search
menu

هتل Yb dis ticaret as Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yb dış ticaret aş
امکانات و خدمات عمومی در هتل تجاری وای بی استانبول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تجاری وای بی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Yb dış ticaret aş


در بسیاری از کشورهای گردشگرپذیر جهان هتل‌های متفاوت و منحصر به فرد وجود دارند که از طرف مهمانان بسیار مورد پسند و تقدیر قرار می‌گیرند. کشور ترکیه نیز، یکی از این کشورها است که امکانات متنوع رفاهی برای گردشگران در نظر گرفته و اقامتی خاص و بی‌نظیر به آن‌ها ارائه می‌دهد. اگر بلیط هواپیما استانبول را برای چند روزی تفریح و آرامش، آن هم از نوع لوکس و یونیک می‌خرید، هتل تجاری وای بی استانبول بهترین گزینه برای شما است. این هتل هیچ شباهتی به بناهایی که تاکنون سکونت کرده‌اید، ندارد و کاملا متفاوت است. زیرا که این هتل روی خشکی واقع نشده، بلکه بر روی آب واقع شده و قابل حرکت و جابجا شدن است. درست متوجه شده‌اید! این هتل درواقع یک کشتی شخصی و لوکس با امکانات رفاهی و اقامتی فوق‌العاده است. شاید با اقامت در هتل تجاری وای بی استانبول فراموش نشدنی‌ترین اقامت عمرتان را تجربه می‌کنید. این کشتی در اسکله مارینای پندیک لنگر انداخته و مهمانان را پذیرش می‌کند. در طول اقامت نیز مهمانان را به کروز در دریای مرمره و بازدید از چشم اندازها و جاذبه‌های اطراف از‌جمله برج دختر استانبول، کاخ و موزه توپکاپی استانبول و ... می‌برد. خلاصه‌وار اگر بخواهیم بگوییم، اقامت دریایی و رویایی در هتل تجاری وای بی استانبول در انتظار شما است.

امکانات و خدمات عمومی در هتل تجاری وای بی استانبول


در هتل تجاری وای بی استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه نیاز و یا سوال به کارکنان و مسئولین مربوطه کشتی مراجعه کرده و از آن‌ها کمک بخواهند. پرسنل زحمتکش، مجرب و کاردان هتل Yb dış ticaret aş Istanbul مهمانان را با حوصله و روی خوش هدایت و راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل تجاری وای بی استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و دوستانه برقرار می‌کنند.
مهمانان توجه داشته باشند در هتل تجاری وای بی استانبول حیوانات خانگی مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.

اتاق‌های هتل


در کشتی هتل تجاری وای بی استانبول اتاق لوکس و کینگ دونفره با امکانات عالی و فوق‌العاده وجود دارند. داخل اتاق به شکل بی‌نظیری طراحی شده و فضای دنج و آرامش بخشی دارد. تخت خواب بسیار راحت،اسباب و لوازم مدرن و شیک اتاق را جلا بخشیده‌اند. رنگ‌های زیبا و هماهنگ به کار گرفته شده در دیزاین اتاق بسیار دلنواز و دوست داشتنی است. اگر با شریک و همدم زندگی‌تان به استانبول سفر می‌کنید، این اقامت جذاب و به یاد ماندنی را به خودتان هدیه بدهید و خاطره رمانتیکی را در دفتر زندگی‌تان رقم بزنید. تمیزی و نظافت اتاق نیز بسیار رضایت‌بخش است. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۰ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق هتل تجاری وای بی استانبول فضای وسیع و شیک اتاق خواب، تخت خواب، آینه، کمد، نور مخفی خوش‌رنگ، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اقامت در هتل تجاری وای بی استانبول به خودی خود تفریح فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. مهمانان در حین اقامت در دریا به گردش پرداخته، در ایستگاه‌های مشخص توقف و به شنا در دریا مشغول می‌شوند. در روزهای گرم آفتابی نیز، گرفتن حمام آفتاب بهترین کار ممکن در این هتل است. با تاریک شدن هوا نیز رقص و موسیقی آغاز شده و شب هیجان انگیز و شادی به استقبال مهمانان می‌رود.

رستوران هتل


در هتل تجاری وای بی استانبول صبحانه غنی، رنگارنگ و خوشمزه به صورت بوفه‌ای سرو می‌گردد. وعده‌های دیگر نیز به صورت منوی انتخابی ارائه شده و شامل غذاهای باکیفیت و لذیذ هستند. غذا خوردن در کشتی، میان آب‌های فیروزه‌ای رنگ دریای مرمره و با همراهی موسیقی لذت دیگری دارد.

فاصله هتل تجاری وای بی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع ورزشی آکواریوم: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاترک: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک پندیک: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است