیه می‌شود.
- ازآنجایی‌که بسیاری از کاخ‌ها و موزه‌های بنام ایران نظیر موزه جواهرات ملی، موزه ایران باستان، کاخ گلستان (نگین کاخ‌های ایران)، موزه هنرهای معاصر در مرکز شهر تهران قرار گرفته است، انتخاب اقامتگاه و هتل در حوالی میدان ولیعصر، میدان انقلاب، خیابان ولیعصر، توصیه می‌شود.
- اگر قصد دارید تا مهم‌ترین رویدادهای ورزشی ایران و جهان را به همراه دوستان خود در محیطی شیک و مدرن تماشا کنید، رزرو کافه هتل‌های لوکس تهران را توصیه می‌کنیم که در یک دهه اخیر، با استقبال گسترده ورزش‌دوستان به خصوص فوتبالی‌ها همراه شده است.
- برای رزرو هتل سعی کنید برنامه سفر خود را به درستی تنظیم کرده و از خدمات رزرو هتل و هتل آپارتمان سفرمارکت که قیمت‌های رقابتی را در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید.
- برای اطلاع از شیوه خدمات‌رسانی و پذیرایی و میزبانی هتل‌های تهران از مهمانان سابق خود، به هشتگ و لوکیشن هر هتل در اینستاگرام مراجعه کنید تا در جریان نظرات و دیدگاه‌های مشتریان و مخاطبان سابق هتل از طریق عکس‌ها و ویدیوهایی که منتشر کردند، قرار بگیرید. این یکی از ترفندهای اطلاع از سطح پذیرایی و کیفیت خدمات هتل‌های پایتخت از نقطه نظر مسافران خارجی است.
- جزییاتی از نظرات مسافران هتل‌های ایران را در هشتگ #هتل در اینستاگرام دنبال کنید.
- سایت هتل‌ها را پیش‌ از رزرو کامل مرور کنید تا در جریان خدمات و نوع عملکرد و ساعت تحویل اتاق و ساعت تخلیه قرار بگیرید.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل پرشین پلازا تهران


یکی از شیک‌ترین و مجهزترین هتل‌های تهران است. هتل پرشین پلازا تهران در خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیان شهید دکتر بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی شماره ۴۲ واقع شده است. ساعت تحویل اتاق به مسافر در این هتل، ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ اعلام شده است. از طریق ایستگاه مترو سهروردی می‌توان به راحتی به هتل پرشین پلازا تهران دسترسی داشت.
۱۰۰ اتاق هتل با طرح‌های دو تخته دبل، دو تخته تویین، دو تخته تویین بالکن دار، دو تخته دبل بالکن دار، دبل ویژه، دو تخته ویژه، سه تخته، سه تخته استاندارد، اتاق کانکت فمیلی روم (Connect Family Room) و سوئیت دو خوابه ۳ نفره به مسافران ارائه می‌گردد و قیمت‌های متفاوتی در طول سال دارند.
این هتل دارای امکاناتی چون: پارکینگ، کافی‌شاپ، اینترنت وایرلس، تلویزیون، صندوق امانات، آسانسور، لابی، سالن همایش و سالن بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، مبلمان، مینی بار، ماساژ و Spa، جکوزی، خشک‌شویی، اتاق جلسات، رستوران و تاکسی‌سرویس اختصاصی است.
فاصله هتل پرشین پالاز تهران تا فرودگاه امام خمینی ۴۴ کیلومتر، فرودگاه مهرآباد ۱۲ کیلومتر، ایستگاه راه آهن تهران ۸ کیلومتر، پایانه مسافربری غرب ۹ کیلومتر و ترمینال شرق ۷ کیلومتر است.
لابی زیبای هتل پرشین پلازا تهران با گچ‌بری‌های طلایی و تزیینات هنرمندانه، لوسترهای زیبا، فضایی دل‌انگیز را در معرض دید مسافران قرار داده و دسترسی آسانی به مرکز شهر و مراکز برگزاری کنسرت‌ها و نمایشگاه‌های تهران را برایشان به ارمغان خواهد آورد.
این هتل، سرویس نیم شارژ ورود یا خروج نداشته و در فهرست هتل‌های ۵ ستاره منطقه شمال پایتخت قرار می‌گیرد. هتل پرشین پلازا در محدوده شهرداری منطقه ۷ تهران واقع شده و نزدیک خیابان شریعتی، سیدخندان و خیابان دکتر بهشتی است. در این منطقه، هتل چند ستاره در دسترس نیست و اگر در این محدوده تهران کار دارید، بهترین انتخاب شما پرشین پلازا است.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل تاج محل تهران


از دیگر مقصدهای اقامتی شیک و مجهز تهران، بایستی به هتل تاج محل اشاره کرد. نامش نشان می‌دهد که اتفاقاتی مربوطه به هندوستان و فرهنگ هندی احتمالاً در آنجا منتظر شما خواهد بود. هتل تاج محل نزدیک اتوبان همت است. دسترسی خوبی به نمایشگاه بین‌المللی تهران داشته و می‌توان از طریق بزرگراه‌های تهران، به راحتی به فرودگاه و مراکز خدماتی و صنعتی و تجاری شهر دسترسی داشت.
هتل تاج محل تهران در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، شماره ۲۹ واقع شده است. این اقامتگاه هتل ۵ ستاره تهران است و برخی از گردشگران از رستوران هندی آن صرفاً استفاده می‌کنند. قیمت هر شب اقامت در هتل تاج محل در سال ۱۴۰۱ شمسی را از سفرمارکت جویا شوید.
تاج محل از هتل‌های خوب و شیک تهران محسوب می‌شود و سبک معماری آن، یادآور تاج محل، افتخار معماری هندوستان است. نمای بیرونی هتل در واقع مثل تاج محل، سفید رنگ است و در طراحی دکوارسیون داخلی نیز نشانه‌هایی الهام‌بخش از فرهنگ هند دیده می‌شود. این هتل ۷ طبقه و ۸۰ اتاق دارد. رستوران هندی آن آوازه شهر است و کلکسیونی از امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
واحدهای اقامتی هتل تاج محل، به صورت آپارتمان یک خوابه دو نفره، آپارتمان دو خوابه یک نفره و چهار نفره، آپارتمان Vip و انواع سوئیت‌هاست. خدماتی چون تهویه مطبوع مناسب، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس فرنگی و مایکروفر و ظروف پخت و پز و قهوه ساز در اتاق‌ها در دسترس است. این هتل دارای استخر سرپوشیده و جکوزی و کافی‌شاپ و رستوران و خودپرداز و سالن جلسات و همایش است.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس بلوار تهران


