search
menu

از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟ مقصد سفرهای عاشقانه و دو نفره در زمستان

[ پنهان کردن ]
هدیه خاص برای مخاطب خاص
از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟
از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟
استانبول، ترکیه
دبی، امارات
کیش، ایران
قشم، ایران
پاریس، فرانسه
رم، ایتالیا
بوداپست، مجارستان
مونترال، کانادا
قطار برنینا اکسپرس
بالی، اندونزی
مقاصد سفرهای عاشقانه در زمستان، وجود شما را سراسر آکنده از گرمای عشق و محبت در مناظری رویایی کرده و لحظاتی عاشقانه و فراموش نشدنی را در قلب و خاطر شما حکاکی خواهد کرد. همراه ما باشید تا با برخی از برترین مقاصد سفرهای دو نفره و عاشقانه در زمستان و همزمان با جشن‌های والنتاین و سپندارمذگان آشنا شوید.

هدیه خاص برای مخاطب خاص


تقویم خود را بگشایید و مناسبت های ماه آتی را رصد کنید؛ چه می بینید؟ درست است: اعیاد ولنتاین و سپندارمذگان با فاصله کوتاهی از یکدیگر در شرف فرارسیدن هستند. بی تردید این زمان از سال بهترین وقت برای ابراز محبت به کسانی است که به آن ها عشق می ورزید و قصد دارید از حضور گرمشان در زندگی خود قدردانی کنید. برخی برای گرامیداشت این مناسبت، صرفا به خرید هدایایی نظیر عروسک و شکلات بسنده می کنند و برخی دیگر ایده هایی مبتکرانه برای غافلگیری مخاطب خود ابداع کرده و هدیه ای متفاوت و خاص را به او هدا می کنند. چنانچه شما جزو افراد دسته دوم باشید، ما امسال پیشنهاد جذاب و نابی برای شما داریم: خرید بلیط هواپیما برای مقاصد عاشقانه زمستانی. سفری دو نفره و عاشقانه نه تنها هدیه خاص و ارزشمندی به حساب می آید، بلکه فرصت اهدای هدایای دیگری را در مکانی دل انگیز و عاشقانه برای شما فراهم می سازد.


از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟




از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟


اگر تصمیم خود را گرفتید و قصد دارید در ایام بین عید ولنتاین تا سپندارمذگان راهی سفری عاشقانه شوید، ما در این مطلب برخی از برترین مقاصد سفرهای عاشقانه در زمستان را به شما معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب مقصد سفر خود سردرگم نشوید و در ایام نه چندان خوشایندی که محدودیت های مختلف، فرصت همیشگی سیر و سفر را از ما ربوده است، سهم خود را از سفرهای زمستانی تمام و کمال بستانید. با ما همراه باشید.

استانبول، ترکیه


سفر به استانبول در زمستان، در زمانی که هزینه خرید بلیط هواپیما و اقامت در این شهر دل انگیز به میزان زیادی کاهش میابد، فرصتی است بسیار مناسب برای تجربه سفری دو نفره و تماشای زیبایی های بی حد و حصر استانبول. چرا که در این فصل نه تنها مواهب طبیعی شگفت انگیز استانبول سفیدپوش می شوند و جلوه متفاوت و شگفت انگیزی به خود می گیرند، بلکه از ازدحام و شلوغی این شهر دیدنی کاسته گردیده و فرصت بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری استانبول فراهم می گردد.
بی تردید بازدید از ایاصوفیه زمانی که جامه مرمرین زمستانی به تن کرده و یا کالسکه سواری در جزیره پرینس و در آخر تماشای غروب آفتاب برفراز شاخ طلایی از لذت های توصیف نشدنی است که خاطره آن تا سال های سال در ذهن شما و کسی که دوستش دارید، باقی خواهد ماند. اگر فرصت کافی داشتید حتما خود را به شام لذیذ و مفصلی در برج باشکوه دختر دعوت کنید تا لذت تماشای منظره مسحورکننده دریای مرمره را در حین صرف غذا در این فانوس دریایی باستانی تجربه کنید.

