search
menu

هتل Merit Sahmaran Hotel Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مریت شاه ماران وان
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل مریت شاه ماران وان

درباره هتل مریت شاه ماران وان


هتل مریت شاه ماران وان (به انگلیسی: Merit Sahmaran Hotel Van) با ارائه خدماتی بی‌نقص و امکاناتی بی‌شمار، سطح انتظار هر گردشگری را از اقامت در ترکیه بالا می‌برد. این هتل چهار ستاره از تعداد ۹۰ باب واحد اقامتی مبله و سه رستوران مجزا برای میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت بهره برده و قادر است خدمات متنوعی از قبیل: اینترنت پرسرعت، پذیرش شبانه‌روزی، روم سرویس، خشک‌شویی و اتوشویی و ماساژ را به میهمانان خود ارائه کند. اما برگ برنده اصلی این هتل موارد ذکر شده نیست، بلکه موقعیت مکانی استثنائی آن است: هتل مریت شاه ماران وان در ۵۰ متری دریاچه خیره‌کننده و رؤیایی وان واقع گردیده و از نمای تماشایی و بی‌بدیل این دریاچه افسونگر و شگفت‌انگیز برخوردار گشته است.

امکانات رفاهی هتل


اگر قصد اقامت در هتل مریت شاه ماران وان را در سر دارید، نیازی نیست نگران رفاه و آسودگی خود در طول اقامت در ترکیه باشید، چراکه این هتل با داشتن امکانات فراوانی نظیر پارکینگ خصوصی و رایگان، رستوران، کافی‌شاپ، استخر روباز، زمین‌بازی مینی گلف، اسپا، سونا، محوطه بازی کودکان، تنیس روی میز و کادو سرا، تمامی نیازهای شما را در تجربه اقامتی آسوده و دل‌چسب برطرف و آسایش مطلق شما را در طول اقامت در این هتل برآورده می‌سازد. هر هتلی نیازمند رستورانی باکیفیت است، این موضوع چنان حائز اهمیت و حیاتی است که موجب شده مدیریت هتل مریت شاه ماران وان، سه رستوران مجزا را برای تأمین نیازهای خوردوخوراک میهمانان خود در نظر بگیرد. یکایک این رستوران‌ها، افزون بر برخورداری از محیطی دلپسند و باصفا، از کادر خدماتی مجرب و سرآشپزانی ماهر و کارآزموده تشکیل شده‌ و انواع و اقسام غذاهایی دریایی، مدیترانه‌ای، بین‌المللی و ترکی را در منوی بلندبالای خود گنجانده‌اند. بنابراین در طول اقامت در این هتل نباید از بابت یافتن غذایی لذیذ و متناسب با ذائقه خود شکی به دل راه دهید، اما چیزی که باید بدان توجه کنید افزایش وزن و از دست دادن تناسب‌اندام در طول اقامت در ترکیه خواهد بود که البته برای این مورد نیز چاره‌ای اندیشیده شده است: مرکز تناسب‌اندام وسیعی مجهز به کلیه تجهیزات مدرن ورزشی در محوطه هتل تعبیه شده تا راهی برای رهایی از کالری‌های اضافی که با خوردن غذاهایی چرب‌وچیلی و لذیذ جذب بدنتان می‌شود، نیز وجود داشته باشد.

خدمات هتل


مهربان، متین و کاردان؛ این‌ها صفاتی هستند که در توصیف کادر خدماتی هتل مریت شاه ماران وان با بسامدی بالا در نظرات تکرار شده‌اند. چنین بازخوردهای مثبتی این حقیقت را بیان می‌کند که مدیریت هتل در گزینش پرسنل خود وسواسی زیادی به خرج داده و کارکنانی کارکشته و مجرب را برای پذیرایی از میهمانان هتل برگزیده‌ است. کارکنان هتل در طول شبانه‌روز مشغول به ارائه خدمات متنوعی از قبیل: روم سرویس، خشک‌شویی، اتوشویی و پذیرش شبانه‌روزی با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ممکن به میهمانان هستند تا رضایت خاطرشان را در طول اقامت در این هتل بدست آورند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۹۰ باب واحد اقامتی وسیع و جادار مجهز به اسباب و وسایلی چون چای‌ساز، قهوه‌جوش، تلویزیون صفحه تخت، تختخواب‌هایی نرم و مبلمانی شیک موجب گردیده است که اقامتی لذت‌بخش و به‌یادماندنی در هتل مریت شاه ماران وان برای میهمانان رقم خورد. ناگفته نماند که این واحدهای اقامتی از طراحی و دکور بسیار جذابی برخوردارند و در طرح‌های مختلفی نظیر دوتخته استاندارد، دوتخته دولوکس و سه تخته و چهار تخته استاندارد به خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت ارائه می‌گردند.

موقعیت مکانی هتل


امتیازی که هتل مریت شاه ماران وان را از دیگر هتل‌های وان مجزا ساخته، موقعیت مکانی این هتل است. هتل مریت شاه ماران وان در قلب شهر وان و در نزدیکی دریاچه وان قرار گرفته است. به لطف موقعیت مطلوب جغرافیایی این هتل، گشت‌وگذار در شهر دیدنی وان به امری آسوده و لذت‌بخش تبدیل گردیده و در هزینه و زمان دسترسی میهمانان هتل به برخی از جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی وان به میزان زیادی صرفه‌جویی شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل مریت شاه ماران وان


فاصله هتل تا ورزشگاه شهر آتاتورک: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ گلستان رز: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه اورارتو وان: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه وان: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه وان: ۷.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است