هتل اسپیناس ولیعصر در بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، روبروی بیمارستان ساسان شماره ۱۲۶ واقع شده است. از میدان ولیعصر تا هتل اسپسناس ولیعصر، کم‌تر از ۵ دقیقه پیاده راه است. اسپیناس از هتل‌های ۵ ستاره تهران است و البته واحدهای اقامتی کم‌تری از هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد دارد.
فاصله هتل اسپیناس ولیعصر تا فرودگاه امام خمینی ۴۰ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۸ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن تهران ۵ کیلومتر و تا پایه مسافری غرب نیز ۶ کیلومتر است. هتل پنج ستاره اسپیناس خلیج فارس، مجموعه شیک و مجهزی است و رستوران سنتی و فرنگی دارد. این هتل در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد و از ۲۵۰ اتاق برخوردار است که در ۱۴ طبقه قرار گرفته است. هتل اسپیناس ولیعصر مهمانان بین‌المللی سیاسی و ورزشی و فرهنگی بسیاری دارد و به نظر می‌رسد یکی از بهترین انتخاب‌های اقامتی برای علاقه‌مندان به سکونت در مناطق مرکزی پایتخت باشد.
تلفیقی از معماری سنتی و مدرن را در طراحی دکوراسیون اسپیناس ولیعصر شاهد هستیم. این هتل کادری آموزش‌دیده و حرفه‌ای دارد و صبحانه سلف سرویس آن معروف است. تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ اعلام شده است. اقامت برای کودک زیر ۶ سال رایگان است. ورود زودهنگام به هتل، منجر به شارژ ۵۰ درصد و خروج دیرهنگام نیز شارژ ۵۰ درصد را به همراه دارد.
انواع اتاق‌های این هتل عبارت است از: اتاق دو تخته دبل استاندارد و اتاق دو تخته تویین استاندارد که در طبقات ۳ الی ۱۰ بوده و مشرف به بلوار کشاورز تهران قرار دارند، اتاق دو تخته استاندارد دبل و اتاق دو تخته استاندارد توئین که در طبقه ۳ تا ۱۰ قرار دارد، اتاق دو تخته تویین استاندارد و اتاق دو تخته استاندارد دبل که مشرف به بلوار کشاورز تهران است.
این هتل خدماتی چون: تلویزیون، رستوران، اینترنت، روزنامه رایگان، اتاق جلسات، سالن همایش، صندوق امانات، خشک‌شویی، مبلمان، رستوران سنتی، سالن بدن‌سازی، استخر، جکوزی، مینی بار، سرویس فرهنگی و پارکینگ و ATM را به مهمانان خود عرضه می‌دارد.
اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، ایستگاه مترو ولیعصر و ایستگاه مترو هفت تیر (خط ۱)، نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به این مقصد اقامتی شیک و مجهز مرکز پایتخت است و به بهترین گالری‌ها و موزه‌ها و کاخ‌ها و مراکز گردشگری و خرید و شکم‌گردی تهران نزدیک است. این هتل دسترسی خوبی برای شما به چهار راه استانبول و میدان فردوسی و میدان ونک و میدان انقلاب و میدان آزادی فراهم می‌کند.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل هما تهران


از دیگر هتل‌های لوکس و شیک تهران، هتل هما است که هتلی ۵ ستاره در خیابان شهید خدامی است. هتل هما در خیابان ولیعصر، بالای میدان ونک واقع شده و از هتل‌های نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی پایتخت است. ساعت ورود ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ اعلام شده است.
هتل هما، دسترسی خوبی به شمال و جنوب شهر دارد و خدماتی عالی را به میهمانان ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی هتل از نظر دسترسی به شهر عالی است و رستوران و هم‌چنین فضای محوطه استخر سرباز هتل برای قدم زدن عصرگاهی و تجربه‌ لحظاتی ماندگار ایده‌آل است.
این هتل در سال ۱۳۵۳ ساخته شد و نام پیشین آن نیز هتل شرایتون است. صبحانه‌های معروفی دارد و لابی آن نیز معمولاً پاتوق جوانان و هنرمندان و فعالان تجاری و سیاسی برای گپ و گفت‌های کوتاه در محیطی شیک و مجهز است. رستوران روباز دلفین یا رستوران هما کلاس، کلکسیونی از غذاهای سنتی و فرنگی را سرو می‌کند.
هتل هما، استخر سرپوشیده و جکوزی دارد. سالن بدن‌سازی و سونای خشک و بخار دارد و از زمین تنیس نیز برخوردار است. حمام ترکی آن نیز آوازه خوبی دارد و ترنسفور فرودگاهی هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، بیزینس سنتر، پارکینگ و سالن عروسی مجلل از دیگر خدمات هتل همای تهران است.
هتل هما دارای ۱۷۳ اتاق مجهز با چشم‌انداز عالی به پایتخت است. اتاق‌های دو تخته تویین، دابل، هما کلاس بازسازی شده و سوئیت‌های Royal و Homa Calss از جمله اتاق‌های این اقامتگاه شیک پایتخت است. چیدمان و دکوراسیون داخلی هتل هما، حتماً مورد پسند و نظر مشکل‌پسندهای گرامی قرار خواهد گرفت.
برای خروج دیرهنگام، بایستی ۵۰ درصد شارژ اضافه پرداخت کرد. البته تا ساعت ۱۸ عصر. این هتل فقط کودکان زیر ۳ سال را از پرداخت هزینه معاف کرده است. فاصله هتل هما تا پارک ملت ۲ کیلومتر، تا پارک آب و آتش یا پل طبیعت ۳ کیلومتر و تا باغ ایرانی نیز ۳٫۳ کیلومتر است.

هتل بین‌المللی رکسان (نووتل سابق) تهران


یکی از شیک‌ترین و جدیدترین هتل‌های تهران، هتل رکسان یا همان هتل نووتل سابق است. این هتل روبروی ورودی اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار گرفته و هتل فرودگاهی محسوب می‌شود. آدرس هتل رکسان عبارت است از: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، روبروی ترمینال مسافربری شماره یک.
این هتل شیک و خاص تهران، در سال ۱۳۹۳ توسط مجموعه هتل‌های Accor Hotels فرانسه احداث شد که بیش از ۳۰۰۰ هتل در سراسر جهان دارد. هتل نووتل، برای افرادی که قصد اقامت موقت و کوتاه در تهران یا ایران را دارند، گزینه مناسبی است. مخصوصاً مسافرانی که پرواز نیمه شب یا اول صبح دارند. این هتل ۵ ستاره با سبک معماری و دکوراسیون مدرن و دوست‌داشتنی است و سرآشپزهای حرفه‌ای دارد.
این هتل دارای ۲ رستوران بین‌المللی بنام وادی و Galaxy است و برای افرادی که رژیم گلوتن و دیابت و گیاه‌خواری دارند، منوهای متنوع وسوسه‌انگیزی دارد. این هتل از اینترنت وایرلس، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، خدمات بیدارباش، پارک کودک، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، لابی، ترنسفور فرودگاهی برخوردار است.
هتل بین‌المللی رکسان در ۱۱ طبقه بنا شده است و حدود ۳۰۰ اتاق دارد. هتل اتاق‌های یک تخته، دو تخته سینگل، دو تخته دبل، سوئیت یک خوابه برای ۲ نفر، اتاق کانکت برای ۳ نفر، اتاق کانکت ۴ نفره دارد و خدمات خوبی را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهد. اگر کودک زیر ۶ سال دارید، مهمان هتل هستید. برای ورود زودهنگام از ساعت ۷ صبح و خروج دیرهنگام تا ساعت ۱۸، نیم شارژ پنجاه درصدی دریافت می‌شود.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد


هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد، هتلی ۵ ستاره در شمال تهران است. این هتل در بلوار پیام، میدان بهرود خیابان سی و سوم واقع شده و از بهترین هتل‌های ایران است. لابی شیک و مدرن آن، پاتوق فوتبال دوستان و کافه‌گردهای پایتخت است. فضای هتل لوکیشن برخی از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های شبکه نمایش خانگی نیز بوده است.
این هتل زیبای تهران، با لوسترهای بزرگ و صدای موسیقی آرام‌بخش و چشم‌انداز عالی به تهران، آوازه خاص و عام بوده و ۲۴ طبقه و ۴۰۰ اتاق دارد. اسپیناس پالاس امکان اسکان ۸۰۰ نفر را دارد و یکی از مقرهای اقامتی مسئولان بلندپایه خارجی است که به تهران سفر می‌کنند. انواع اتاق از اتاق دو تخته عادی تا دو تخته رویال و سوئیت Presidential دارد تا اقامتی فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز را برای مسافران پایتخت رقم بزند.
دکوراسیون اتاق‌های هتل اسپناس پالاس سعادت آباد منحصربه‌فرد است و به این دلیل از رقبایش متمایز می‌شود. کیفیت بالای صبحانه و خدمات رستوران این هتل با نظرات مثبت مسافران در اینستاگرام هتل همراه شده است. هتل امکانات پیشرفته خوبی داشته و پارکینگ مجهز دارد. اسپیناس پالاس رستوران‌های لوکس و هم‌چنین سالن همایش و کنسرت معروفی دارد. هر اتاق سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت و شبکه ماهواره‌ای خبری دارد.
سالن ورزشی، سونا و جکوزی و سالن بدن‌سازی و خدمات خشک‌شویی و اجاره اتومبیل از خدمات هتل است. رستوران ایرانی لاتون از جمله رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد است. این هتل ۴۰ اتاق کار و ۱۴ سالن با ظرفیت‌های مختلف در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها و مؤسسات برای برگزاری نشست‌های آموزشی و توجیهی و کارگاهی دارد.
هتل اسپیناس سعادت آباد دارای اتاق‌هایی چون دو تخته عادی، دو تخته عادی تویین، دو تخته رویال، دو تخته دبل طبقات بالا Ef، دو تخته رویال، سوئیت Junior دو نفره، سوئیت Royal دو نفره، سوئیت پرزیدنتال بوده که هر یک دارای قهوه ساز و سرویس فرهنگی و وان در برخی اتاق‌ها و صندوق امانات و اینترنت و اتو و غیره است.
فاصله هتل تا برج میلاد تهران ۱۲ کیلومتر، مرکز خرید رویال ۵ کیلومتر، مرکز خرید میلاد نور ۵ کیلومتر، مجموعه بام تهران یا توچال ۱۲ کیلومتر و مجموعه سعدآباد ۱۲ کیلومتر است. خروج دیرهنگام از هتل تا ساعت ۱۸، مشمول ۵۰ درصد شارژ است.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل پارسیان آزادی تهران


از دیگر هتل‌های شیک و مدرن تهران، هتل پارسیان آزادی است که هتلی ۵ ستاره و نزدیک نمایشگاه بین‌المللی تهران است. هتل پارسیان آزادی در اتوبان دکتر چمران، تقاطع یادگار امام واقع شده و دسترسی خوبی به مناطق شمالی و مرکزی پایتخت دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نیز ایستگاه تجریش در خط ۱ است. البته از ایستگاه مترو صنعت نیز می‌توان رهسپار هتل پارسیان آزادی تهران شد.
هتل پارسیان آزادی تهران از مجموعه اقامتگاه‌های شرکت پارسیان بوده و سابقه ساخت هتل به سال ۱۳۵۶ بازمی‌گردد. این هتل در سال ۱۳۸۶ بازسازی شد و امکاناتی مثل سیستم یکپارچه مدیریت ساختمان بدان افزوده گشت. پارسیان آزادی هتلی دوستدار محیط‌زیست بوده و برای شکم‌گردی و کافه‌گردی و لابی‌گری هم گزینه خوبی برای لاکچری‌گردها و مشکل‌پسندهای تهرانی است. لابی لانژ نیلو هتل پارسیان آزادی، در برنامه فودبلاگرها قرار دارد.
این هتل لوکس و شیک، بیش از ۴۵۰ واحد اقامتی دارد و انواع اتاق و سوئیت را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق یک تخته، دو تخته تویین، دابل، سوئیت‌های جونیور و رویال و پرزیدنتال و دوبلکس داشته و برای اقامت‌های انفرادی نیز گزینه سوئیت یک نفره دارد.
اگر خواهان اقامتی ارزان هستید، اتاق‌های تک نفره گزینه خوبی است. این هتل دارای لباسشویی، جکوزی، استخر سرپوشیده، اینترنت، قهوه ساز در اتاق‌ها بوده و از پرسنل آموزش‌دیده برخوردار است. در هتل پارسیان آزادی، تخلیه اتاق ساعت ۱۲ و ساعت تحویل نیز ۱۴ است. کودکان زیر ۳ سال نیز مهمان هتل هستند و برای ورود زودهنگام بایستی ۵۰ درصد شارژ پرداخت شود.
فاصله هتل پارسیان آزادی تا فرودگاه امام خمینی، ۴۷ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۱۳ کیلومتر، ایستگاه راه آهن ۱۴ کیلومتر، پایانه مسافربری غرب ۱۰ کیلومتر و ترمینال شرق نیز ۱۳ کیلومتر است. قیمت هر شب اقامت در اتاق‌های هتل پارسیان آزادی تهران از اقامت در هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد یا هتل رکسان کم‌تر است.

هتل بزرگ فردوسی تهران


هتل بزرگ فردوسی تهران دیگر اقامتگاه شیک تهران است که هتلی ۴ ستاره در مرکز شهر محسوب می‌شود. هتل بزرگ فردوسی در نشانی: بالای میدان امام خمینی، خیابان فروغی، شماره بیست و چهارم واقع شده و از هتل‌‌های نزدیک مقصدهای گردشگری مهم پایتخت مثل کاخ گلستان و موزه ایران باستان و موزه هنرهای معاصر و آبگینه و جواهرات ملی و دروازه تهران به شمار می‌رود.
هتل بزرگ فردوسی تهران، هتلی است بین‌المللی که در سال ۱۳۶۰ ساخته شد و ۶ طبقه داشته و ۲۲۲ اتاق دارد. چیدمان این هتل الهامی از فرهنگ و هنر ایرانی بوده و چون در بافت تاریخی پایتخت قرار دارد، انتخاب گردشگران بین‌المللی و هنردوستان تهرانی است.
کیفیت امکانات این هتل در حد یک هتل چهار ستاره خوب است. خدمات خشک‌شویی، سالن همایش، آرایشگاه، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، تاکسی، جکوزی، تهویه مطبوع، سونا بخار و خشک و سالن صبحانه خوری و بوفه و کافه و فست فود و سالن بدن‌سازی از جمله امکانات عمومی هتل است.
اتاق‌های هتل فردوسی به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته است و اتاق‌های Vip هم در میان آن‌ها وجود دارد. ساعت تحویل و تخلیه نیز در ساعت ۱۴ است.
فاصله هتل بزرگ فردوسی تا فرودگاه امام خمینی ۳۹ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۹ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن ۳ کیلومتر، تا پایانه مسافربری غرب ۷ کیلومتر و تا ترمینال شرق نیز ۹ کیلومتر است. ایستگاه مترو امام خمینی واقع در خط ۱ مترو تهران، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی تهران است و دسترسی خوبی این هتل به مناطق مختلف شهر دارد.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل آتانا تهران