دبی، امارات


شاید تصور کنید دبی شهر پرهزینه ای محسوب می شود، اما حقیقت چیز دیگری است؛ برخلاف تصور گردشگرانی که فکر می کنند دبی صرفا برای اغنیا و افراد متمول طراحی شده، عروس زیبای خلیج فارس با ظاهر مدرن و غلط انداز خود، امکان اقامت با بودجه ای محدود و اقتصادی را نیز برای افراد عادی در هتل های خوب خود فراهم ساخته است. کافی است یکی از ده ها اقامتگاه باکیفیت و ارزان قیمت دبی را برای خود رزرو کرده و بلیط هواپیما ارزان دبی را خریداری کنید تا سفری بیادماندنی را به این شهر مدرن و تماشایی آغاز کنید. گفتنی است که آب و هوای دبی در فصل زمستان بسیار عالی بوده و برای گشت و گذار و انجام فعالیت های فضای باز بسیار مناسب است. اما چیزی که موجب شده ما از این شهر در فهرست مقاصد سفرهای عاشقانه در زمستان یاد کنیم، وجود جاذبه های گردشگری دلفریب و رمانتیک این شهر است.
باغ گل معجزه دبی با بیش از ۴۰ میلیون گل رنگارنگ در انتظار شماست تا منظره شگفت آوری از طبیعت دبی را پیش چشمان شما نمایان سازد. چادرزنی در کوه های هاتا و آرمیدن زیر سقف آسمان کویر، طبیعت گردی در کوه های جبل الجیس، تماشای مسابقات اسب دوانی و شترسواری، بالن سواری و تماشای دبی از منظره ای خارق العاده، سرسره سواری در پارک آبی وایلد وادی و آرمیدن در ساحل زرین و خوش منظره جمیرا از تفریحاتی است که می توانید در سفر دو نفره به این شهر دیدنی تجربه کنید.
از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟ مقصد سفرهای عاشقانه و دو نفره در زمستان

کیش، ایران


جزیره زیبای کیش با دمای هوایی بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد در فصل زمستان، از معدود مناطق کشورمان است که در سردترین فصل سال نیز آب و هوایی معتدل دارد و با طبیعت دلفریب و مسحورکننده خود بهترین مکان برای شیفتگان طبیعت و افرادی است که دوست دارند در چله زمستان نیز روی شن های ساحل بیارامند و آفتاب گرم تابستان را در آغوش کشند. خوب است بدانید که این جزیره برای زوج های جوانی که قصد دارند ماه عسل خود را در آن اقامت کنند، تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته و امکان ثبت لحظاتی ماندگار را در کشور خودمان و با کمترین هزینه فراهم کرده است. از انجام تفریحات هیجان انگیز آبی نظیر جت اسکی، کریزی بوت، پاراسل سواری، بانانا سواری، فلای برد و غواصی گرفته تا فعالیت های مفرح ساده و رایگانی نظیر پیاده روی روی شن های ساحل خلیج فارس، تماشای طبیعت شگفت انگیز جزیره از نمایی دل انگیز، گشت زنی در بازارهای دیدنی و غوطه ور شدن در قایقی با فضایی رمانتیک در میان آب های نیلگون خلیج فارس، گزینه های تفریحی و شگفت انگیز فراوانی در این جزیره پیش روی شما خواهد بود.
از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟ مقصد سفرهای عاشقانه و دو نفره در زمستان

قشم، ایران


چنانچه در پی مکانی برای فرار از فصل زمستان می گردید، نیازی نیست هزینه زیادی بابت خرید بلیط هواپیما مقاصد خارجی بپردازید. جزیره خوش آب و هوای قشم نه تنها با آب و هوای بهاری و دلپذیر خود، شما را از گزند سرمای سوزان زمستان در امان نگه می دارد، بلکه با مراکز تفریحی فراوان و مواهب طبیعی بی شمار خود لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان می آورد. همانند جزیره کیش، در قشم نیز می توانید گستره وسیعی از تفریحات مهیج آبی را تجربه کنید و از مزایای اقامت در شهری ساحلی بهره مند گردید. همچنین در صورت تمایل می توانید از جزایری نظیر جزیره هنگام، جزیره لارک و جزیره هرمز که در فاصله اندکی از قشم واقع شده اند، با پرداخت اندک هزینه ای بازدید کنید و به تماشای طبیعت دل انگیز و زیبای کشورمان بنشینید.

