search
menu

مراکز خرید کوش آداسی

[ پنهان کردن ]
گردشگری و خرید در مراکز خرید کوش آداسی
بازار بزرگ کوش آداسی
اسکالا نوا
مرکز خرید سوکه
فروشگاه خرید و زندگی (الیورشی یاشیم)
بوتیک سامر
چرم پرلمات
ترکیش آیز
بازارهای محلی کوش آداسی
۵ ام میگروس
مراکز خرید کوش آداسی جایی مناسب برای دوستداران خرید در این شهر زیبای ترکیه است. کوش آداسی یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای گردشگرانی است که قصد خرید دارند. مراکز خرید کوش آداسی فروشگاه‌های برندهای مشهور ترکیه و جهان را در خود جای داده‌اند. شما در بازارهای کوش آداسی می‌توانید کالاهای مورد نظرتان را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. در این نوشته با چند مورد از بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا می‌شویم:

گردشگری و خرید در مراکز خرید کوش آداسی


بازارهای کوش آداسی مثل شهرهای بزرگ ترکیه، ترکیبی از سنتی و مدرن هستند. در بین مراکز خرید کوش آداسی بازارهای قدیمی، محلی و هفتگی و هم مغازه‌های لوکس و فروشگاه‌های لاکچری به چشم می‌خورند. شما در مراکز خرید کوش آداسی می‌توانید به غیر از لیر ترکیه، دلار، یورو و کارت‌های اعتباری مشهور مانند ویزاکارت را هم استفاده کنید.

بازار بزرگ کوش آداسی


کوش آداسی هم مانند باقی شهرهای بزرگ ترکیه، یک بازار بزرگ Grand bazaar دارد. بازار بزرگ کوش آداسی با ۵۰۰۰ فروشگاه، یکی از بزرگترین بازارهای ترکیه است. فروشندگان در این بازار هر نوع کالایی همچون کالاهای عتیقه، طلا، جواهرات، چرم و فرش را عرضه می‌کنند. بازار کوش آداسی در همه روزهای هفته از ۹ صبح تا نیمه شب دایر است. خیلی از فروشندگان این بازار به چند زبان حرف می‌زنند و رفتار دوستانه‌ای دارند. در این بازار اگر خوب بگردید کالاهای باکیفیت با قیمت کمی پیدا می‌کنید.

اسکالا نوا


مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی در نزدیکی اسکله کشتی‌های کروز جای گرفته است. مرکز فروش اسکالا نوا ۴۳ فروشگاه از برندهای روز جهان را در خود جای داده است. اگر دوست دارید طعم قهوه به سبک آمریکایی را تجربه کنید، می‌توانید شعبه استارباکس این مرکز خرید را امتحان کنید. داشتن منظره دریای اژه نیز از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید (Scala Nuova) است. اما به خاطر داشته باشید قیمت‌های آن بالاتر از بازارهای دیگر کوش آداسی است.
مراکز خرید کوش آداسی

مرکز خرید سوکه


مرکز خرید سوکه یا اوتولت سوکه از جمله مراکز خرید کوش آداسی است که به صورت از تولید به مصرف کار می‌کند. این مرکز خرید کوش آداسی ۴۰ دقیقه از مرکز این شهر فاصله دارد و در جاده کوش آداسی به بدروم جای گرفته است. در مرکز خرید Soke Shopping Outlets شما می‌توانید به روزترین محصولات برندهای مشهور جهان مانند آدیداس، نایک، بنتون و ... پیدا کنید.

فروشگاه خرید و زندگی (الیورشی یاشیم)


در جنوبی‌ترین نقطه شهر کوش آداسی، مرکز خرید (Kuşadası Alışveriş ve Yaşam Merkezi) جای گرفته است. این مرکز خرید مجموعه فروشگاه‌هایی در فضای باز همراه با آب‌‌نماهای زیبا در خود دارد. مشترین این مرکز خرید نظرات مثبتی را درباره آن ثبت کرده‌اند. زمین بازی برای کودکان، شمار زیاد مغازه‌های فروش غذا و فست فود و قیمت‌های مناسب از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید است.

بوتیک سامر


در فاصله‌ای ۱۰ دقیقه‌ای از بندر کوش آداسی، فروشگاه بوتیک سامر انواع پوشاک زنانه را عرضه می‌کند. مغازه‌های زیادی در کوش آداسی این کالاها را دارند، اما در میان مراکز خرید کوش آداسی بوتیک سامر بهترین‌ها را دارد. تخصص فروشگاه Butic Summer کلاه زنانه و روسری است. تنوع بالای رنگ و کیفیت کالاهای این فروشگاه از ویژگی‌های آن است.

چرم پرلمات


اگر به دنبال محصولات چرمی هستید، فروشگاه Perlmutt Leather را به خاطر تنوع چشمگیر محصولاتش به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید در این مغازه درباره قیمت چانه بزنید. در این فروشگاه یک کت چرمی مردانه از ۵۰ دلار آغاز می‌شود. این فروشگاه در بازار کوش آداسی قرار دارد.

ترکیش آیز


یکی از دلایل رفتن گردشگران به مراکز خرید کوش آداسی، خرید سوغات، یادگاری و هدیه است. شما در فروشگاه Turkish Eyes می‌توانید صدها نوع سوغات و یادگاری را در فروشگاه چشم‌های ترکیه‌ای پیدا کنید. هدیه‌هایی که می‌توانند سفر شما را برای دوستان و خانواده شما هم خاطره‌انگیز کنند!

بازارهای محلی کوش آداسی


کوش آداسی به عنوان شهری بندری و تاریخی در ترکیه، بازارهای محلی دارد که میراث دوران کهن‌تر ترکیه است. شما در این دسته از مراکز خرید کوش آداسی می‌توانید کالاهای گوناگونی را در یک فضای سنتی تهیه کنید.
در کوش آداسی چند بازار محلی وجود دارد:
سه شنبه بازار که در آن میوه و سبزیجات تازه محلی عرضه می‌شود.
چهارشنبه بازار مخصوص لباس و پارچه است. این بازار خیلی شلوغ و پر رفت و آمد است و چانه‌زنی بین خریداران و فروشندگان بر سر کالاهای باکیفیت و بی‌کیفیت درجریان است.
جمعه بازار در همان مکان چهارشنبه بازار برگزار می‌شود و در آن میوه و سبزیجات محلی فروخته می‌شود.
مراکز خرید کوش آداسی

۵ ام میگروس


این مرکز خرید بزرگ کوش آداسی، مساحتی در حدود ۲۵ هزار متر مربع دارد و ۳ تا ۴ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. مرکز بازی کودکان و فضای باز کنسرت از ویژگی‌های دیگر این مرکز خرید کوش آداسی است.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است