search
menu

هتل Zin D Home Dudullu Suits Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zin D Home Dudullu Suits Istanbul
امکانات عمومی هتل زید د هوم دودولو استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زید د هوم دودولو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zin D Home Dudullu Suits Istanbul


هتل سوئیت زین د هوم دودولو از هتل‌های سه ستاره در منطقه عمرانیه شهر استانبول است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و دسترسی آسانی اکثر نقاط شهر دارد، همچنین به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو به این هتل می‌توانید از چندین جاذبه دیدنی و تاریخی، مراکز خرید و مراکز اداری و تجاری بازدید کنید. این هتل در مارمارای استانبول واقع‌شده است و در میان توریست‌ها و گردشگران از شهرت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که سالانه از جاهای مختلف جهان برای اقامتشان هتل Zin D Home Dudullu Suits Istanbul را انتخاب می‌کنند و در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه صبیحه گوکچن است که با ۱۸ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است و در این هنگام می‌توانید از برج دختر و برج مارتیر نیز بازدید کنید که جزو پرطرفدارترین جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌روند و آن‌ها نیز حدوداً ۱۸ کیلومتر تا این هتل فاصله ‌دارند، علاوه بر این‌ها می‌توانید از طریق مترو به جاذبه‌هایی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، کاخ بیگلربیگی و چندین جای دیگر دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل زید د هوم دودولو استانبول


از امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. محوطه اطراف این هتل را باغ فراگرفته است که می‌توانید در هنگام عصر و شب از چشم‌انداز بی‌نظیر این باغ لذت ببرید و اینکه در صندلی‌های تعبیه‌شده در این محل استراحت کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات مختلف هتل زین د هوم دودولو می‌توانید سوار آسانسور شوید. پرسنل مجرب هتل Zin D Home Dudullu Suits Istanbul به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعت آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند، همچنین و برای افراد ویلچری یا افرادی که در هنگام حرکت دچار مشکل می‌شوند در این هتل امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی ارائه‌شده در داخل این هتل استخر سرپوشیده است که مطمئناً لحظات خوشی را در این استخر را تجربه خواهید کرد. استخر این هتل در طول سال باز بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، در کنار استخر نیز جکوزی تعبیه‌شده است که برای استفاده از استخر و جکوزی نیازی به پرداخت هزینه ندارید. علاوه بر این‌ها می‌توانید از سونای این هتل نیز بهره‌مند شوید و بعد از کلی گشت‌وگذار و خستگی روزانه در این سونای هتل Zin D Home Dudullu Suits Istanbul ریلکس کرده و به آرامش برسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به‌صورت آپارتمان و استودیو هستند که عبارت‌اند از آپارتمان یک‌خوابه با یک پذیرایی مخصوص سه نفر، آپارتمان یک‌خوابه با یک پذیرایی مخصوص چهار نفر و استودیو سوپرییر مخصوص دو نفر است. در داخل واحدهای اقامتی آشپزخانه تعبیه‌شده است و این آشپزخانه‌ها شامل یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، ماکروویو، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی، امکانات شستشو، صندلی مخصوص کودکان.
همچنین حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم شستشو و بهداشتی هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Zin D Home Dudullu Suits Istanbul می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن، فضای نشیمن، فضای غذاخوری، کاناپه تخت شو و کمد لباس اشاره کرد. اتاق‌های این مجموعه عایق صدا بوده و اقامتی توأم با آرامش برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت منویی و سلف‌سرویس در رستوران هتل سرو می‌شود، همچنین می‌توانید وعده صبحانه را در داخل اتاق میل کنید.

فاصله هتل زید د هوم دودولو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ آبی استانبول: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی استانبول: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است