هتل آتانا تهران از جمله هتل‌های ۴ ستاره در مناطق مرکزی پایتخت بوده و در آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی غربی شماره ۴۰۱ واقع شده است. هتل آتانا تهران در سال ۱۳۹۸ در یکی از مرکزی‌تری نقاط پایتخت تأسیس شد و ۱۴ طبقه دارد.
هتل آتانا از جدیدترین هتل‌های پایتخت است و ۸۵ اتاق دارد. امکان اقامت ساعتی و روزانه در هتل تانا وجود دارد. شما می‌توانید اقامتی ۸ ساعته در هتل داشته باشید. اتاق‌های هتل تانا، یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته تویین، یک تخته CF رو به بلوار، یک تخته EF مشرف به بلوار، دو تخته تویین CF مشرف به بلوار و دو تخته دابل کینگ گاردن بالکنی و سوئیت یک خوابه دو تخته کینگ گاردن بالکنی هم دارد.
قیمت اجاره اتاق‌های این اقامتگاه مرکزی پایتخت، متوسط رو به بالا بوده و از بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره تهران کم‌تر است. اقامت کودک زیر ۲ سال در این هتل رایگان بوده و چون نزدیک مقصدهای گردشگری و فرهنگی و هنری و آموزشی مهم شهر است، برای افرادی که خواهان شرکت در آزمون سراسری و آزمون‌های بین‌المللی زبان و شرکت در کنفرانس و همایش و کارگاه آموزشی هستند، گزینه خوبی است.
فاصله هتل آتانا تا فرودگاه امام خمینی ۴۰ کیلومتر، فرودگاه مهرآباد ۸ کیلومتر، ایستگاه راه آهن ۵ کیلومتر، پایانه مسافربری غرب ۶ کیلومتر، ترمینال شرق ۱۰ کیلومتر و ترمینال جنوب نیز ۶ کیلومتر است. هر جای تهران که باشید، با ورود به یکی از ایستگاه‌های مترو پایتخت می‌توانید خود را به ایستگاه طالقانی در خط ۱ مترو تهران رسانده و پیاده به سمت هتل آتانا بروید.
امکانات هتل عبارت‌اند از: تهویه مطبوع، روم سرویس، نمازخانه، سرویس فرنگی، سالن همایش، ماساژ، تلویزیون، اینترنت، پارکینگ، مبلمان، کافی‌شاپ، سالن بدن‌سازی، تلویزیون، آسانسور، مینی بار، صندوق امانات، رستوران، خشک‌شویی، حمام و استخر سرپوشیده و جکوزی و حمام ترکی.
دقت داشته باشید که با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل آتانا تهران به میدان ولیعصر می‌رسید و به رستوران و کافه‌ها و مراکز خرید بسیاری دسترسی خواهید داشت. موزه فرش ایران و پارک لاله هم در ۱٫۵ کیلومتری هتل قرار دارند و برای قدم زدن در هوای آزاد گزینه‌ای مطلوبی به نظر می‌رسد. از هتل آتانا تهران با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به تئاتر شهر و پارک دانشجو می‌توانید بروید یا در سینما فلسطین که نزدیک به هتل قرار دارد، به تماشای یک فیلم بنشینید.

هتل اسکان الوند تهران


هتل اسکان الوند تهران از دیگر هتل‌های ۴ ستاره پایتخت بوده که در نشانی: میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند، خیابان دوستی، نبش خیابان اهورامزدا واقع شده است. ساعت ورود ۱۴ و ساعت خروج نیز ۱۲ است. هتل اسکان الوند تهران دومین مجموعه از هتل های اسکان است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. دسترسی عالی به نمایشگاه بین‌المللی و پارک آب و آتش و پل طبیعت داشته و پرسنل آموزش‌دیده دارد.
امکاناتی نظیر صبحانه، اینترنت وایرلس، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، رستوران کنتیننتال، موسیقی زنده، رستوران ایرانی، سالن اجتماعات، سیستم‌های صوتی و تصویری مدرن، کافه و کافه بیلیارد و ماساژ دارد. به این‌ها بایستی خدماتی چون: اتاق ماساژ با ماساژ ریلکسی و وسایل بدن‌سازی و نمازخانه و خدمات کفاشی و آرایشگری و تاکسی‌سرویس و خدمات خانه‌داری و بیدارباش هم اضافه کرد.
واحدهای اقامتی هتل اسکان الوند شامل: اتاق سینگل، دابل، تریپل، کینگ، سوئیت با خدماتی مثل آباژور و میز و تلویزیون و آب رایگان و روم سرویس و یخچال و چای‌ساز و کمد لباس و صندوق امانات و امکان شارژ وسایل الکترونیکی می‌شود.
در هتل اسکان الوند تهران ساعت تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه نیز ساعت ۱۲ است. اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در هتل اسکان الوند تهران نیز رایگان بوده و درصد نیم شارژ ورود و خروج هتل اسکان تهران نیز ۵۰ درصد اعلام شده است.
فاصله فرودگاه امام خمینی تا هتل اسکان الوند ۴۴ کیلومتر، فاصله فرودگاه مهرآباد تا هتل اسکان الوند ۱۰ کیلومتر، فاصله ایستگاه راه آهن تهران تا هتل اسکان الوند ۹ کیلومتر، فاصله پایانه مسافربری غرب تا هتل اسکان الوند ۹ کیلومتر و فاصله ترمینال شرق تا هتل اسکان الوند نیز کم‌تر از ۹ کیلومتر است. اگر قصد دارید با قطار، رهسپار تهران شوید، از خدمات خرید اینترنتی بلیط قطار سفرمارکت استفاده کنید.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل ولیعصر تهران


از هتل‌های ۳ ستاره تهران است و از همه هتل‌هایی که در بالا معرفی کردیم در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت ارزان‌تر است. هتل ولیعصر تهران در نشانی میدان ولیعصر، نبش کوی غزایی عتیق شماره ۱۷۱۶ واقع شده است. نه‌تنها امکانات مناسبی دارد بلکه موقعیت خیلی خوبی در مرکز شهر دارد و برای دانشجویان و دانش‌آموزان و متقاضیان شرکت در کنفرانس و همایش و کارگاه‌ها و رقابت‌های ورزشی تهران، گزینه خوبی برای اسکان است.
هتل ولیعصر هتلی لوکس در ساختمانی ۷ طبقه با ۵۶ واحد است که در طرح‌های اقامتی دو تخته تویین، دو تخته دابل، سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار نفره به خریداران بلیط هواپیما تهران ارائه می‌شود. برای دسترسی به هتل ولیعصر می‌توانید از ایستگاه میدان ولیعصر استفاده کنید. اتوبوس‌های BRT تهران نیز در میدان ولیعصر توقف دارند.
فاصله هتل ولیعصر تهران تا فرودگاه امام خمینی ۴۱ کیلومتر، فاصله هتل ولیعصر تهران تا فرودگاه مهرآباد ۸ کیلومتر، فاصله هتل ولیعصر تهران تا ایستگاه راه آهن تهران ۶ کیلومتر، فاصله هتل ولیعصر تهران تا پایانه مسافربری غرب نیز ۶ کیلومتر و تا ترمینال شرق ۱۰ کیلومتر، تا ترمینال جنوب ۷ کیلومتر و تا ترمینال بیهقی نیز ۲ کیلومتر است.
دقت کنید که هتل ولیعصر تهران در خیابان ولیعصر و در چند متری میدان ولیعصر قرار دارد. با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل ولیعصر تهران به خیابان‌های قدیمی مانند سی تیر و لاله زار خواهید رسید. این ۲ نقطه از مکان‌های دیدنی و قدیمی تهران هستند و شماری از موزه‌های تهران را در خود جای داده‌اند.
شماری از مراکز خرید مانند مرکز خرید پردیس، مرکز خرید اهدا و مرکز تجارت ایرانیان به هتل نزدیک هستند. سینما آفریقا، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر و تئاتر شهر گزینه‌های خوبی برای تفریح در مرکز شهر هستند و فاصله خوبی با خانه هنرمندان ایران نیز دارد.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل بزرگ تهران


