search
menu

هتل Yavuz Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yavuz Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل یاووز استانبول
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل یاووز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yavuz Hotel Istanbul


هتل دو ستاره یاووز در منطقه فاتح استانبول واقع‌شده است. این هتل در موقعیت خوبی واقع‌شده و به مرکز شهر استانبول حدوداً ۴ کیلومتر فاصله وجود دارد. با اقامت در این هتل به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو به راحتی می‌توانید به نقاط مختلف شهر سر بزنید. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید. همچنین ایستگاه تراموا نیز در نزدیکی هتل Yavuz Hotel Istanbul واقع‌شده است که با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به این ایستگاه برسید. برای دسترسی به بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی و مسجد و موزه ایاصوفیه نیز حدوداً ۱۰ دقیقه فاصله وجود دارد. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و باغ در محوطه هتل اشاره کرد. مطمئن باشید با خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول روزهای خوشی را تجربه خواهید کرد و از گشت‌وگذار در این شهر تاریخی لذت خواهید برد. همچنین اقامت در این هتل برایتان به‌یادماندنی خواهد بود.

امکانات عمومی هتل یاووز استانبول


در بخش پذیرش هتل یاووز به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. در تمامی نقاط هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. پارکینگ نیز در این هتل دایر شده است. همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر تور گردشگری، تبدیل ارز، اتاق چمدان بهره‌مند شوید. از جمله خدمات دیگر در این هتل می‌توان به خشکشویی و لباسشویی اشاره کرد که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل در این هتل به زبان‌های آذربایجانی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. تمامی طبقات هتل Yavuz Hotel Istanbul از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، به راحتی می‌توانند به تمامی طبقات دسترسی داشته باشند و در هر طبقه اتاق رزرو کنند. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید به بخش بیزینس سر بزنید. در هتل یاووز استانبول به حیوانات خانگی اجازه ورود داده نمی‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل و اتاق خانواده استاندارد. تمامی اتاق‌ها در این هتل چشم‌انداز زیبایی از باغ، محوطه و شهر را تماشا کنید. اتاق‌های موجود در این هتل همگی فرش شده هستند و در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. تمامی اتاق‌ها شامل امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، فضای نشیمن، کمد لباس، ورودی اختصاصی برای عبور ویلچر هستند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت سلف سروی ارائه می‌شود و همه‌روزه در هنگام صبح می‌توانید به رستوران هتل Yavuz Hotel Istanbul رفته و از پنجره‌های بزرگ رستوران چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. همچنین بعد از گشت‌وگذار در شهر می‌توانید خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع سفارش دهید و خستگی در کنید.

فاصله هتل یاووز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است