search
menu

هتل The Grand Blue Sky International Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلThe Grand Blue Sky International Kusadasi
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتلThe Grand Blue Sky International Kusadasi


هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال از جمله ریزورت های لوکس و ۴ ستاره کوش آداسی است که در جوار دریای اژه قرار دارد و می توانید با اقامت در آن از خدمات آل اینکلوسیو بهره ببرید. این هتل به لطف موقعیت مکانی خوب و خدمات و امکانات مناسبش توانسته جزو بهترین ریزورت ها و برترین انتخاب مهمانانی باشد که با خرید بلیط هواپیما خارجی کوش آداسی به ترکیه سفر کرده اند. یکی از خاص ترین امکانات این هتل استخر بی انتهای آن است که رو به دریای اژه قرار گرفته و شنا در آن قطعا خاطره ای فراموش نشدنی برایتان خواهد بود. نزدیکی به ساحل نیز دیگر مزیت این هتل است که دسترسی مهمانان به تفریحات ساحلی و دریایی را آسان می کند و شاید دیگر نیازی نباشد که به پارک های آبی کوش آداسی بروید!

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی


از موقعیت فوق العاده هتل که امکان دسترسی مهمانان به سواحل کوش آداسی را ایجاد کرده بگذریم،‌ گرند بلو اسکای امکانات مختلفی از اینترنت رایگان در سرتاسر هتل گرفته تا امکانات تفریحی مختلفی را در اختیار مهمانانش قرار داده است. برای آن ها که سفر با خودروی شخصی را به سفر هوایی ترجیح داده اند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. اما اگر با خرید بلیط ارزان هواپیما به کوش آداسی سفر کرده و فاقد خودرو هستید،‌ می توانید از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده کرده و رانندگی در خیابان های کوش آداسی را تجربه کنید. برای راحتی و آسایش مهمانان سیگاری و غیر سیگاری در بخشی از هتل فضای مخصوص سیگار اختصاص داد شده است.
اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. از نظر امنیت و پاکیزگی هتل نیز خیالتان راحت باشد چون بخش خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه به نظافت اتاق ها و بخش های مختلف هتل می پردازد و خدماتی مانند اتو کشیدن، خشک شویی و لباسشویی را نیز در قبال پرداخت کمی هزینه ارائه خواهد داد. از نظر امنیت،‌ گرند بلو صندوق اماناتی را برای محافظت از وسیله های مهمانان تعبیه کرده و در محوطه های عمومی و فضای بیرونی هتل دوربین مداربسته کار گذاشته است. کپسول آتش نشانی، آژیر خطر و نگهبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات بخش امنیت هتلند.