پاریس، فرانسه


هنوز اینترنت نتوانسته به طور قطع بیان کند که کدامیک از شهرهای رم و پاریس، برترین مقصد برای سفرهای عاشقانه به حساب می آیند. اگر رم شهر عشاق باشد، بی تردید پاریس شهر عشق است. اگر دوست دارید تعطیلاتی عاشقانه را سپری کنید، رم برای شما ساخته شده است، اما چنانچه دوست دارید لحظاتی عاشقانه را در ذهن خود جاودانه سازید، جایی بهتر از پاریس را در این کره خاکی برای این کار نخواهید یافت. از کافه گردی و قدم زدن بر خیابان های سنگفرش شده و رنگارنگ گرفته تا گشت و گذار در پارک های دل انگیز و تماشای معماری شگفت انگیز قرن شانزدهم منازل باستانی، در پاریس با کمبود مکان برای گذراندن لحظاتی عاشقانه مواجه نخواهید شد. جلوه زیبای شهر چراغ ها در شب های زمستان، در زمانی که این شهر تن پوش سفید رنگی از جنس دانه های مرواریدی و درخشان برف به تن می کند و با چراغ های سوسوزن پنجره عمارت های تاریخی، پس زمینه رویایی و رمانتیکی را برای عشق ورزیدن فراهم می سازد، بسیار تماشایی و دیدنی است.

رم، ایتالیا


چنانچه دوست دارید در خلوت ترین وقت سال، زمانی که از صف های طولانی و تجمع گردشگران خبری نیست، بلیط هواپیما رم را خریداری و از این شهر تماشایی و تاریخی بازدید کنید، سفر به رم در فصل زمستان را به هیچ وجه از دست ندهید. چرا که نه تنها در این فصل از زیبایی های بی شمار این شهر کاسته نشده، بلکه بر زیبایی مناظر آن افزوده شده است. چهره مه گرفته زمستانی این شهر دل انگیز شاید در روزها به مذاق برخی از گردشگران خوش نیاید، اما در شب ها، زمانی که نقاب نورانی خود را بر چهره می زند و با نورهای رنگارنگی که از هر سو شما را احاطه می کنند، چراغانی می شود، بسیار تماشایی خواهد بود. ثبت تصویری خاطره انگیز و عاشقانه با پس زمینه تماشاخانه باشکوه کلوسیوم، لحظات عاشقانه شما را با تاریخ پیوند خواهد زد. همچنین صعود به پله های اسپانیایی، تماشای فیلم سینمایی عاشقانه در سینماهای فضای باز، تماشای شهر برفراز رستوران بام در حین صرف غذایی ایتالیایی و قدم زدن در پارک سرسبز و خوش منظره پینوکیو، تنها برخی از صدها گزینه تفریحی و عاشقانه ای است که در سفر دو نفره خود به رم تجربه خواهید کرد.
از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟ مقصد سفرهای عاشقانه و دو نفره در زمستان

بوداپست، مجارستان


از نمای باشکوه و تماشایی ساختمان باستانی پارلمان گرفته تا منظره خیره کننده و رویایی پل معلق زنجیر، بوداپست؛ این شهر اعجاب آور که لقب پایتخت فرهنگی اروپا را نیز یدک می کشد، از چشم اندازهایی مسحورکننده و حیرت انگیز لبریز شده است. بازدید از کلیسای باشکوه سن استفان، تماشای اپرا در خانه اپرای نئوکلاسیک مجارستان، حمام گرفتن در آب های گرم سیچینی و در آخر قدم زدن و تماشای غروب خورشید برفراز پل معلق و شکوهمند زنجیر از جمله تفریحاتی است که تجربه سفری دو نفره به بوداپست را بسیار لذت بخش خواهد ساخت. همچنین می توانید جلوه باشکوه و دلربای بوداپست را از نمایی متفاوت و از پنجره کابین کشتی تفریحی گشت زنی دانوب، در حین صرف غذایی دلپذیر و خوشمزه تماشاگر باشید.

