search
menu

هتل Yeni Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yeni Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ینی هتل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ینی هتل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Yeni Hotel Istanbul


هتل ینی هتل استانبول، هتلی تک ستاره در منطقه زیبا و تاریخی شهر قدیمی استانبول، یعنی فاتح است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مقرون به صرفه سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل ینی هتل استانبول فاصله بسیار کمی تا اکثر جاذبه های تاریخی شهر از جمله ستون کنستانتین، مسجد سلطان احمد، مسجد رستم پاشا، موزه باستان شناسی استانبول و ... دارد و مهمانان می توانند با طی مسافت کم توسط وسایل حمل و نقل عمومی و یا پیاده روی های کوتاه از همه آن ها بازدید کنند. در اطراف هتل کافه رستوران ها و مغازه های متعدد نیز وجود دارند. امکاناتی که در هتل در نظر گرفته شده اند، برای مهمانانی که هدفشان از سفر به استانبول بیشتر گشت و گذار در شهر است تا تجربه اقامت لوکس، کاملا مطلوب و مناسب هستند و مهمانان اقامت راحتی را در هتل تجربه می کنند. کارکنان زحمتکش و خوش برخورد هتل Yeni Hotel Istanbul نیز تلاش می کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ینی هتل استانبول


در هتل ینی هتل استانبول امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از شهرهای اطراف و نزدیک به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ عمومی موجود در نزدیکی هتل استفاده کرده و بابت هر روز مبلغ ۱۰ یورو پرداخت نمایند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت برای مهمانان فراهم شده است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار و ... دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فتوکپی، فکس، شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل ینی هتل استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده اند که برای استراحت مهمانان بسیار مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل ینی هتل استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


اتاق هایی با امکانات گوناگون در هتل ینی هتل استانبول قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل ینی هتل استانبول شامل اتاق های خانواده، اتاق های سینگل، دبل، توئین، تریپل، چهارخوابه و ... هستند. اتاق های هتل از دکوراسیون ساده برخوردارند و با اسباب و اثاثیه بادوام و سالم چیدمان یافته اند. ترکیب رنگی به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها نیز دلنشین و آرامش بخش است. کف اتاق ها با سرامیک پوشش یافته اند و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از بیرون به داخل و بالعکس به گوش نمی رسد و مهمانان می توانند از سکوت و آرامش حاکم بر اتاقشان لذت ببرند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل ینی هتل استانبول ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها تا قبل از ساعت ۱۱ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل ینی هتل استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل صندلی، میز تحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل همه روزه وعده های غذایی خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می شوند. مهمانان می توانند از غذاهای ترکی لذیذ هتل که به صورت منوی آلاکارته در اختیارشان قرار داده می شوند، امتحان کرده و لذت ببرند.

فاصله هتل ینی هتل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است