اتاق های هتل


گرند بلو اسکای در کل ۷ نوع اتاق مختلف دارد که برخی از آن ها رو به دریا هستند. اتاق های اگزکیوتیو سوئیت آن با ۱ تخت دابل و ۲ مبل تخت شو در فضای نشیمن ظرفیت پذیرایی از ۴ مهمان را داشته و چشم اندازی رو به دریا دارد. اتاق های استاندارد دابل/ تویین آن دارای ۲ تخت سینگل و ۱ تخت دابل بوده و ظرفیت ۳ مهمان را دارد. این اتاق ها در طبقه همکف قرار دارند و چشم اندازی رو به باغ دارند. اتاق های دابل/ تویین دیگر نوع اتاق ها هستند که با ۱ تخت دابل و ۲ تخت سینگل خود ظرفیت پذیرایی از ۳ مهمان را داشته و رو به دریا قرار گرفته اند.
اتاق های تریپل هتل دیگر نوع اتاقی هستند که در طبقه همکف قرار گرفته اند. تریپل ها در کل ظرفیت پذیرایی از ۳ مهمان به همراه ۱ نفر اضافه را دارند. در اتاق های تریپل ۱ تخت سینگل با ۱ تخت دابل و۱ مبل تخت خواب شو قرار داده شده اند و مانند تمامی اتاق های طبقه همکف چشم اندازی رو به باغ و محیط سرسبز هتل دارند. نوع دیگری از اتاق های تریپل اتاق استاندارد تریپل روم است که ظرفیت پذیرایی از ۴ مهمان را داشته و رو به دریا هستند. تخت خواب این اتاق ها ۲ حالت دارند، یا دارای ۱ تخت دابل و ۱ تخت سینگل هستند و یا دارای ۳ تخت سینگلند. برای زوجینی که در حال خرید آنلاین بلیط هواپیما هستند و می خواهند در ریزورت The Grand Blue Sky International Kusadasi اقامت داشته باشند، رزرو اتاق های دابل یا تویین با ۱ تخت دابل پیشنهاد می شود. اتاق های دابل نیز خود در ۲ نوع اند: برخی از آن ها در طبقه همکف با چشم اندازی رو به باغ قرار دارند و برخی دیگر در طبقات بالایی و رو به چشم اندازی رو به دریا هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل گرند بلو اسکای با یکدیگر تفاوت هایی از جمله چشم انداز پیش رو، فضای اتاق و تعداد تخت ها دارند و به جز این در بیشتر امکانات و خدمات با یکدیگر برابرند. تمامی واحدهای اقامتی هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و فضایی بزرگ و نورگیر هستند. همه اتاق ها بالکن اختصاصی دارند که برای استراحت عصرگاهی و نوشیدن فنجانی چای در حین تماشای غروب آفتاب فوق العاده است. برای سرگرم شدن مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است و سرویس های بهداشتی و حمام اتاق ها شامل حمام خصوصی با وان حمام است. خدمات روم سرویس نیز در صورت در خواست به تمامی اتاق ها ارائه می شود. بد نیست بدانید که اتاق های هتل همگی عایق صدا داشته و مانع ورود صداهای آزار دهنده و ناخوشایند بیرون به داخل اتاق می شوند بنابراین مهمانان آرامش و سکوت کامل را در اتاق خود تجربه خواهند کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هیچ چیز به اندازه یک ماساژ حسابی نمی تواند خستگی گشت و گذار در جاهای دیدنی کوش آداسی را از تنتان بیرون کند. هتل The Grand Blue Sky International Kusadasi انواع خدمات ماساژ از ماساژ سر گرفته تا ماساژ پا و کل بدن را ارائه می دهد. سونا، حمام، حمام عمومی و اسپا بخش های دیگری هستند که می توانند در آرامش و تجدید قوایتان نقش اساسی داشته باشند. اگر اهل ورزش و فعالیت هستید برای شما علاوه بر باشگاهی مجهز تجهیزات و کلاس مختلف ورزشی برگزار می شود که شامل کلاس های ایروبیک، تورهای پیاده روی، تجهیزات تنیس، امکانات ورزش های آبی، اسنورکینگ، غواصی، کانوسواری، دارت، موج سواری بادی، تنیس روی میز،‌ بیلیارد، اتاق بازی و زمین تنیس هستند.
هتل دارای ۲ استخر هم هست که به صورت روباز بوده و در فصول مختلف آماده پذیرایی از مهمانان هستند. دیگر امکانات تفریحی هتل شامل اجرای زنده موسیقی، شام شب های موضوعی، کلاب شبانه و دی جی و کتابخانه است. برای کودکان نیز زمین بازی اختصاصی کودکان، کلوب مخصوص کودکان، بازی های پازلی و شبکه تلویزیونی مخصوص کودک وجود دارد. همچنین برای راحتی بیشتر خانواده ها،‌ خدمات پرستاری و نگهداری از کودک نیز ارائه می شود.

رستوران هتل


ریزورت گرند بلو اسکای ۴ رستوران مختلف دارد که یکی از آن ها انواع غذاهای مختلف را با منوی لاکارته در اختیار مهمانان قرار می دهد در حالی که رستوران ایتالیایی آن به طور اختصاصی به سرو انواع غذاهای ایتالیایی می پردازد. اگر می خواهید طعم غذاهای اصیل و محلی ترکی را بچشید سری به رستوران اوتامان هتل بزنید. از آن جا که هتل نزدیک دریا قرار دارد به احتمال زیاد هوس غذاهای دریایی را خواهید داشت اما نگران پیدا کردن رستوران نباشید! می توانید در رستوران بلو سی انواع غذاهای دریایی را نوش جان کنید.

فاصله هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل سبز: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک آکوا فانتزی: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است