search
menu

جاهای دیدنی گوانجو

[ پنهان کردن ]
برج کانتون
شهربازی بهشت چیملونگ
پارک حیات وحش چیملونگ
تالار یابود یا آکادمی چن کلان
معبد درخت شش بانیان
مرکز خرید خیابان شانگژو
جاهای دیدنی گوانجو یا گوانگجو چین بسیار جذاب و چشمگیر هستند. زیرا این شهر بزرگ، صنعتی و کهن چین، می‌تواند هر ساله به جز شمار زیاد ساکنان خود، تعداد زیادی از گردشگران خارجی را نیز مجذوب خود کند.
در اینجا شماری از معروف ترین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی گوانجو را به شما معرفی می‌کنیم تا زمانی که به این شهر زیبای چین سفر کردید، حتما به آنها سر بزنید:

برج کانتون


برج کانتون نامش را از اسم دیگر گوانجو یعنی «کانتون» گرفته است. برج کانتون به مانند برخی برج‌های مشهور شهرهای بزرگ جهان مانند برج سی ان تورنتو هم نقش گردشگری دارد و هم به عنوان گیرنده مخابراتی عمل می‌کند. برج ۶۰۰ متری کانتون، در سال ۲۰۱۰ و به مناسبت بازی‌های آسیایی گوانجو آغاز به کار کرد.
جاهای دیدنی گوانجو

شهربازی بهشت چیملونگ


شهربازی بهشت چیملونگ (Chimelong Paradise) بزرگترین پارک تفریحی و شهر بازی گوانجو و کشور چین است. ترن هوایی (رولر کستر) این شهربازی یکی از پرهیجان‌ترین ترن هوایی‌های حال حاضر جهان به شمار می‌رود.

پارک حیات وحش چیملونگ


یکی دیگر از مجموعه مکان های گردشگری گوانجو که توسط شرکت گردشگری چیملونگ مدیریت می‌شود، پارک حیات وحش یا Chimelong Safari Park است. این پارک حیات وحش برای آشنایی گردشگران با حیات وحش چین و به طور خاص خرس‌های پاندا مشهور چین است.

تالار یابود یا آکادمی چن کلان


تالار یادبود چن کلان (Chen Clan) یک معبد آموزشی است که خاندان چن از آن را برای آموزش اعضای جوان خاندان سلطنتی چینگ استفاده می‌کردند. این مکان بعدها به یک آکادمی صنعتی تبدیل شد و اکنون موزه هنرهای شفاهی گوانگدونگ است.

معبد درخت شش بانیان


معبد بودایی درخت شش بانیان (Temple of the Six Banyan Trees) که به نام معبد لورنگ هم شناخته می‌شود در سال ۵۳۷ میلادی ساخته شد. بخش اصلی این معبد سازه مقدس رنگارنگ و مرتفع آن است که به نام گل پاگودا هم شناخته می‌شود.
جاهای دیدنی گوانجو

مرکز خرید خیابان شانگژو


خیابان Shangxiajiu خیابانی است که خودرو در آن حرکت نمی‌کند و یکی از مناطق تجاری و از مراکز خرید شهر گوانجو چین است. این خیابان که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد ۱.۲ کیلومتر طول دارد و بیش از ۳۰۰ مغازه را در خود جای داده است.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است