search
menu

با رستوران معین درباری مشهد بیشتر آشنا شوید

[ پنهان کردن ]
تاریخچه رستوران معین درباری
بخش‌های رستوران معین درباری
تالارهای رستوران معین درباری
ویژگی معماری رستوران معین درباری
پرسنل رستوران معین درباری
منو رستوران معین درباری
در رستوران معین درباری چه غذایی بخوریم؟
بیرون بر رستوران معین درباری
ساعات کاری رستوران معین درباری
آدرس رستوران معین درباری
رستوران‌های مشهد کم نیستند و هرکدام با خدمات ویژه خود، بهترین خوراکی‌ها را تقدیم مشتریانشان می‌کنند. یکی از رستوران‌های محبوب این شهر، معین درباری نام دارد که با سال‌ها سابقه خوشمزه‌ترین غذاها را در اختیار شهروندان مشهدی و حتی مسافران تور مشهد قرار می‌دهد. در این مقاله سعی داریم تا به معرفی رستوران معین درباری مشهد بپردازیم و آن را بیشتر به شما معرفی کنیم.

تاریخچه رستوران معین درباری


این رستوران با چندین دهه فعالیت در شهرک نوفل لوشاتو مشهد واقع شده است و منو آن بسیار متنوع است. مدیریت رستوران معین درباری با آقایان محمد و امید معین درباری است که راه پدرشان را در پیش گرفتند و این رستوران را از او به یادگار برده‌اند. امروزه این رستوران با ایجاد شعبه دوم خود در شاندیز مشهد بیش از پیش به گردشگران سرویس‌دهی می‌کند و طعمی نو را به آن‌ها هدیه می‌دهد. تجربه زیاد در حوزه رستوران‌داری این خانواده باعث شده است تا مشتریان از رستوران معین درباری رضایت زیادی داشته باشند و همواره مهمانی‌های دوستانه خود را در آنجا برگزار کنند.

با رستوران معین درباری مشهد بیشتر آشنا شوید


بخش‌های رستوران معین درباری


شعبه شاندیز رستوران معین درباری شامل دو بخش سنتی و کلاسیک است که به نام‌های آبگینه و آپامه شناخته می‌شوند. همچنین در شعبه نوفل لوشاتو این رستوران یک سالن آینه‌کاری وجود دارد که از زیبایی چیزی کم ندارد. سالن‌های این رستوران در هر دو شعبه براساس معماری بناهای تاریخی ایرانی ساخته شده‌اند. در ساخت این سالن‌ها از باغ مشیرالممالک یزد، ارگ کریمخانی، باغ نارنجستان شیراز، باغ فین و حافظیه شیراز الگوبرداری شده است که حسابی به شکوه بنا افزوده‌اند. به محض ورود به رستوران (در هر دو شعبه) محو زیبایی بنا، حوض‌های پر از آب، گچبری‌ها و نورپردازی سنتی می‌شوید.
طراوت و تازگی در هر دو شعبه حسابی شما را به وجد می‌آورد و خستگی روزانه را از تنتان خارج می‌کند. ناگفته نماند که سالن‌های رستوران معین درباری به صورت اختصاصی نیز آماده پذیرایی از مهمانان و جشن‌های مختلف است و لحظاتی فراموش‌نشدنی را برایشان رقم می‌زند. حجره‌ها نیز از دیگر بخش‌های این رستوران‌اند که ظرفیت پذیرش ۱۰ نفر را دارند و برای استفاده خانواده‌ها گزینه‌ای عالی به شمار می‌آیند. حیاط، نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی نیز از دیگر قسمت‌های رستوران معین درباری است که به خوبی طراحی شده‌اند و نیاز افراد را برطرف می‌نمایند.

با رستوران معین درباری مشهد بیشتر آشنا شوید


تالارهای رستوران معین درباری


این مجموعه شرایطی را مهیا کرده است تا شهروندان مشهدی بتوانند جشن‌های خود را در سالن‌های آن برگزار کنند. دو تالار رستوران معین درباری با معماری سنتی و دلنشین خود فضایی عالی برای مراسم عروسی، ضیافت‌ها، همایش‌ها ولیمه‌ها و غیره ایجاد کرده‌اند که خاطراتی خوش را برای افراد رقم می‌زنند. همچنین تالارهای این رستوران امکاناتی مانند آسانسور مجزای بانوان، اتاق پرو، سفره عقد، نورپردازی، لوازم دی جی، پارکینگ اختصاصی، سالن مجزا بانوان و آقایان دارند که به خوبی طراحی شده‌اند. همچنین پرسنل تالارهای رستوران معین درباری به خوبی در این زمینه آموزش دیده‌اند و از مهمانان پذیرایی به عمل می‌آورند.