از جمله هتل‌های مرکز شهر پایتخت، همین هتل بزرگ تهران است. هتل بزرگ تهران در خیابان ولیعصر واقع در تقاطع خیابان مطهری قرار گرفته است. این هتل دسترسی عالی به مرکز شهر دارد و سر خیابان مطهری از سمت ولیعصر است. ایستگاه BRT طالقانی نیز روبروی هتل قرار دارد.
هتل بزرگ تهران در سال ۱۳۵۶ ساخته شد و شعبه دوم آن در خیابان کریمخان قرار دارد. این هتل یکی از بهترین سالن‌های تشریفات تهران را در خود جای داده است و مشتری‌های ثابت و قدیمی بسیاری دارد. اگر قصد تردد در مناطق مرکزی تهران را دارید، اقامت در هتل بزرگ تهران، دسترسی شما را با وسایل حمل‌ونقل عمومی به مقصدهای گردشگری و تجاری و اداری عمده شهر تسهیل می‌کند.
هتل بزرگ تهران، مجموعه‌ای از امکانات رفاهی شامل: سونا خشک و بخار، استخر سرپوشیده، جکوزی، اتاق جلسات، بیزینس سنتر، پارکینگ در هتل، پارکینگ اطراف هتل، تاکسی‌سرویس، ترانسفور فرودگاهی، رستوران و کاه و غرفه صنایع‌دستی و سالن بدن‌سازی و سالن جشن و عروسی و همایش را در اختیار مهمانان مقیم و سایر مشتریان قرار داده است.
توجه داشته باشید که اتاق‌های طبقات بالایی هتل بزرگ تهران، مشرف به خیابان ولیعصر و خیابان مطهری است و چشم‌اندازهایی که هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد یا هتل هما تهران در اختیار مسافر قرار می‌دهد، تهی است. اتاق‌های مجموعه به صورت: دو تخته لوکس، یک تخته لوکس، یک تخته کینگ، یک تخته کوئین، دو تخته لوکس، سوئیت دو نفره است.
همه اتاق‌های هتل بزرگ تهران مجهز به اینترنت و ال سی دی و وای فای و بالکن و حمام و دوش و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و صندوق امانات و سرویس فرهنگی و سشوار و فن کوئل و میز آرایش و میز کار و کتری و یخچال است. تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه نیز ساعت ۱۲ انجام می‌شود. دقت کنید که اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان است.
اگر کودک بین ۳ تا ۷ سال دارید، نرخ اقامت هر شب، با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد شد. برای ورود زودهنگام از ساعت ۷ صبح و برای خروج دیرهنگام تا ساعت ۱۹، مجبور به پرداخت ۵۰ درصد هزینه هر شب اقامت در اتاق هستید.
هتل بزرگ تهران به برخی از کافه‌ها و رستوران‌های مطرح تهران نزدیک است و این امکان خوبی برای استفاده از مقصدهای شکم‌گردی پایتخت برای تهران‌گردهای غیرمقیم خواهد بود.
فاصله هتل بزرگ تهران تا فرودگاه امام خمینی ۴۲ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۹ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌ آهن ۷ کیلومتر و تا پایانه مسافربری غرب نیز ۷ کیلومتر است. هتل بزرگ تهران تا ترمینال شرق حدود ۹ کیلومتر فاصله دارد.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل هویزه تهران


هتل هویزه تهران، از هتل‌های قدیمی ۴ ستاره پایتخت است. نزدیک هتل بزرگ تهران واقع شده و از جمله اقامتگاه‌های معروف واقع در خیابان طالقانی به شمار می‌رود. این هتل پاتوق اجلاس‌ها و نشست‌ها و برخی از کارگاه‌های مراکز دولتی و خصوصی شهر است و در تقاطع نجات اللهی (پایتخت صنایع‌دستی تهران) قرار دارد. پلاک ۱۱۵ خیابان طالقانی، مربوط به هتل هویزه تهران است.
مانند هتل استقلال و هتل هما و هتل پارسیان، هتل هویزه تهران نیز از هتل‌های قدیمی پایتخت بوده و سال ۱۳۵۲ تأسیس گردیده است. این هتل قدمتی طولانی دارد و به تازگی و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده است. هتل هویزه تهران دسترسی عالی به خطوط مترو و BRT دارد و موقعیت جغرافیایی آن سبب شده تا برای دانش‌آموزان و دانشجویان و هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها و همایش‌ها و رقابت‌های ورزشی تهران گزینه بسیار مناسبی محسوب شود.
از مزیت‌های هتل هویزه تهران، پرسنل آموزش‌دیده، کادری حرفه‌ای و قیمت مناسب به نسبت هتل‌های ۵ ستاره شمال پایتخت است. رستوران‌های این هتل غذای فرنگی و سنتی سرو کرده و سرآشپز هتل هویزه، با استقبال کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز همراه شده و به نظر می‌رسد که محیط خوبی برای اقامت یک یا چند روزه در تهران است.
۱۰۰ دستگاه خودرو در پارکینگ هتل هویزه در خیابان طالقانی که کمبود جا، مشکل مسافران است، فراهم گردیده و ۴ سالن همایش برای رفاه میهمانان تعبیه شده است. سونا خشک و بخار و جکوزی و استخر نیز از جمله خدمات رفاهی هتل برای پذیرایی از مهمانان است.
این هتل دارای ۱۳۶ اتاق است که در ۱۲ طبقه به مسافران گرامی خدمات می‌دهند. واحدها دارای یخچال و سرویس فرنگی و ظروف پخت و پز و کتری برقی و وای فای و سشوار و تجهیزات سرمایش و گرمایش و تلویزیون ال سی دی و وان و صندوق امانات است. اتاق‌های هتل هویزه تهران به صورت یک تخته VIP، دو تخته VIP و سوئیت رویال دو نفره و سه تخته VIP است.
تحویل اتاق در هتل هویزه تهران ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ است. دیرکرد یا زودکرد شما مشمول ۵۰ درصد پرداخت هزینه به ازای هر شب اقامت است. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در هتل هویزه تهران رایگان است. اگر این منطقه شهر هستید، می‌توانید از رستوران هتل هویزه در ایام ماه رمضان نیز استفاده کنید.
فاصله هتل هویزه تهران تا فرودگاه امام خمینی ۴۰ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۹ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن تهران ۵ کیلومتر، تا پایانه مسافربری غرب ۷ کیلومتر، تا ترمینال شرق ۹ کیلومتر و تا ترمینال جنوب نیز ۶ کیلومتر است. خانه هنرمندان تهران بهترین مقصد گالری گردی پایتخت در نزدیکی هتل هویزه قرار دارد.
خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان به منظور سفر اقتصادی به تهران و اقامت در این سکونت‌گاه‌های شیک پایتخت را توصیه می‌کنیم.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل آساره تهران