مونترال، کانادا


مواهب طبیعی شگفت انگیز و بی شمار مونترال موجب شده که این شهر در زمستان نیز جلوه متفاوت و کم نظیری از طبیعت قاره آمریکا به معرض نمایش بگذارد و این فصل را چون جامه سفیدرنگ خوش نقش و نگاری به تن کرده و با زیبایی های وصف ناشدنی خود برای خریداران بلیط هواپیما کانادا و شیفتگان طبیعت دلربایی کند. شاید ندانید اما این شهر را سرزمین عجایب زمستانی می نامند: از آبشارهای یخ زده گرفته تا دریاچه های یخی و قندیل های درخشانی که چون مرواریدی تراش خورده از درختان بلندقامت کاج آن آویزان گشته، مجموعه یکپارچه و جامعی از زیباترین عناصر طبیعت دست به دست هم داده اند تا مناظری سورئال و فرازمینی در این مکان خلق شوند و ضیافتی دل انگیز برای چشمان عشاقی که در پی مکانی رویایی برای خاطره سازی و سفری عاشقانه هستند، مهیا گردد.
از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟ مقصد سفرهای عاشقانه و دو نفره در زمستان

قطار برنینا اکسپرس


برخی اعتقاد دارند که سفری حقیقی در مسیر آن تعریف شده است، نه در مقصد؛ اگر شما نیز جزو این افراد هستید، باید گفت که این گزینه برای تجربه سفری عاشقانه دقیقا برای شما ابداع شده است: قطار برنینا اکسپرس. خطوط این قطار از شهر چور سوئیس آغاز شده و پس از گذر از برخی از کم نظیرترین مناظر طبیعی دنیا (درست شنیدید دنیا!) و منطقه آلبولا-برنینا (منطقه ای که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است) در شهر تیرانوی ایتالیا پایان میابد. در توصیف زیبایی های این مسیر ۱۶۰ کیلومتری (۴ ساعته) همین بس که از میان رشته کوه های حیرت انگیز آلپ عبور کرده و برخی از شگفتی های طبیعت این منطقه در ارتفاع ۲ هزار متری از سطح زمین را آشکار می سازد. بنابراین چنانچه دوست دارید در کابینی گرم و نرم بیارامید و در حین صرف نوشیدنی و گفتگو در مکانی دنج، از پنجره واگن خود نظاره گر زیباترین مناظر منطقه آلپ باشید، بدون هیچ تردیدی این قطار را برای تجربه سفری دو نفره برگزینید.
اینها البته تنها شماری از مقاصد سفرهای عاشقانه داخلی و خارجی در زمستان بود. اگر شهرهای دیگری را برای سفرهای دو نفره در زمستان پیشنهاد می‌دهید، در پایین همین نوشتار، دیدگاه خود را برای ما بنویسید.
از ولنتاین تا سپندارمذگان به کجا سفر کنیم؟ مقصد سفرهای عاشقانه و دو نفره در زمستان

بالی، اندونزی


چشم نواز، شگفت انگیز و آرامش بخش؛ وقتی قرار باشد توصیفی از شهر خوش منظره و خوش آب و هوای بالی در زمستان ارائه شود، این ها کلماتی هستند که به ذهن می رسند. با وجود اینکه هوای بالی در این فصل از سال بارانی است، اما زیبایی های بی حد و حصر بالی در این فصل موجب شده که بسیاری از خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت، فصل زمستان را برای سفری دو نفره به بالی برگزینند. شرکت در جشنواره های گوناگون، تماشای مناظر باران زده و رویایی، بازدید از معابد باشکوه و درخشان، گشت و گذار و خرید در بازارهای محلی، تماشای گونه های متنوع و متعدد جانوری و گیاهی و در آخر صرف غذا در رستورانی ساحلی با فضایی عاشقانه از فعالیت های تفریحی گوناگونی هستند که در سفر عاشقانه خود به بالی تجربه خواهید کرد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است