ویژگی معماری رستوران معین درباری


در طراحی سالن‌های رستوران از تلفیق هنر و نور استفاده شده است؛ به نحوی که به محض ورود چشمتان را نوازش می‌دهد. سقف‌های سالن‌ها شبیه به گنبد طراحی شده است و با حضور در آنجا حس می‌کنید که در یک بنای تاریخی باشکوه نشسته‌اید. همچنین رنگ دیوارها شما را به یاد دیوارهای خشتی خانه‌های قدیمی می‌اندازد که با فانوس‌های کوچک زینت بخشیده شده‌اند. وجود گل‌های رنگارنگ و حوض پر از آب در حیاط نیز سرزندگی را در شما ایجاد می‌کند و روحتان را جلا می‌بخشد. نقاشی‌های روی سقف نیز جز جدانشدنی جذابیت رستوران معین درباری شمرده می‌شوند که جذابیت خاصی به فضا بخشیده‌اند.
در طراحی سالن‌های این رستوران هم از هنر ایرانی الهام گرفته شده است و هم از نورپردازی دل‌انگیز. به نحوی که آرامش را می‌توان در آنجا حس کرد. اگر قصد دارید تا در شهر مشهد تجربه یک وعده غذای خوش‌طعم در محیطی باصفا را داشته باشید، چه گزینه‌ای بهتر از رستوران معین درباری!

با رستوران معین درباری مشهد بیشتر آشنا شوید

پرسنل رستوران معین درباری


کارکنان رستوران معین درباری همگی پیش از استخدام آموزش می‌بینند و نحوه سرو غذا و برخورد با مهمانان را یاد می‌گیرند. همچنین با ظاهری آراسته به میزبانی مشتریان می‌روند و با رویی باز از آن‌ها استقبال می‌کنند. لذا از حضور در رستوران معین درباری لحظات خوبی برایتان خلق می‌شود؛ چرا که کارکنان آنجا وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

منو رستوران معین درباری


رستوران معین درباری یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که منویی متنوع از غذاهای ایرانی دارد که همگی به صورت روزانه و با بهترین مواد غذایی طبخ می‌شوند. چلو شیشلیک، چلو برگ، چلو ماهیچه، زرشک پلو با مرغ، چلو کباب و غیره از جمله اصلی‌ترین غذاهای منو رستوران معین درباری است که همه روزه سرو می‌شوند. همچنین در کنار غذای خود می‌توانید انواع نوشیدنی مانند دوغ، نوشابه، دلستر و غیره سفارش داده از وعده غذای خود لذت ببرید. همچنین انواع ماست، ترشی، سالاد و غیره در منو رستوران وجود دارد که طعمی عالی دارند.
خوب است بدانید که رستوران معین درباری سینی‌های ۲ نفره و ۳ نفره و ۴ نفره نیز در منو خود گنجانده که بسته به نوع سینی شامل گردن، کوبیده، برنج و غیره است. به همین دلیل اگر به همراه دوستانتان به آنجا می‌روید می‌توانید یک سینی لذیذ سفارش داده و در کنار هم از طعم آن لذت ببرید.

با رستوران معین درباری مشهد بیشتر آشنا شوید

در رستوران معین درباری چه غذایی بخوریم؟


پیشنهاد ما به شما این است که در آنجا حتما طعم خوراک کوبیده را تست کنید. تمام کباب‌های این رستوران با گوشت تازه درست و مواد اولیه آن‌ها به صورت روزانه تهیه می‌شود. به نحوی که در زمان ورود به رستوران بوی خوش کباب هوش از سرتان می‌برد. البته ناگفته نماند که زرشک پلو با مرغ، شیشلیک و خوراک برگ این رستوران نیز طعم و بویی عالی دارند و کاری می‌کنند تا مشتری ثابت آنجا شوید. همچنین می‌توانید در کنار غذایتان یک دوغ سنتی لذیذ سفارش دهید و از طعم سبزیجات آن لذت ببرید.

بیرون بر رستوران معین درباری


اگر ساکن مشهد هستید می‌توانید به صورت تلفنی غذای مورد علاقه‌تان را از رستوران سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. پیک این رستوران به صورت سریع و منظم سفارش‌ها را تحویل مشتریان می‌دهد و شما را راضی نگه می‌دارد. همچنین بسته‌بندی غذاهای بیرون بر رستوران معین درباری به گونه‌ای است که غذا به صورت داغ به دست شما می‌رسد و طعم خود را حفظ می‌کند. لذا لازم نیست نگران سرد شدن غذا پس از تحویل باشید.

ساعات کاری رستوران معین درباری


این رستوران در تمام ایام هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب میزبان افراد است.

آدرس رستوران معین درباری


شعبه مرکزی این رستوران در حاشیه شهرک نوفل لوشاتو بین میدان تلویزیون و میدان پارک قرار گرفته است. همچنین شعبه شاندیز رستوران معین درباری بین امام رضا ۸ و ۱۰ واقع شده است.
اگر مسافر هستید رستوران معین درباری را فراموش نکنید!
اگر با تور مشهد راهی این شهر هستید و یا به صورت انفرادی به آنجا سفر می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک وعده غذایی را در رستوران معین درباری صرف کنید. محیط جذاب، پرسنل حرفه‌ای و غذاهای لذیذ آنجا کاری می‌کنند تا خاطره سفر به مشهد تا سال‌ها در ذهنتان ماندگار شود.

کلام آخر
اگر قصد سفر به مشهد را دارید سفرمارکت در کنار شماست تا با تور مشهد لحظاتی خاطره انگیز را برایتان خلق کند. برای همراه شدن با تور تنها کافیست به بخش رزرو تورهای داخلی در وب سایت سفرمارکت رفته و پس از تعیین تاریخ سفر گزینه‌های موجود را بسنجید. همچنین برای رزرو بلیط قطار و رزرو هتل در مشهد نیز می‌توانید روی کمک سفرمارکت حساب کرده و با پرداخت هزینه‌هایی قابل قبول راهی سفر شوید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است