هتل آساره تهران از هتل‌های ۴ ستاره پایتخت است. آدرس هتل آساره: خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، روبروی دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع شماره اول است. این اقامتگاه از جمله هتل‌های چند ستاره در خیابان آزادی بوده که در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده است. یعنی هتلی تازه‌ساز است. چون مرکز شهر است، دسترسی عالی به نقاط مرکزی پایتخت دارد و برای افرادی که خواهان بازدید شرکت‌ها و کارخانجات واقع در جاده مخصوص کرج هستند، انتخابی عالی با قیمت مناسب به شمار می‌رود. اگر قصد شرکت در مجامع شرکت‌های بورسی که در مناطق مرکزی شهر قرار دارند را داشته باشید، این هتل گزینه اقامتی مناسبی برای شما خواهد بود.
هتل آساره تهران دسترسی خوبی به موزه آبگینه و عمارت مسعودیه و موزه ایران باستان و موزه جواهرات ملی در خیابان فردوسی دارد. رستوران هتل ساره تهران، فضای بازی دارد و غذاهای سنتی و فرنگی سرو می‌کند. سالن جلسات و همایش نیز دارد و مجموعه ورزشی شیک و مجهزی را نیز در اختیار مسافران خود قرار داده است.
هتل آساره تهران دارای ۵۸ باب اتاق به صورت دو تخته، یک تخته، سرویس اضافه، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت دو خوابه دو نفره و امکاناتی چون وای فای، تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، حمام، روزنامه، سرویس ایرانی و فرنگی، سشوار، صندوق امانات و یخچال و اتو و میز اتو و کتری برقی و غیره است.
ساعت تحویل اتاق در هتل آساره تهران ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ اعلام شده است. اقامت کودکان زیر ۳ سال در هتل آساره تهران رایگان بوده و هر شب اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال نیز با ۵۰ درصد تخفیف همراه می‌شود. دقت کنید که برای خروج دیرهنگام تا ساعت ۱۸ بایستی ۵۰ درصد شارژ را پرداخت کنید.
فاصله هتل آساره تهران تا فرودگاه امام خمینی ۳۸ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۶ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن ۴ کیلومتر، تا پایانه مسافربری غرب ۴ کیلومتر تا ترمینال شرق ۱۲ کیلومتر و تا ترمینال جنوب نیز ۶ کیلومتر است. لینک نظرات تریپ ادوایزری‌ها درباره هتل آساره تهران برای کسب اطلاعات درباره خدمات و امکاناتش را در نظر داشته باشید.
خرید بلیط هواپیما چارتر سفرمارکت امکانی برای دسترسی به نرخ‌های رقابتی جهت سفری ارزان و آسوده به تهران است.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل آپارتمان وزرا تهران


هتل آپارتمان وزرا تهران در خیابان وزرا، پایین‌تر از بیمارستان گاندی شماره ۱۲۴ قرار دارد. این اقامتگاه هتلی ۳ ستاره بوده و در ۱۲ طبقه با ۲۵ واحد اقامتی شیک و مجهز، پاسخ‌گوی نیازهای اقامتی مسافران پایتخت است. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و مجموعه‌ای تازه ‌تأسیس قلمداد می‌گردد. دکوراسیون داخلی زیبا و رنگارنگ دارد و نزدیک پل طبیعت است. شماری از بیمارستان‌های پایتخت نیز در حوالی هتل آپارتمان وزرا قرار دارد.
به منظور برگزاری جلسات و همایش، سالن این مجموعه گزینه خوبی برای ادارات و مراکز خصوصی است. از جکوزی و سونا خشک و بخار و سالن بدن‌سازی برخوردار است و صبحانه و نمازخانه و کافی‌شاپ و خدمات SPA نیز دارد. کلیه‌ اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای آشپزخانه به امکانات مجهز است که پخت‌وپز را آسان می‌کند.
آپارتمان اکونومی یک خوابه، آپارتمان یک خوابه دو نفره، سوئیت استودیو دو نفره، آپارتمان دو خوابه، چهار نفره با امکاناتی مثل تلویزیون، وای فای، بالکن، حمام، جکوزی، دوش، تجهیزات سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، سشوار، مایکروفر، قهوه ساز، میز آرایش و میز کار و یخچال در دسترس است.
ساعت تحویل اتاق در هتل آپارتمان وزرا ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت کودکان تا ۴ سال نیز رایگان است. اگر خروج دیرهنگام داشته باشید، تا ساعت ۱۸، ۵۰ درصد شارژ خواهید شد.
فاصله هتل آپارتمان وزرا تا فرودگاه امام خمینی ۴۴ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۱۰ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن ۹ کیلومتر، تا پایانه مسافربری غرب ۸ کیلومتر، تا ترمینال شرق ۱۰ کیلومتر و تا ترمینال جنوب نیز ۱۰ کیلومتر است.
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل آپارتمان وزرا تهران نیز ایستگاه مترو شهید حقانی است که می‌توانید با خطی‌های میدان ونک به ابتدای خیابان وزرا آمده و از آنجا نیز دوباره با خطی‌ها، عازم هتل آپارتمان وزرا شوید.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل بزرگ ۲ تهران


هتل بزرگ ۲ تهران هتلی ۴ ستاره است. هتل بزرگ ۲ تهران در خیابان کریم‌خان زند، خیابان نجات الهی، خیابان سپند شرقی شماره بیست و هشتم واقع شده و یکی از هتل‌های خوب و ارزان‌قیمت شهر محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و چیدمانی مدرنی دارد.
چون در خیابان نجات الهی است، دسترسی خوبی به بهترین فروشگاه‌های صنایع‌دستی ۳۱ استان کشور دارد و قنادی معروف دانمارکی و خانه هنرمندان ایران نیز در نزدیکی محل اقامت شما است. رستوران و کافه هتل پاسخ‌گوی نیاز مشتریان است و انواع نوشیدنی و غذای گرم و سرد را سرو می‌کند.
هتل بزرگ ۲ دارای ۸۲ باب اقامتی است که به صورت: دو تخته برای یک نفر، دو تخته دابل و دو تخته تویین و سوئیت پذیرای میهمانان است. همه واحدها دارای امکاناتی چون: اتو، ال سی دی، لباسشویی، اینترنتی وای فای، حمام، دوش، روزنامه، تجهیزات سرمایش و گرمایش و صندوق امانات و ترنسفور فرودگاهی است.
در هتل بزرگ ۲ تهران، ساعت تحویل اتاق ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ است. اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در هتل بزرگ ۲ تهران رایگان است و این هتل، نیم شارژ ورود و خروج ندارد. ایستگاه مترو هفتم تیر و طالقانی، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل بزرگ ۲ تهران در خط ۱ است.
فاصله هتل بزرگ ۲ تهران تا فرودگاه امام خمینی ۴۱ کیلومتر، فرودگاه مهرآباد ۹ کیلومتر، ایستگاه راه‌آهن ۶ کیلومتر، پایانه مسافربری غرب ۷ کیلومتر، ترمینال شرق ۹ کیلومتر و ترمینال جنوب ۷ کیلومتر است. هتل بزرگ ۲ تهران تا ترمینال بیهقی نیز ۲ کیلومتر و پارک سوار پونک نیز ۹ کیلومتر فاصله دارد.

