search
menu

هتل Zimmer Bosphorus Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zimmer Bosphorus Hotel Istanbul
امکانات هتل زیمر بوسفوروس
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل زیمر بوسفوروس استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Zimmer Bosphorus Hotel Istanbul


هتل ۴ ستاره زیمر بوسفوروس، در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است و تنها چند قدم از بسفر و ایستگاه تراموا فاصله دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن آن به جاهای دیدنی استانبول است. ایستگاه تراموا درست روبروی هتل با دسترسی مستقیم به منطقه تاریخی سلطان احمد و منطقه فاتح، قرار دارد که دسترسی آسان به مراکز خرید نظیر مرکز خرید ایستنیه پارک و جواهر را نیز فراهم کرده است. بندر کشتی کاراکوی که در ۸.۱ کیلومتری هتل Zimmer Bosphorus قرار دارد از دیگر جاذبه هایی است که مسافران به راحتی می توانند از آن دیدن کنند. این هتل در فاصله ۷.۲ کیلومتری از فرودگاه استانبول واقع شده است. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر، هتل زیبای زیمر بوسفوروس یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می آید که لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل زیمر بوسفوروس


از امکانات هتل زیمر بوسفوروس می توان به خدمات وای فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین در این هتل ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل و نقل عمومی با دریافت هزینه اضافی وجود دارد. رستوران Lulu که با چشم اندازی زیبا و رو به ساحل در تراس واقع شده است، انواع غذاهای متنوع و میوه‌ های تازه و طبیعی سرو می‌کند. در این هتل صبحانه در اتاق سرو شده و انواع شکلات ها و میوه‌ها به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
از دیگر امکاناتی که هتل زیمر بوسفوروس در اختیار مهمانان قرار می‌دهد می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز و نیز خدمات فکس و کپی با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. علاوه بر آن ارائه بلیط جاذبه ها یا نمایشگاه ها از دیگر امکانات این هتل است که با دریافت هزینه اضافی در دسترس است. خدمات نظافتی در این هتل به صورت روزانه انجام می‌گیرد. خدمات واکس زنی به صورت رایگان و سرویس اتو و خشکشویی با هزینه اضافی ارائه می‌‌شود. علاوه بر آن این هتل دارای مرکز تجاری بوده و امکاناتی برای برگزاری جلسات و ضیافت‌ها با دریافت هزینه اضافی فراهم شده است. هتل دارای خدمات امنیتی از قبیل کپسول های آتش نشانی، دزدگیر و دوربین مدار‌بسته است. باید توجه داشت که استعمال دخانیات و نیز آوردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. اجاره اتومبیل، اتاق‌های مخصوص افراد غیرسیگاری و امکانات ویژه اتاق VIP سایر امکاناتی است که برای مسافران فراهم شده است. جابه جایی در طبقات نیز به وسیله آسانسور انجام می‌‌گیرد. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند.

اتاق‌های هتل


در این هتل انواع اتاق‌های متنوع برای مسافران فراهم شده است که شامل اتاق استاندارد دو تخته یا دوقلو، اتاق دوبل دولوکس، اتاق سوئیت لوکس و اتاق خانواده است. اتاق‌های این هتل با چشم انداز رو به ساحل منظره بسیار زیبایی را ارائه می‌دهند.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل با دکوراسیون شیک و زیبا دارای وای فای رایگان، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و همچنین اتاق نشیمن است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن نیز هستند. اتاق‌های روشن و دارای تهویه مطبوع با رنگ های ملایم تزئین شده‌اند. همه اتاق ها دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام مرمری با طراحی زیبا هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، دمپایی، حوله و توالت فرنگی هستند. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می شود.

فاصله هتل زیمر بوسفوروس استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا برج گالاتا: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک Maçka: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود آتاتورک: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه کاخ توپکاپی: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است