search
menu

هتل Yilsam Sultanahmet Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yılsam Sultanahmet Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ییلسام سلطان احمد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ییلسام سلطان احمد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yılsam Sultanahmet Hotel Istanbul


هتل ییلسام سلطان ‌احمد در شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه واقع‌شده‌است. شهر استانبول دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مراکزخرید فراوانی است، که باعث شده‌است گردشگران زیادی در طول سال از آن بازدید کنند. هتل چهار ستاره ییلسام سلطان ‌احمد در موقعیت بسیار خوبی از شهر قرار دارد و به جاهای دیدنی استانبول و بسیاری از مکان‌های تاریخی و مشهور نزدیک است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده اید، خوب است بدانید که هتل Yılsam Sultanahmet Hotel تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن، تنها ۴۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین اگر قصد دارید از فرودگاه استانبول به هتل ییلسام سلطان ‌احمد استانبول بروید، باید مسافت ۴۷ کیلومتری را با ماشین طی کنید. هتل ییلسام سلطان احمد که در سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرد، دارای چیدمانی ترکیبی از سنت و مدرنیته است و فضای بسیار جذابی دارد که اقامت مسافران را بسیار لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ییلسام سلطان احمد


در هتل ییلسام سلطان احمد امکانات بسیار خوبی برای مسافران فراهم شده‌است تا آنها با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی آسوده داشته باشند. این امکانات و تجهیزات شامل این موارد هستند: لابی شیک و دنج، آسانسور، رستوران، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، باغچه و محوطه‌ای سبز برای اتاق‌های طبقه اول هتل، فکس، فتوکپی و تهویه مطبوع. خدمات بسیار با کیفیتی هم در این هتل برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان درنظر گرفته شده‌است از جمله: پذیرش سریع و ۲۴ ساعته، صبحانه رایگان، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، خدمات و تجهیزات مخصوص معلولین، خدمات بلیط، فروش بلیط جاذبه‌ها و فعالیت‌های تفریحی، خدمات تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر استانبول و اطراف آن با یک برنامه ویژه و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی و اتو کت‌و‌شلوار. اگر بلیط هواپیما دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل استفاده کنید تا رفت‌و‌آمد بی دغدغه‌ای را داشته‌باشید. در صورتی که تمایل دارید شهر را خودتان بگردید و در شهر رانندگی کنید، می‌توانید از هتل، خودرو کرایه کنید.
کارکنان ماهر و مجرب هتل Yılsam Sultanahmet Hotel علاوه بر زبان ترکی، به زبان های دیگری هم مانند انگلیسی، روسی، عربی، گرجستانی و رومانیایی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر جهان هستند.

اتاق های هتل


تعداد ۴۰ اتاق و در مجموع ۹۰ تخت در هتل ییلسام سلطان احمد وجود دارد. اتاق‌ها همگی دارای دکوراسیون و طراحی خیره‌کننده و گیرا هستند که تلفیقی از معماری تاریخی و مدرن است و حس خوبی به مسافرانی می‌دهد که می‌خواهند مدتی را در آنها استراحت کنند. اتاق‌های متنوع هتل Yılsam Sultanahmet Hotel بدین شرح هستند: اتاق‌های ویژه سینگل یک نفره، اتاق‌های دابل یا تویین دو نفره، اتاق‌های تریپل سه نفره، اتاق‌های تریپل سه نفره با نمای دریای مرمره و سوئیت‌های با نمای دریای مرمره. اتاق‌هایی که در طبقه اول واقع شده‌اند به محوطه سرسبز حیاط پشتی دسترسی دارند که می‌توانند در آنجا پیک‌نیک کنند و تجهیزات آن هم مهیا است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبای هتل ییلسام سلطان احمد استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند. این تجهیزات شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، اطفاحریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

امکانات و خدمات تفریحی هتل


در هتل Yılsam Sultanahmet Hotel امکان پیک‌نیک کردن و آفتاب‌گرفتن و تفریح در باغچه هتل وجود دارد، همچنین اگر به کتاب‌خواندن علاقه دارید، در لابی هتل ییلسام سلطان احمد یک کتابخانه قرار دارد.

رستوران هتل


در رستوران هتل ییلسام سلطان احمد در شهر استانبول در فضایی دنج و دلنشین، در کنار خانواده و یا همراهان خود اوقاتی به‌یاد‌ماندنی را سپری کنید. ویژگی خاصی که این رستوران دارد این است که چشم‌اندازی محشر و خیره‌کننده از شهر و دریای مرمره دارد و می‌توانید در فضایی رویایی، خوراک‌های لذیذ و متنوعی را میل کنید. قابل ذکر است که امکان درخواست میوه، شکلات و بیسکوییت با هزینه‌ مجزا نیز وجود دارد.

فاصله هتل ییلسام سلطان احمد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۳۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید استانبول مال: ۳۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است