هتل رمیس تهران


هتل رمیس هتلی است که در کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱ واقع شده است. نام سابق این هتل Ibis بوده و هتلی ۴ ستاره محسوب می‌شود. هتل رمیس فاصله ۲۸۰ متری با فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دارد و فاصله‌اش با فرودگاه مهرآباد نیز ۳۴ کیلومتر است.
فاصله هتل رمیس با ایستگاه راه‌آهن تهران نیز ۳۵ کیلومتر، پایانه مسافربری غرب ۳۶ کیلومتر، ترمینال شرق ۴۸ کیلومتر و ترمینال جنوب نیز ۳۵ کیلومتر است. فاصله هتل رمیس تا پارک سوار پونک ۴۲ کیلومتر، برج میلاد تهران ۴۲ کیلومتر و بازار تهران نیز ۳۸ کیلومتر است.
این هتل تازه‌ساز است و در سال ۱۳۹۳ بازگشایی شد. یکی از شعب هتل‌های زنجیره‌ای آکور فرانسه است و ۱۱ طبقه و ۱۹۶ اتاق دارد. ترنسفور از فرودگاه به هتل و بالعکس، وای فای، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار و سالن بدن‌سازی و کافه و نمازخانه و صندوق امانات در لابی و صرافی و خودپرداز از جمله امکانات هتل است.
هتل رمیس تهران منوی رنگارنگی از غذاهای ایرانی و فرنگی دارد که ردپای آن‌ها را در صفحه اینستاگرامی هتل می‌توان مشاهده کرد. این هتل اتاق‌های بزرگ یک تخته و دو تخته دارد و همه مجهز به سرویس فرنگی و سشوار و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و صندوق امانات و وان و میز کار و میز آرایش و یخچال است.
ساعت تحویل و تخلیه اتاق در هتل Ibis ساعت ۱۴ و ۱۲ است و برای ورود زودهنگام به هتل، نیم شارژ دریافت می‌گردد و برای خروج دیرهنگام نیز تا ساعت ۱۸، نیم شارژ تعلق خواهد گرفت. اقامت کودکان تا ۶ سال در هتل نیز رایگان است.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل المپیک تهران


از هتل‌های معروف شیک و مجهز ۴ ستاره پایتخت بوده که در اتوبان تهران کرج، ضلع غربی استادیوم آزادی واقع شده است. این هتل محل اسکان اعضا تیم‌های ملی ورزشی ایرانی و مهمانان خارجی است و برخی از مجامع شرکت‌های بورسی ایران نیز در سالن همایش مجلل آن برگزار می‌شود. برای اقامت در غرب تهران، گزینه خوبی به نظر می‌رسد.
امکانات ورزشی و نزدیکی به استادیوم آزادی و کارخانجات مستقر در جاده مخصوص کرج سبب شده تا هتل المپیک، همواره نظر مشکل‌پسندها را جلب کند. اشراف هتل المپیک به البرز و دریاچه چیتگر و ایران مال، از جمله امتیازات این اقامت‌های ۴ ستاره لوکس است.
این هتل ۲ طبقه داشته و ۱۰۰ اتاق دارد. این هتل از معدود هتل‌های پایتخت است که زمین چمن مصنوعی دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به حمام سنتی، خدمات ماساژ، بدن‌سازی، استخر، سونا خشک و بخار، سفره‌خانه و سالن‌های عروسی و همایش و بیزینس سنتر اشاره کرد. آرایشگاه و غرفه صنایع‌دستی از دیگر امکانات هتل است.
هتل المپیک برای شرکت‌کنندگان در مجامع بورسی و هم‌چنین مهمانان آن‌ها، پارکینگ مسقف و غیر مسقف هم ارائه می‌کند. اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، دو تخته تویین، دو تخته دابل، سوئیت دوبلکس دو نفره، رویال دو نفره از جمله واحدهای این مرکز است. اتاق‌های جداگانه برای مهمانان خارجی از جمله مزیت‌های هتل المپیک است.
فاصله هتل المپیک تهران تا پارک چیتگر و دریاچه خلیج فارس ۶ و ۱۰ کیلومتر، فاصله هتل المپیک تا باغ‌وحش ارم ۱۰ کیلومتر، فاصله هتل المپیک تا شهربازی ارم ۱۱ کیلومتر، فاصله هتل المپیک تا برج و موزه آزادی ۱۰ کیلومتر است.
اقامت کودکان زیر ۳ سال در هتل المپیک رایگان است. ساعت تحویل و تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۴ است.

هتل حجاب تهران


از هتل‌های ۳ ستاره شهر است. در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، نبش کوی پنجم واقع شده و نزدیک مرکز ورزشی حجاب است. حجاب از هتل‌های تازه تأسیس تهران است و در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد. دسترسی به این هتل از طریق ایستگاه مترو میدان ولیعصر امکان‌پذیر است. اگر قصد عزیمت به مراکز اداری و سیاسی پایتخت مثل وزارت کشور را دارید، اقامت در این هتل دسترسی خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد.
این هتل فضای شیکی داشته و قیمت مناسبی نسبت به هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شهر دارد. دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و موقعیت مکانی مناسب، از مزیت‌های اقامت در هتل حجاب تهران است. این هتل دارای ۳۰ اتاق است: دو تخته تویین، دو تخته دابل، چهار تخته که همه دوش و سرویس فرنگی و میز آرایش و وای فای و شوفاژ و میزکار و ال سی دی و یخچال دارد.
در هتل حجاب، ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ۱۲ است. اقامت کودکان زیر ۵ سال نیز رایگان بوده و درصد نیم شارژ ورود و خروج هتل ۵۰ درصد است. برای خروج زودهنگام از ساعت ۶ و خروج دیرهنگام از ساعت ۱۴ شارژ خواهید شد. استفاده از کافه فقط برای مسافران مقیم امکان‌پذیر است.
فاصله هتل حجاب تا فرودگاه امام خمینی ۴۰ کیلومتر، فرودگاه مهرآباد ۷ کیلومتر، ایستگاه راه آهن تهران ۵ کیلومتر، پایانه مسافربری غرب ۵ کیلومتر و ترمینال شرق ۱۱ کیلومتر است.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل نیلوفر تهران


