search
menu

هتل Hotel Yasmak Sultan Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Yasmak Sultan
امکانات و خدمات عمومی هتل یاسماک سلطان
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یاسماک سلطان استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Hotel Yasmak Sultan


هتل یاسماک سلطان استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره شهر است که در گوشه منطقه سلطان احمد و همسایگی جاذبه های تاریخی استانبول مثل کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد واقع شده است. هتل یاسماک سلطان یکی از بهترین های این رده از هتل ها به حساب می آید و از بیش تر هتل های استانبول سابقه طولانی تری دارد ولی سابقه ای درخشان، چون مهمانانش را به شکل شایسته ای میزبانی کرده و می کند. اگر بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده اید، هتل یاسماک سلطان از بهترین هتل هایی است که می توانید در آن اقامت کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل یاسماک سلطان


به خاطر قرارگرفتن هتل در نبش خیابان اصلی، دسترسی به تاکسی برای مهمانان بسیار راحت است. شاید با دیدن نمای ساختمان تصور کنید هتل یاسماک سلطان هتلی قدیمی است ولی به خاطر نوسازی اخیرش امکانات آن جایگزین شده اند و اتاق های آن با اثاثیه مدرن تری در اختیار مهمانان قرار می گیرند. از موقعیت مکانی عالی این هتل که بگذریم، وجود امکانات و خدمات متنوعی همچون استخرهای شنا، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق های خانواده، خدمات ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، تجهیزات وی آی پی و رستوران های باکیفیت اقامت در این هتل را راحت ساخته است. از روی تراس این هتل می توان شب های زیبای استانبول را با لذت تماشا کرد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل یاسماک سلطان در ۶ طبقه ساخته شده و واحدهای آن که تعدادشان در مجموع ۷۹ اتاق و سوئیت است، در ۴ طبقه آن پراکنده شده اند؛ اتاق هایی نقلی که طراحی خاصی دارند و از تمیزی و نظافت خوبی برخوردارند. این اتاق ها به سبک زیبایی آراسته شده اند و فضای بسیار راحت و دلنشینی دارند. از آنجایی که ساختمان هتل تاریخی است، طراحی اتاق هایش نشانه هایی از سبک عثمانی را دارد. با رزرو هر یک از اتاق های دبل، دلوکس، خانواده و سوئیت های هتل یاسماک سلطان امکاناتی همچون کمد، میز، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار و تهویه مطبوع در اختیار شما قرار می گیرد. حمام اختصاصی اتاق های هتل Yasmak Sultan بزرگ بوده و برخی از آن ها دارای وان هستند. در این حمام ها سشوار، لوازم بهداشتی و حوله گنجانده شده است. لوکس ترین واحد این هتل سوئیت یاسماک سلطان است که مثل برخی از اتاق های دیگر دارای بخش نشیمن جداگانه ای است و متریال های باکیفیتی در المان های آن به کار رفته اند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


حمام مرمری، سونای خشک، باشگاه مجهز و استخر از جمله امکاناتی متنوعی هستند که این هتل در اختیار مهمانانش قرار می دهد. مهمانان می توانند در سالن اسپای هتل از ماساژ آرامش بخشی بهره‌مند شوند. استخرهای سرپوشیده هتل یاسماک سلطان در تمام ماهای سال قابل استفاده هستند و می توان خستگی تن را در این استخرها یا اتاق های بخار و حمام عمومی هتل از تن بیرون راند. این هتل دارای باشگاهی مجهز به دستگاه های مدرن و محیطی تمیز است که می توان برنامه ورزشی خود را در آنجا ادامه داد. در هتل Yasmak Sultan Hotel نه تنها لذت خوردن غذاهای خوشمزه نصیبتان می شود بلکه می توانید در کلاس های آشپزی هتل شرکت کنید و به این شکل یادگاری ماندگاری از خرید بلیط ارزان استانبول و سفر به این شهر داشته باشید. اگر برای کار به استانبول آمده اید، نگران نباشید، هتل یاسماک سلطان در مرکز بیزینس خود سالن ها و اتاق هایی کاملا مجهز را با ظرفیت های مختلف برای نشست و جلسات مهمانان و همچنین ایونت های آن ها ارائه می دهد.

رستوران هتل


هتل یاسماک سلطان دارای ۲ رستوران است که یکی از آن ها در پشت بام هتل و تراس آن شبی به یادماندنی را برای مهمانان خلق می کند. دور تا دور رستوران اولیو Olive با پنجره های کف تا سقف پوشانده شده تا دید ۳۶۰ درجه ای به بافت تاریخی شهر و بسفر داشته باشید. این رستوران هم غذاهای ترکی و هم بین المللی سرو می کند. رستوران سلطانیا نیز در طبقه همکف هتل واقع شده و بعد از دوندگی های روزانه بین مراکز خرید و جاذبه های دیدنی استانبول، می توانید در محیط دلنشین این رستوران انواع ساندویچ، اسنک و غذاهای محلی را سفارش دهید و در فضای سربسته یا آزاد رستوران میل کنید.

فاصله هتل یاسماک سلطان استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است