search
menu

پارک های آبی کوش آداسی

[ پنهان کردن ]
درباره پارک های آبی کوش آداسی
پارک آبی آدالند کوش آداسی (Adaland aqua park)
پارک آبی تورتوگا کوش آداسی (Tortuga Water Park)
پارک آبی آتلانتیس آکوا کوش آداسی (Atlantis Aqua)
پارک آبی آکوا فانتزی (Aqua Fantasy)

درباره پارک های آبی کوش آداسی


کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که با فضای عالی خود مناسب ترین مکان برای گذران تعطیلاتی به یاد ماندنی است. این شهر در استان آیدین در غرب ترکیه و ۹۵ کیلومتری شهر ازمیر قرار گرفته است. شکل ظاهری این شهر مانند سر یک پرنده است و این پدیده در نام این شهر هم نهفته است. کوش آداسی با آب و هوای مدیترانه ای خود دارای زمستان‌ های متعادل و تابستان‌ های گرم است. شهر کوش آداسی به دلیل ساحلی بودن و آب و هوای عالی جزو ایده‌ آل ترین مکان ها برای مسافرت خواهد بود، مخصوصا برای کسانی که عاشق تفریحات آبی هستند. این شهر بی نظیر علاوه بر ساحل دارای پارک های آبی هیجان انگیزی است که می توانید روز پر از هیجانی را در این پارک ها سپری کنید.
پارک های آبی کوش آداسی
در چند سال اخیر کوش آداسی به عنوان یکی از محبوب ترین شهرها در نزد ایرانیان انتخاب شده است، مخصوصا از اواخر بهار تا اواخر تابستان نیمی از مسافران این شهر ایرانی هستند. بی شک ورزش‌ های آبی بسیار هیجان‌ انگیز بوده و امکانات رفاهی و تفریحی موجود در پارک های آبی این شهر گردشگران و توریست‌ های زیادی را به خرید بلیط هواپیما مشتاق می سازد. البته لازم به ذکر است که در اکثر هتل های این شهر پارک‌ های آبی نیز وجود دارد که در هنگام اقامت می توانید از این پارک ها بهره مند شوید و نهایت لذت را ببرید. اما چند مورد از پارک های آبی موجود در شهر کوش آداسی به هیچ هتلی مربوط نیستند و با مراجعه به هر یک از این پارک ها روزی سرشار از هیجان را تجربه خواهید کرد. ما نیز در این مقاله می خواهیم به معرفی چند مورد از برترین پارک های آبی کوش آداسی بپردازیم؛ این پارک ها عبارتند از:
لازم به ذکر است که هر کدام از این پارک های آبی مزایایی نسبت به دیگری دارد اما در حالت کلی در سالهای اخیر با مراجعه توریست های زیاد از امکانات تفریحی و ورزش های آبی هرکدام احساس رضایت داشتند و یکی از لذت های سفر به شهرهای ساحلی را همین ورزش های آبی و هیجان انگیز بیان کرده اند. همین امر سبب گشته تا سالانه هزاران نفر توریست و گردشگر یکی از این پارک های آبی را در اولویت برنامه های تفریحی خود قرار دهند.

پارک آبی آدالند کوش آداسی (Adaland aqua park)


یکی از معروف ترین پارک های آبی در شهر کوش آداسی پارک آبی آدالند کوش آداسی است که در سال های اخیر مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. پارک آبی آدالند بسیار مجهز بوده و با سرسره های آبی بزرگ خود شامل امکانات تفریحی متنوعی است. این پارک آبی دارای دو قسمت Aquapark برای ورزش های آبی و قسمت Dolphinpark نیز برای نشان دادن هنرهای دلفین هاست. پارک آبی آدالند جزو برترین پارک‌ های آبی در کوش آداسی شناخته شده و شامل تمامی امکانات تفریحی است. با انتخاب این پارک آبی روزی سرشار از هیجان‌ و سرگرمی را تجربه خواهید کرد. پارک آبی آدالند به گونه طراحی شده است که در کنار انواع تفریحات آبی تفریحاتی سرشار از آرامش نیز وجود دارند. حتی مورد جالب توجه در مورد پارک آبی آدالند اینست که می توانید همراه با خانواده به این پارک مراجعه کنید و نگران کودکان خود نباشید، زیرا قسمتی برای تفریح کودکان و همچنین استخری مخصوص آن ها تعبیه شده است.
از امکانات پارک آبی آدالند می توان به انواع جکوزی، سواحل مصنوعی، سرسره‌ هایی با شیب‌ و طول های مختلف و ... اشاره کرد. همچنین قایق سواری را نیز در روی آب های مواج می توانید امتحان کنید یا اینکه در رستوران‌ ها و کافه‌ های موجود در این پارک بعد از یک روز پرهیجان نوشیدنی یا غذا سفارش داده و نوش جان کنید. بخش دوم این پارک مربوط به دلفین هاست و شامل سرگرمی‌ های شگفت انگیزی است، به طوری که در این پارک آبی می توانید رقص دلفین‌ ها را تماشا کنید یا در کنار دلفین ها شنا کنید. این قسمت از آدالند یکی از بی نظیرترین بخش ها خواهد بود و لحظاتی سرشار از هیجان را تجربه خواهید کرد. قایق سواری نیز در کنار سرسره های آبی بزرگ بر روی استخر مواج امکان پذیر است. در برخی از سرسره ها می توانید از تیوب نیز استفاده کنید و در مسیرهای پرشیب و مرتفع به سمت پایین سر بخورید.
پارک های آبی کوش آداسی
در برخی از این سرسره ها امکان استفاده از تیوب های دو یا چند نفره نیز وجود دارد که می توانید به همراه با اعضای خانواده یا دوستان این لذت را تجربه کنید. به عنوان مثال، یکی از جذاب ترین سرسره های این پارک آبی به نام Slide & Fly است که پس از سر خوردن به درون استخر پرت می شوید. ضمنا در پارک آبی آدالند جکوزی نیز وجود دارد که برای ساعتی هم که شده به آرامش خواهید رسید. پس توجه داشته باشید در هنگام سفرتان به کوش آداسی این پارک آبی یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.
نحوه دسترسی: در صورت اقامت در هتل های کوش آداسی بخشی تحت عنوان تور کوش آداسی وجود دارد که بازدید از این پارک آبی نیز جزو برنامه های تور محسوب می شود. اما اگر می خواهید خودتان تنهایی بروید به راحتی می توانید سوار دولموش خط ۶ یا تاکسی های شهری شوید.
ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر

پارک آبی تورتوگا کوش آداسی (Tortuga Water Park)


یکی دیگر از پارک های آبی جذاب و دیدنی در شهر کوش آداسی تورتوگا نام دارد که اکثر افراد مراجعه کننده به این پارک آبی خانواده ها هستند، مخصوصا آنهایی که همراه خود کودک یا نوجوان دارند. پارک آبی تورتوگا در میان توریست ها به عنوان یک پارک آبی بی نظیر برای تمام سنین شناخته می شود. در پارک آبی تورتوگا انواع تفریحات آبی و امکانات رفاهی مانند سرسره های آبی بزرگسالان و کودکان، استخر و دو رستوران و کافی شاپ دایر هستند که در طی سال مورد توجه توریست ها و گردشگران قرار می گیرند. در این پارک آبی ۸ استخر وجود دارد که عمق های یک و نیم متری داشته و یکی از همین استخرهای هیجان انگیز هشت پا نام دارد و علت نام گذاری آن نیز به خاطر طراحی شبیه به اختاپوس است.
یکی دیگر از بخش های جالب در این پارک آبی بخش Wibit نام دارد که مخصوص ورزش های پرشی یا بالا رفتن از روی تیوب ها است. در این شهر فقط در پارک آبی تورتوگا چنین امکاناتی دایر است. بدین جهت به گردشگران شهر کوش آداسی بازدید از این پارک آبی به شدت توصیه می شود؛ مخصوصا به خانواده هایی که کودکان خردسال دارند، در این پارک باشگاه مخصوصی تعبیه شده است تا در امنیت باشند، ضمن اینکه باشگاه مخصوص کودکان شامل اتاق خواب، فضایی برای بازی، سالن غذاخوری و چندین فعالیت دیگر است.
ساعت بازدید: همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۶
پارک های آبی کوش آداسی

پارک آبی آتلانتیس آکوا کوش آداسی (Atlantis Aqua)


یکی دیگر از پارک های آبی در این شهر آتلانتیس نام دارد، با اینکه ممکن است به بزرگی دو پارک معرفی شده نباشد اما در سال های اخیر مورد توجه خیلی از گردشگران شهر کوش آداسی قرار گرفته است. پارک آبی آتلانتیس آکوا سومین پارک آبی کوش آداسی محسوب می شود. این پارک شامل چندین سرسره آبی با امکانات تفریحی مناسب کسانی است که به شنا یا آفتاب گرفتن و ریلکس کردن علاقه دارند. پس در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به منطقه کوش آداسی بازدید از این پارک آبی را به یاد داشته باشید و از تفریحات و امکانات جالب آن لذت ببرید. مطمئنا در این پارک آبی لحظات متفاوتی را تجربه خواهید کرد، مخصوصا بعد از پایین آمدن از سرسره‌ های آبی استراحت و آفتاب گرفتن برایتان حس متفاوتی ایجاد خواهد کرد. علاوه بر اینها می توانید به زمین والیبال، بسکتبال و میز تنیس دسترسی داشته باشید و لحظات خوشی را تجربه کنید.
ساعت بازدید: از ساعت ۹ صبح تا ۵:۳۰ عصر
پارک های آبی کوش آداسی

پارک آبی آکوا فانتزی (Aqua Fantasy)


پارک آبی آکوا فانتزی یکی از بهترین پارک های آبی کشور ترکیه است که در نزدیکی شهر کوش آداسی ساخته شده است. این پارک آبی قسمتی از هتل ۵ ستاره آکوا فانتزی بوده و امکانات بسیار جذابی دارد. ورود به این پارک آبی برای عموم آزاد است و اگر شما در این هتل اقامت ندارید باز هم می توانید از بخش پارک آبی هتل استفاده کنید. سرسره های جذاب، استخر موج سواری، جکوزی، استخر مخصوص کودکان و آبشار از امکانات این پارک آبی هستند. در دور تا دور پارک رودخانه ای با جریان آرام ساخته شده که شما می توانید بر روی یک تیوب سوار شده و از جریان رودخانه لذت ببرید.
سرسره های سقوط آزاد، گردابی سوپر کمبو، پیچ تند، U شکل چند نفره و لوله ای تاریک از جذابیت های پارک آبی آکوا فانتزی هستند. شما می توانید به همراه خانواده و دوستان خود بازی هایی نظیر واترپلو، والیبال آبی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و ... را تجربه کنید و اوقات خود را به خوبی سپری کنید. یکی از پرطرفدارترین بازی در این پارک بازی حصیر شتاب در استخر موج است که شما می توانید با دوستان خود مسابقه بدهید و لذت ببرید. تعداد زیادی کافه و رستوران هم در پارک آبی وجود دارند که انواع غذاهای ترکی و بین المللی و نوشیدنی ها را به گردشگران عرضه می کنند.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است