هتل نیلوفر تهران در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، انتهای خیابان فوری شماره ۳ قرار دارد و هتلی ۴ ستاره به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ نیز بازسازی گردید و محیطی شیک و دل‌چسبی دارد. هتل نیلوفر مزین به دکوراسیونی با نقاشی‌های سنتی و خاتم‌کاری است و فاصله مطلوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و به راحتی می‌توان به صورت پیاده به پل طبیعت و از آنجا به باغ کتاب تهران رفت. مترو شهید حقانی نزدیک‌ترین ایستگاه مترو پایتخت در خط ۱ به هتل است.
اگر قصد برگزاری جلسات همایش کوچک برای پرسنل خود یا کارگاه آموزشی در پایتخت را دارید، هتل نیلوفر تهران را توصیه می‌کنیم. این هتل دارای ۷۲ اتاق بوده که به صورت: اتاق دو تخته برای یک نفر، دو تخته دابل، دو تخته تویین، دو تخته دابل وی آی پی، سه تخته، آپارتمان یک خوابه دو تخته لوکس، سوئیت کانکت چهار تخته، سوئیت یک خوابه، دو تخته رویال به شرکت‌کنندگان تور مسافرتی تهران ارائه می‌شوند.
اقامت در هتل نیلوفر، برای کودک زیر ۵ سال رایگان است. درصد نیم شارژ ورود و خروج هتل نیلوفر برای ورود زودهنگام از ساعت ۶ و خروج دیرهنگام تا ساعت ۱۷ نیز ۵۰ درصد است. نرخ مهمان ایرانی و خارجی متفاوت است. فاصله فرودگاه امام خمینی تا هتل نیلوفر ۴۴ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۱۱ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن تهران ۱۰ کیلومتر و تا پایانه مسافربری غرب نیز ۸ کیلومتر است.

هتل سیمرغ تهران


هتل سیمرغ تهران از هتل‌های ۴ ستاره شیک مرکز شهر است. هتل سیمرغ در خیابان ولیعصر، بالای سه راه بهشتی، نرسیده به پارک ساعی، نبش کوی دلبسته قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است و دو ساختمان غربی و شرقی دارد. ۳۰ واحد اقامتی در واحد شرقی و ۶۳ واحد در ساختمان غربی هتل وجود دارد. ایستگاه مترو شهید بهشتی در خط ۱ مترو تهران، نزدیک‌ترین ایستگاه به هتل است.
آرایشگاه، آسانسور، اتاق جلسات، اینترنت رایگان و بیزینس سنتر و خدمات خشک‌شویی، روزنامه، سالن جشن و مراسم و سالن همایش و مجموعه ورزشی و استخر رایگان و پارکینگ از جمله خدمات مجموعه است. رستوران لوکس و باکیفیت این هتل، به نوعی برندش نیز محسوب می‌شود. ساعت تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ است.
اگر خروج مهمان پس از ساعت ۱۴ باشد، برای هر ساعت تأخیر، ۱۰ درصد شارژ می‌شود. اقامت کودکان زیر ۷ سال نیز در هتل رایگان است. فاصله هتل سیمرغ تا فرودگاه امام خمینی ۴۲ کیلومتر، فرودگاه مهرآباد ۱۰ کیلومتر، ایستگاه راه آهن ۸کیلومتر، پایانه مسافربری غرب ۷ کیلومتر، ترمینال شرق ۹ کیلومتر و ترمینال جنوب نیز ۹ کیلومتر است.
از خطوط BRT ولیعصر برای تردد به نقاط دیگر پایتخت، مسافران هتل می‌توانند به راحتی استفاده کنند.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

هتل ویستریا تهران


هتل ویستریا در میدان قدس، خیابان دربند، نبش احمدی زمانی شماره یک واقع شده است و از هتل‌های ۵ ستاره کم‌تر شناخته شده پایتخت به شمار می‌رود. این هتل در یکی از خوش آب ‌و هواترین نقاط شهر ساخته شده و برای عاشقان اسکی و پیاده‌روی در بام تهران و تله‌کابین سواری، انتخاب مناسبی است. برخی از مدرن‌ترین مراکز خرید پایتخت مثل گالریا ولنجک و پالادیوم زعفرانیه در نزدیکی هتل قرار دارند.
کاخ سعدآباد و کاخ نیاوران نیز در نزدیکی هتل است و معماری چشمگیر و دکوراسیون ارزشمندی دارد. هتل ویستریا در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و ۲۰ طبقه است. رستوران رویال و اسکای لانج و روف گاردن این هتل پاتوق لاکچری گردها و کافه‌‌گردهای شهر است.
چشم‌انداز به کوهستان و پایتخت، فرصت اقامتی دل‌چسب را در اختیار مسافران هتل قرار می‌دهد. سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، استخر، سالن بدن‌سازی بخشی از خدمات ورزشی مجموعه است. هتل ویستریا انواع مختلفی اتاق دارد که از آن جمله می‌توان به: اتاق دو نفره لوکس، دو نفره تویین، اتاق کانکت، سوئیت ویستریا، سوئیت رویال اشاره کرد. همه واحدها مجهز به اینترنت و بالکن و میز آرایش و سشوار و میز کار و روزنامه و حمام و سرویس بهداشتی فرنگی است.
در هتل ویستریا، ساعت تخلیه اتاق ساعت ۱۲ و ساعت تحویل نیز ۱۴ است. ورود زودهنگام از ساعت ۷ صبح و خروج دیرهنگام تا ساعت ۱۶ نیز شارژ ۵۰ درصدی اضافه خواهد شد. کودکان زیر ۳ سال نیز اقامت رایگان خواهند داشت.

هتل آرامیس تهران


هتلی ۴ ستاره در خیابان ولیعصر، بالای میدان ولیعصر، نبش کوی دانش کیان شماره ۱۷۵۲ است. آرامیس هتلی بین‌المللی است و در سال ۱۳۹۴ در ۷ طبقه کارش را آغاز کرد. این هتل ۱۳۳ واحد اقامتی داشته و امکانات مدرنی دارد. همچنین دسترسی خوبی به وسایل نقلیه عمومی دارد و از هتل‌های نوساز است.
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل آرامیس تهران نیز ایستگاه مترو ولیعصر است. رستوران زیبایی به نام چاچوق در این هتل وجود دارد که غذاهای گیلانی سرو می‌کند. هتل آرامیس، اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت جونیور ۳ تخته دارد که همگی مجهز به اینترنت و حمام و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خوب و سرویس فرنگی و میز آرایش هستند.
ساعت تحویل اتاق در هتل آرامیس ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ است. این هتل نیم شارژ ۵۰ درصدی دارد که در صورت ورود زودهنگام از ساعت ۷ صبح و خروج دیرهنگام تا ساعت ۱۷ اعمال می‌شود. اقامت کودکان زیر ۷ سال نیز رایگان است.
بهترین هتل های تهران را ببینید: از پارسیان تا اسپیناس پالاس

مخاطب گرامی
اگر قصد سفر و اقامت راحت، ارزان و آسان را در یکی از هتل‌های ایران و جهان دارید، از خدمات رزرواسیون هتل سفرمارکت و خرید بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت استفاده کنید. نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره این واحدهای اقامتی پایتخت از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.
لینک این گفتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به اطلاع دوستان و آشنایان برسانید. مجله گردشگری سفرمارکت را برای اطلاع از بهترین مقصدهای گردشگری و اقامتی ایران و جهان هر روز مطالعه کرده و ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از جوایز دوره‌ای ما بهره‌مند شوید.
با سفرمارکت، ایران‌گردی و جهانگردی آسان و خوشی برای خود و خانواده به ارمغان آورید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است